Schadeformulier

Alferink

Berichten: 1730
Maart 25, 2008, 22:10:39
edit2Rapporteer  
Joow Dudes en dudettes,

Ik weet niet waar ik het anders kwijt kan, dus doe het hier maar ff.  Embarrassed

Ik zit met een probleem, dit weekend zat ik midden in een verhuizing, toen is er een auto achteruit tegen die van mij aangereden. Er zit dus een deuk in mijn auto, nou schadeformuliertje invullen en geen probleem zou je denken.  Maar, tijdens de verhuizing is het formulier verdwenen. De tegenpartij heeft natuurlijk ook zo'n formulier maar alle gegevens staan op dat blaadje dat ik kwijt ben en heb er geen kopie ofzo van,Handig... Roll Eyes

Maargoed, nu dus mijn vraag, kan het nog goedkomen? of kan ik fluiten naar m'n centen.

Alvast Muchos Gracias voor degene die mij willen proberen te helpen ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #1 Maart 25, 2008, 22:24:00
edit2Rapporteer  
dat is klote...

maar je tegen partij heeft wel een versie?

En jij hebt totaal geen gegevens meer van de tegenpartij?

en je hebt natturlijk nog niks opgestuurd......

ja....je bent de lul... Grin

nee volgensmij als die kerel hem opstuurt is het toch oke?

klere zeg...suc6 ermee  ThumpsUp
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #2 Maart 26, 2008, 00:45:18
edit2Rapporteer  
Niet in paniek raken zit vast in een verhuis doos en komt van zelf boven drijven, wel schade laten taxeren en foto's maken want anders zegt tegen party kan ook een door iemand of iets anders komen.
Is maar net hoe moeilijk tegen party \ verzekeringsmaatschappij wil doen, valt in meeste gevallen reuze mee.

Gelijk een goede reden om je snel verhuis dozen uit te pakken.
suc6
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #3 Maart 26, 2008, 01:15:49
edit2Rapporteer  
en anders kan je het sowiso via waarborg fonds proberen als 3 mensen kunnen getuigen dat jij die auto daat zonder die deuk neergezet heeft maak je een kans echter moet je dan wel aangifte doen weet niet hoe dat nu zit........
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #4 Maart 27, 2008, 05:10:43
edit2Rapporteer  
Ben inmiddels achter z'n kenteken  Grin Wist waar die ongeveer woont, dus ff paar x heavy gestalkt en door z'n straat heen getuft. En poepsederfloeps daar stond die  Tongue

Dit is voor de verzekering genoeg, moet ff nieuw formulier invullen zoals we al gedaan hadden, en dan nog ff hopen dat hrij z'n formulier opstuurt, dan komt het helemaal goed.


Ik ga daar iig maar vanuit  loser   Tnx iig  ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #5 Maart 28, 2008, 00:25:21
edit2Rapporteer  
Ja vast wel, en anders weet je zijn auto nu te vinden  Grin Grin Tongue
Gerard
Gast
Antwoord #6 April 02, 2008, 02:01:12
edit2Rapporteer  
en anders kan je het sowiso via waarborg fonds proberen als 3 mensen kunnen getuigen dat jij die auto daat zonder die deuk neergezet heeft maak je een kans echter moet je dan wel aangifte doen weet niet hoe dat nu zit........


Aangifte moet binnen 24 uur. Het Waarborgfonds was vroeger redelijk coulant, als aannemelijk was dat de schade door een onbekend motorrijtuig was veroorzaakt dan was het wel oke. tegenwoordig ligt dat veel lastiger. Tijdige aangifte, getuigen etc. Ik zou nog maar eens goed zoeken naar dat formulier. 
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #7 April 02, 2008, 04:52:37
edit2Rapporteer  
ja is sowieso slim indd... Als hij hem niet opstuurt ben je ziek....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.