Canada part 4

Snowman

Berichten: 264
Juni 22, 2011, 19:51:38
edit2Rapporteer  
http://www.cmt.ca/video/terri-clark/terri-clark-northern-girl

Bovenstaande link naar videoclip recent geschoten in mijn  woonplaats sinds meer dan 2 jaartjes alweer. De muziekstijl zal de gemiddelde kiter wel niet aanspreken. Het meer (1:25 minuut) wat je ziet is mijn - veel te vlagerige - lokale kiteboard plek. Groeten uit Canada , Theo

bikiniisuit
Gast
Antwoord #1 Juni 23, 2011, 09:55:54
edit2Rapporteer  
hi theo, alles kits. je voorlaatste clip was dacht ik jij je kite, een meer en veel hoge bomen, vlagerige bergwind. is canada wat je ervan gedacht had (of meer)? ziet r gaaf uit snowboarden. ben je voor n vrouw of voor werk vertrokken (ik ontmoet regelmatig meiden die vanwege t eerste besluiten t emigreren). kun je aarden?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Juni 23, 2011, 19:42:53
edit2Rapporteer  
Wonen er veel lesbiennes in Canada dan?


Wel beetje raar dat ze dat vliegtuig zo ophoud...beetje er voor staan
Snowman

Berichten: 264
Antwoord #3 Juni 23, 2011, 19:56:17
edit2Rapporteer  
>ben je voor n vrouw of voor werk vertrokken (ik ontmoet regelmatig meiden die vanwege t eerste besluiten t emigreren)
Nee ben - samen met mijn vriendin - vertrokken vanwege de life-style en het avontuur.

>is canada wat je ervan gedacht had (of meer)?
Meer!! Supergaaf hier en relaxed. Canadezen zelf zijn wat saai aangelegd. Gelukkig genoeg andere emigranten die de boel wat levendiger maken. Aarden geen probleem...

Kiten komt goed -ondanks vlagerigheid en vooral draaierig - probleem is dat ik de enige ben op het lokale meertje hier. Moet meertje iets verder op (60km) gaan proberen daar zijn in zomer meer kiters actief.


bikiniisuit
Gast
Antwoord #4 Juni 23, 2011, 21:49:25
edit2Rapporteer  
ik kan je gerusstellen snowman.
je hebt afgelopen 2 jaar niks gemist...

....nou ja, tenzij je wilt ervaren dat babyverkrachters niet achter tralies gezet kunnen worden (ze kunnen niet praten) of een grote bek altijd wint....

http://www.nu.nl/binnenland/2546986/algehele-vrijspraak-wilders.html

wees blij als t daar "saai" is
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #5 Juni 23, 2011, 22:13:39
edit2Rapporteer  
foutje  Roll Eyes
Snowman

Berichten: 264
Antwoord #6 Juni 27, 2011, 18:30:55
edit2Rapporteer  
Hmmm  BikiniS. linkje van "Grat oet Venlooo" bij veel Canadezen ook reeds bekend. Canada is gemiddeld niet alleen saaier maar ook strenger en conservatiever (al verschilt het  behoorlijk van provincie tot provincie) Als je hier als emigrant een zwaar misdrijf zou plegen wordt  je wel per direct 't land uitgezet. Canada heeft in de steden ook behoorlijk veel problemen met criminaliteit (drugs en gangs). En hier in het skidorpje is het ook niet altijd even vredig: last van jeugdige dieven (mountainbikes, snowboards weg etc.)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.