Delta de ebro

gerre

Geen avatar

Berichten: 24
Juni 17, 2015, 21:57:21
edit2Rapporteer  
Deze zomer zit ik drie weken in Spanje (tarragona), dit is op een half uurtje rijden van de monding van de ebro. Heeft iemand ervaring met deze spot, voor zover ik al gelezen heb : vlak water en zee. Staat er voldoende wind in de zomer, is er een thermische wind of kloppen de waarden op windguru.  Kortom alle info over de spot is welkom.

Ik ben een beginner,heb de nodige lessen genomen en ben dus al tevreden met een 15 tot 20 knopen.

Alvast bedankt
Grtz
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Juni 17, 2015, 22:24:19
edit2Rapporteer  
Ik ben er vorig jaar zomer geweest op Camping Eucaliptus voor een aantal dagen. Super mooie spots daar in de buurt. Ik zal van de week even wat foto's zoeken waar je kan kiten met wat meer informatie.
gerre

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #2 Juni 18, 2015, 09:00:49
edit2Rapporteer  
Marc,
Alvast bedankt

grtz
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 Juni 29, 2015, 22:21:29
edit2Rapporteer  
Bij deze nog de beloofde informatie, ik ben van mening dat je daar als beginner goed vooruit kan.

Je hebt drie spots in de buurt:

1. Riumar, open zee met een zandbank waar het niet erg druk is. Op de open zee voor de zandbank kan je tot een klein stukje uit de kant staan (zandbodem). Bij de zandbank (zand/modderbodem) kan je het hele stuk staan en is het enkel tot heup diep. Te varen van NW tot NO.