mee een jaartje ertussen uit???

Noa

Geen avatar

Berichten: 1
Juli 03, 2008, 03:19:49
edit2Rapporteer  
Yo, een jaartje de wereld rond in 10.2008-06/07.2009??? Ben op zoek naar een paar reisgenoten die net zoals ik houden van vrijheid, avontuur, gek doen en uitdagingen . Want ben van plan om in een jaar Australie, Europa, Amerika, Azie en Afrika te ontdekken. Lan
den die op mijn verlanglijstje staan zijn: Kroatie, Egypte, Nepal, Australie, Nieuw-Zeeland, Brazilie, Canada, Alaska. Mexico, Seychellen (Indonesische oceaan), Filipijnen, Hawai en in een busje door europa touren.
Minstens een keer in de week kiten, vooral zoveel mogelijke avonturen beleven(bv. paar dagen de jungle, mountainbiken, klimmen of een rafting maar ook windsurfen en golfsurfen). Leuke mensen ontmoeten,leuke steden, andere culturen en vooral overal zoveel mogelijk plezier maken en lol trappen. Heb veel ideeen en plannen maar die zijn er omvan af te wijken en onverwachts op mooie plaatsen, bij toffe mensen en in grappige, spannende en leuke situaties te belanden. Het plan is ook om af en toe wat te gaan werken (misschien in Australie), want mijn budget is niet al te groot. Wie durft de uitdaging aan en gaat mee er een jaartje tussen uit??? Ik dacht aan een groepje van vier tot zes mensen.

Dus reageer en mail zo snel mogelijk dan kunnen we gaan plannen!!!

Noa
n0ella@hotmail.com
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.