Oproep Spanje Rosas kiters !

masterdude

Berichten: 11
Antwoord #25 Augustus 14, 2008, 08:18:14
edit2Rapporteer  
Hio allen,

Ik ben die grijze die gebukt staat ... eh de kite op te pompen natuurlijk  Angry

Zondag kan ik wel en waar maakt mij niet uit.
Is anders in de buurt bij Mario niet een idee, of is dat lastig omdat je lid moet zijn van het een of ander??

Groeten van Theo
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #26 Augustus 14, 2008, 11:45:49
edit2Rapporteer  
ik was op sant pere echter niet veel kunnen kiten vanwege hechtingen had een shockwave 9 meter nobile 555.....
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #27 Augustus 14, 2008, 17:45:45
edit2Rapporteer  
Wanneer de Slufter voor veel mensen te ver rijden is vind ik het ook prima om b.v. naar Schellinkhout te gaan. Voor onze limburger is dat wellicht weer veel te ver. Levert dat meer animo op??

Ik heb de windverwachting voor a.s zondag gezien en die is niet erg positief  ZO 3 volgens het KNMI ..laten we maar eerst even kijken wat de wind doet zondag...
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #28 Augustus 14, 2008, 18:59:13
edit2Rapporteer  
Rosas was chill, was er 22 Juli t/m 10 augustus, maar ik heb jullie niet gespot (a)
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #29 Augustus 14, 2008, 21:49:23
edit2Rapporteer  
De weergoden werken niet mee. Laten wij komende zondag maar skippen. De wind kakt helemaal in.

Wellicht kunnen wij een theorielesje nemen bij Frank. Frank ?????

Frank ben je al dvd-tjes aan het branden? Het waait nu toch niet....

Valt de lokatie Schellinkhout wel bij de meeste in de smaak. Volgens mij komen Joop en Theo via Rotterdam. Dan kunnen wij samen rijden en onze tactiek bespreken om de contast met Frank voor te bereiden.

Hoe ziet de agenda er volgende week zondag uit??

(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #30 Augustus 14, 2008, 22:06:28
edit2Rapporteer  
Komt mooi uit want as zondag kan ik dus niet.

Zaterdag waarschijnlijk champagne schenken op mystery land!  Joepie
Zondag verjaardag van Jose. Maar als er goede wind is dan vieren we de verjaardag later  Wink

Maw zaterdag onder voorbehoud en zondag is te regelen.


@Jolien > was je ook op camping La Ballenna bij st Pere Pescador (aan de overkant van Rosas)? Wij hebben je niet gezien. Weet zeker dat een NL kite-ster was opgevallen Wink
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #31 Augustus 14, 2008, 22:14:10
edit2Rapporteer  

Is anders in de buurt bij Mario niet een idee, of is dat lastig omdat je lid moet zijn van het een of ander??


Hoi Theo,
Waar ik meestal kite is geen optie. In Noordwijk aan de boulevard moet je lid zijn van de KSN. Op een ander punt in Noordwijk kan wel. Dat is bij Langevelderslag. Je moet dan volgens mij wel een aardig stukje lopen. Misschien is Wijk aan Zee of Ijmuiden (afhankelijk van de windrichting ook een optie. Bij Wijk heb je ook een relaxte strandtent. Kunnen we achteraf misschien nog wat drinken/eten
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #32 Augustus 15, 2008, 12:01:53
edit2Rapporteer  
De weergoden werken niet mee. Laten wij komende zondag maar skippen. De wind kakt helemaal in.

Wellicht kunnen wij een theorielesje nemen bij Frank. Frank ?????

Frank ben je al dvd-tjes aan het branden? Het waait nu toch niet....

Valt de lokatie Schellinkhout wel bij de meeste in de smaak. Volgens mij komen Joop en Theo via Rotterdam. Dan kunnen wij samen rijden en onze tactiek bespreken om de contast met Frank voor te bereiden.

Hoe ziet de agenda er volgende week zondag uit??




Goed te horen dat Schellinkhout ook eventueel een optie is  ,maar ik moet je er wel even op wijzen dat het in het weekend erggg druk is ,misschien is Wijk aan Zee een betere optie ...
dat is ook iets minder kilometers rijden voor jullie en is een hele mooie spot met W/ZW ..

En aan de beloofte DVD wordt aan gewerkt ,heb ze vanmiddag gebrand stuur ze z.s.m naar jullie op .. Grin
deze dvd is het:  http://www.fatsand.com/watchingit/ProgressionIntermediate/
masterdude

Berichten: 11
Antwoord #33 Augustus 15, 2008, 15:10:45
edit2Rapporteer  
hoi zwafra,

De DVD hoef je voor mij niet te branden, want die heb ik ook in mijn kast staan.

groeten van Theo
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #34 Augustus 16, 2008, 11:59:51
edit2Rapporteer  
Hier nog even een wat foto,s van de La Ballena gangers in actie... Grin


Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #35 Augustus 16, 2008, 15:42:53
edit2Rapporteer  
Citaat
misschien is Wijk aan Zee een betere optie ...
dat is ook iets minder kilometers rijden voor jullie en is een hele mooie spot met W/ZW ..

Hoe weet jij dat nou zoetwatermatroos??  Je bent er nog nooit geweest  Grin schater Grin
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #36 Augustus 16, 2008, 15:47:54
edit2Rapporteer  

Is anders in de buurt bij Mario niet een idee, of is dat lastig omdat je lid moet zijn van het een of ander??


Hoi Theo,
Waar ik meestal kite is geen optie. In Noordwijk aan de boulevard moet je lid zijn van de KSN. Op een ander punt in Noordwijk kan wel. Dat is bij Langevelderslag. Je moet dan volgens mij wel een aardig stukje lopen. Misschien is Wijk aan Zee of Ijmuiden (afhankelijk van de windrichting ook een optie. Bij Wijk heb je ook een relaxte strandtent. Kunnen we achteraf misschien nog wat drinken/eten

langevelderslag is mooi en lekker rustig
en ver lopen valt mee als je op het strand komt linksaf enzover lopen dat je niet bij de zwemmers zit
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #37 Augustus 17, 2008, 12:55:26
edit2Rapporteer  
Geen wind !

Dan maar een weekje later.
PKITE

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #38 Augustus 20, 2008, 22:31:58
edit2Rapporteer  
Hallo Joop

Leuk je vandaag in Bergen op Zoom ontmoet te hebben. Ook ik was op Ballena Allegre van 14 juli tot 25 juli en heb de meesten wel ontmoet. Ik heb 2 x oranje Vegas  12 en 16 m2. Daarnaast nog een Best Waroo 9. Toen die stuk ging heb ik via Best uit Barcelona een Best Nemisis toegestuurd onder garantie gekregen. Fantastische service.

Hoger springen dan Frank lijkt me een forse uitdaging. Ik volg waar we samen gaan kiten. Laat nog wel weten of ik kan a.s zondag

Paul


Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #39 Augustus 20, 2008, 23:11:55
edit2Rapporteer  
'We kunnen ook hier
http://www.youtube.com/watch?v=53O7BUwnPtM
afspreken dan hoef ik niet zover te lopen.

Paul als je wilt weten of er nog iemand aan de Binnenschelde gaat varen moet je ff hier kijken
http://www.hanglos.nl/spot/33D63A74-86DC-4766-8651-69B912EC83DF/Kitesurfen_in_Bergen_op_Zoom.html

The Maus

Berichten: 19
Antwoord #40 Augustus 21, 2008, 15:18:15
edit2Rapporteer  
De week is weer bijna om en het zou zo maar kunnen dat er nu wel voldoende wind is voor een La Ballena reunie. Ik begrijp dat Joop een mooie spot bij Bergen op Zee aandraagt. Schijnt op loopafstand te zijn voor hem dus dan kunnen wij allemaal schuilen voor de hagel en onweer. Altijd handig. Joop, omdat jij dit topic bent begonnen moet jij wellicht de regie in handen nemen en ons de weg wijzen. Waar, hoe laat??
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #41 Augustus 22, 2008, 14:35:36
edit2Rapporteer  
Lijkt mij niet echt een "top" spot maar wel super vlak water....maar de windvoospellingen zien er voor dit weekend wederom niet echt geweldig uit ... ThumpDown
Afgelopen week was het wel weer goed  4 dagen kunnen varen.. Grin
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #42 Augustus 23, 2008, 14:31:57
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

misschien een beetje een offtopic vraag, maar ik zit er aan te denken om samen met 2 vrienden(windsurfers ik = kiter Smiley ) naar Rosas te gaan, alleen vragen wij on sterk af of er eind augusts begin september wel wind staat. ivm de thermische wind zijn de windsites niet heel erg betrouwbaar.

net die camping ballena gebeld die zat qua bungalows al helemaal vol, als iemand nog een adresje kent hoor ik het graag Smiley
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #43 Augustus 24, 2008, 10:16:51
edit2Rapporteer  
De reacties op dit forum zijn wat magertjes om nu in de auto te springen en naar berg op zoom of schellinkhout te rijden met de verwachting daar iedereen weer te ontmoeten. Ik vraag mij dan wel af hoe wij de groep wel bij elkaar krijgen. Zullen wij een prijs uitloven voor de hoogste springer met handicap verrekening? Bijvoorbeeld hoogte van de sprong gedeeld door aantal kitejaren. Anders heeft Frank bij voorbaat al de prijs....Ondertussen ga ik vanmiddag maar naar de slufter.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #44 Augustus 24, 2008, 11:19:36
edit2Rapporteer  
Het lijkt me wel weer eens leuk om julie weer eens te zien ,we moeten dan ook zeker iets afspreken ,maar dan moet het wel een lekkere kitedag zijn (het liefst geen regen )
en het is ook moeilijk om met iedereen af te spreken ,maar als de voorspellingen voor in een weekend goed zijn moeten we het wel weer eens proberen...

p.s de wind lijkt hier wat aan te trekken ik ga zo richting schellinkhout   Grin
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #45 Augustus 24, 2008, 17:45:21
edit2Rapporteer  
Vandaag op de slufter Theo en onze limburger (REV en spleeny) gezien. Dus de slufter is blijkbaar toch een plek waar meerdere van ons naartoe komen. Kan ik de anderen overhalen om ook een keer de reis te aanvaarden? Over enkele maanden sluiten ze de slufter, dus daarna kan het niet meer.
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #46 Augustus 26, 2008, 11:40:13
edit2Rapporteer  
studiemateriaal is binnen. bedankt frank. dus wij kunnen ons nu gaan voorbereiden op het echte werk....
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #47 Augustus 26, 2008, 13:41:03
edit2Rapporteer  
Heel mooi Maurits ,ga er maar een keer rustig voor zitten ,want het is niet echt een "snelle" film ,maar de verschillende moves worden wel goed uitgelegd ,en we zien het resultaat wel ... Grin
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #48 Augustus 26, 2008, 21:54:17
edit2Rapporteer  
He Frank,
Ook bedankt voor de DVD.
Moves worden inderdaad goed uitgelegd.
En het lijkt allemaal wel erg makkelijk!

PS kiten wordt van het weekend weer niks . Wel zon en 28 graden. Ook wel lekker!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.