Tarifa mei '08: kort verslag

DM2008

Berichten: 913
Mei 31, 2008, 05:08:32
edit2Rapporteer  
Net terug van weekje Tarifa, appartement El Beaterio via een bekende Nederlandse funsport-reisorganisatie Wink.

Helemaal super, week lang poniente gehad, en ook als beginner een hoop kunnen doen. Zeer leerzaam om zonder grond onder de voeten constant van je boardje te knallen Cheesy, ik heb m'n bodydraggen volledig geperfectioneerd! Wel wat veel oceaanwater gedronken Sad, maar gelukkig is het fris oceaanwater (ahum).

Ondanks golven lukt het waterstarten behoorlijk, allleen de herstart heeft nog wat geheimen voor me.

Volgens locals was het water nog koud, ik vond het werkelijk prima te doen met 3mm shortsleeve, longleng.

Temperatuur constant rond de 25 graden, netjes 4 beaufort vrijwel elke dag, en enorm rustig, alleen in het weekend wat drukker.

Ik heb nog een lesje genomen bij Skyriders op Valdevacqueros, en de rest van de week keek men nog een beetje uit  voor me, advies mbt. welke kite te nemen, zeer vriendelijke mensen.

Echte aanrader dus!
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #1 Mei 31, 2008, 07:21:23
edit2Rapporteer  
Leuke vakantie zo te horen.
Toen ik er was, was de poniente te weinig.(september) Paar dagen Levante maar die is echt niet zo leuk varen. Supervlagerig en de zee is dan een klotsbak. Het is dan net of je hebt in een wasmachine gezeten  Undecided  Alle kiters zitten dan ook op mekaar gepakt met de nodige noobs die hun kites alle richtingen uitsturen of bodydraggen tussen de kiters. Zoiezo wel leuk om naar toe te gaan. Heb je pizza gegeten bij le tribu ? met de nodige cocktails natuurlijk, héérlijk.
grts
Bart
el bio

Berichten: 39
Antwoord #2 Juni 01, 2008, 16:47:50
edit2Rapporteer  
Thanks, we vertrekken de laatste week van juni en waren aan't denken om te camperen. Maar dit appartementje ziet er wel sjiek uit.  ThumpsUp

DM2008

Berichten: 913
Antwoord #3 Juni 01, 2008, 16:58:29
edit2Rapporteer  
@kitebart:
Ik moet bekennen dat we, ondanks de vele goede eet-opties, 2 keer pizza gegeten hebben :lol:

Enne, ik ben trouwens zo'n n00b Wink, heb wel zoveel mogelijk geprobeerd om me heen te kijken op of in het water.

@el bio.
Ik kan het zeker aanraden! Werner, de eigenaar, kan je met allerhande tips mbt. eten etc. bijstaan. Kitespullen kunnen in garage, 5 minuten lopen verderop, gestald worden.
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #4 Juni 01, 2008, 23:48:29
edit2Rapporteer  
Hee DM...via Happy geboekt toch??
Daar werk ik...ik heb je toen nog een voorstel gedaan! Wink...altijd leuk om te lezen als de vakantie top is geweest
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #5 Juni 02, 2008, 14:43:39
edit2Rapporteer  
Hee DM...via Happy geboekt toch??
Daar werk ik...ik heb je toen nog een voorstel gedaan! Wink...altijd leuk om te lezen als de vakantie top is geweest

Héé', ja inderdaad! Wilde jullie nog ff mailtje sturen, maar mooi dat't zo ook overkomt Wink.


Was helemaal prima inderdaad. Autoverhuur was eindje lopen en de auto had wat schade vooraf, die heb ik ff laten aftekenen door de balie en daarna geen probleem meer.

1 tip qua routebeschrijving: geef ff aan dat je voor die manier de TWEEDE afslag naar Tarifa moet hebben! Als je de eerste neemt, kom je langs de LIDL Grin en heb je die stadspoort bij het stoplicht aan je linkerhand. Maar goed, detail! Top geregeld!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.