Frankrijk/spanje!

Lieketjee

Berichten: 118
Mei 28, 2008, 02:36:55
edit2Rapporteer  
haai mede-kiters!

ik wil graag wat weten...ik heb hard gezocht op internet maar kan het niet vinden!
iBegin juli willen we 2 weken met een aantal op vakantie gaan..ofcourse willen we kiten!
Natuurlijk weet ik dat op het autostrand het onwijze luxe is dat je lang kan staan overal!

weet iemand of dat ergens in frankrijk of spanje ook te vinden is..want anders denk ik dat het meer een zwemvakantie word...we kunnen kiten maar nog niet zo goed dat we nooit crashen!

khoor graag of jullie weten of dit daar ook is;)

X Liek
Kiteko

Berichten: 67
Antwoord #1 Mei 28, 2008, 02:58:49
edit2Rapporteer  
Wat je het beste kunt doen is het boek; The Kite and Windsurfguide Europe aanschaffen van Stoked Publications (nu alleen in het Engels verkrijgbaar). Hierin staan werkelijk alle mogelijke spots in Europa met een goede beschrijving per spot. Top aanschaf. Uit je bericht lees ik dat je ergens rond de grens van Frankrijk/Spanje zit. De baai van Rosas is dan een prima optie. Sant Pere Pescador en Rosas zijn ook voor een beginneling goed te doen, met name het eerste plaatsje. Win wel even wat info in bij de locals over de regels en windrichtingen. Altijd handig en ze zijn erg behulpzaam als je respect hebt voor hun spot. Door-de-week is Sant Pere top, in het weekend is het een stuk drukker door de Spanjaarden die die kant opkomen om hun kunstjes te vertonen. Als je Empuriabrava als uitvalsbasis neemt heb je in de avond ook voldoende plekken om te feesten. Een alternatief (mocht je willen camperen) is camping Nautica Almata. Hier was het vorig jaar namelijk toegestaan om het water op te gaan en daarmee zit je net niet in de top drukte van Sant Pere Pescador. Veel plezier in ieder geval.
Lieketjee

Berichten: 118
Antwoord #2 Mei 28, 2008, 03:12:39
edit2Rapporteer  
Thnx, hier heb ik zeker wat aan, we zullen is rond gaan kijken op sites en naar campings rondom deze spots!
kzal is kijken voor het boek waar ik dat kan bestellen! want dat is zoiezo handig!

bedankt! Groetjes Lieke
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #3 Mei 28, 2008, 06:04:36
edit2Rapporteer  
ik heb t boek hier naast me liggen...echt super handy Grin
Lieketjee

Berichten: 118
Antwoord #4 Mei 28, 2008, 21:24:49
edit2Rapporteer  
..heej Daar heb ik mooi niks aan;)..dat jij dat boek hebt hahahaha..

X
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #5 Mei 29, 2008, 03:48:45
edit2Rapporteer  
waar vaar je altijd?? neem ik m wel een keer mee ik ben meestal te vinden op autoplaya, slufter, brouwersdam of vrouwenpolder.....
Lieketjee

Berichten: 118
Antwoord #6 Mei 29, 2008, 19:13:09
edit2Rapporteer  
nouh op dit moment vaar ik even helemaal niet..loop op krukken   Sad..haha enkel flink verzwikt!

maar normaal...eigenlijk altijd autostrand..jah Very handy zou dat zijn, dan kan ik ff spieken!!

X
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #7 Mei 30, 2008, 04:18:45
edit2Rapporteer  
:S dat is klote....met kiten gebeurd??
Laat maar weten als je een keer die richting weer op gaat Wink (mail staat in me profiel als tgoed is...)
Beterschap iig!..dat je maar weer snel t water op kan
Lieketjee

Berichten: 118
Antwoord #8 Mei 30, 2008, 16:39:06
edit2Rapporteer  
nop niet met kiten gebeurd:) haha..duurt nog zo'n 2 weken gok ik zo, voor ik weer 't water op kan!
is goed..dan mail ik je!
Thnx!

X
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.