Inschrijven voor Kitesurfcamp op de brouwersdam gestart

trypticon
Gast
Juni 10, 2008, 22:08:54
edit2Rapporteer  
Nu is het dan zover... Het kitesurfcamp van Nederland is opgericht voor alle kitesurfers onder ons. Het kitesurfcamp zal plaatsvinden bij de Brouwersdam vanaf 15 t/m 29 augustus 2008. Er zullen allerlei gave kitesurf activiteiten worden gehouden, zoals freestyle clinics, downwinders, testdagen, etc. Ook zul je je prima vermaken op de surfcamping voor een lang weekend of midweek. Voor details verwijs ik je naar de website www.kitesurfcamp.nl . Schrijf je nu in, want het belooft een onvergetelijk surfcamp te worden.

Team Kitesurfcamp'08

www.kitesurfcamp.nl
Davidoff
Gast
Antwoord #1 Juni 11, 2008, 02:03:21
edit2Rapporteer  
neem aan dat het een camp voor de jeugd is? ThumpsUp
puntje is wel dat de scholen op 17 augustus weer beginnen ListenToMe
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #2 Juni 11, 2008, 02:34:22
edit2Rapporteer  
17 augustus al? dan heb ik net vakantie man loser

ik moet pas eind augustus begin septemer beginnen YeSS
trypticon
Gast
Antwoord #3 Juni 11, 2008, 16:15:07
edit2Rapporteer  
Beste Davidoff,

Het surfcamp is voor alle kitesurfers bedoelt die graag een gave tijd willen hebben op het water en op de surfcamping. Dus daar horen jij en ik ook bij. Op het water kan je meedoen aan freestyle clinics, testdagen, coachlessen en nog veel meer en op het camp zelf kan je een leuke tijd hebben met de andere kitesurfers. Dus pak je auto en de tent en kom gezellig een paar dagen kamperen en kitesurfen, no big deal.
® € M © 0

Berichten: 406
Antwoord #4 Juni 11, 2008, 17:44:26
edit2Rapporteer  
Dan zit ik al weer naar schoool:(
trypticon
Gast
Antwoord #5 Juni 11, 2008, 18:09:26
edit2Rapporteer  
Ga jij in het weekend naar school dan? Je hebt namelijk ook de optie om in het weekend te komen, van 15 t/m 18 augustus of van 22 t/m 25 augustus te komen. Denk daar maar eens goed over na.
JCS

Berichten: 259
Antwoord #6 Juni 11, 2008, 22:47:44
edit2Rapporteer  
Hm... dit lijkt mij wel wat...
Ik ben 20 en ben al wel een tijdje bezig met kitesurfen. Maar heb door tijd gebrek nog steeds de beginnersstatus. Kan ik dit tijdens dit kitesurfcamp bijspijkeren? 'n Vriend van mij heeft nog helemaal geen kitesurfervaring, kan hij hier ook les in krijgen tijdens deze week?

Edit: site iets te snel gelezen zie het al staan Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.