Zaterdag varen?

Leon aero2
Gast
Antwoord #25 Juli 05, 2008, 09:50:39
edit2Rapporteer  
en dan moet ik zeker jouw schroefje oprapen...

blijf maar weg ook....
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #26 Juli 05, 2008, 09:54:03
edit2Rapporteer  
pcies
Leon aero2
Gast
Antwoord #27 Juli 05, 2008, 10:07:24
edit2Rapporteer  
hmm.  Undecided :'(

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #28 Juli 05, 2008, 10:09:38
edit2Rapporteer  
tja als ik nou kites had zou het nog leuk kunnen worden...
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #29 Juli 06, 2008, 15:35:46
edit2Rapporteer  
Heren, heren, niet zo hard van stapel lopen... ooit gehoord van sarcasme? Het enige uitzicht waar ik nu m'n blik op wil werpen is een kite in de lucht... maar ja, geen wind > geen kite > geen strand > geen schroefjes... het leven is hard...  Wink
Leon aero2
Gast
Antwoord #30 Juli 05, 2008, 20:21:15
edit2Rapporteer  
Niet te hard gooien met dat blik hoor, zo zonde van je kite joh  Wink

Er is overigens wind op komst..... Grin
Maandag hoop ik dat ie beetje wil!


onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #31 Juli 05, 2008, 21:36:07
edit2Rapporteer  
Ja ik heb  vandaag gevaren.Gefeliciteerd tarifagirl heb het gezegd ik denk dat je verslaafd raakt.
  YeSS
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #32 Juli 05, 2008, 22:43:28
edit2Rapporteer  
gr terug en tot laters
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #33 Juli 06, 2008, 11:47:11
edit2Rapporteer  
Ja ik heb  vandaag gevaren.Gefeliciteerd tarifagirl heb het gezegd ik denk dat je verslaafd raakt.
  YeSS

Huh? Er was toch nauwelijks wind zaterdag? Waarmee heb je gevaren dan, een 32? Grin
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #34 Juli 06, 2008, 11:53:33
edit2Rapporteer  
Niet te hard gooien met dat blik hoor, zo zonde van je kite joh  Wink

Er is overigens wind op komst..... Grin
Maandag hoop ik dat ie beetje wil!


Dinsdag, dinsdag wordt ie super! Dan houdt niemand mij van het water! Ik wil vandaag ook zo graag, maar ja, vandaag wordt het toch een dagje spijkers op laag water zoeken vrees ik...

Grin
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #35 Juli 06, 2008, 17:00:50
edit2Rapporteer  
13 meter waroo spleene door  toch goed voor 1.5 uur kitefun !
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #36 Juli 06, 2008, 20:41:42
edit2Rapporteer  
Niet te hard gooien met dat blik hoor, zo zonde van je kite joh  Wink

Er is overigens wind op komst..... Grin
Maandag hoop ik dat ie beetje wil!


Playa als vanouts????


Leon aero2
Gast
Antwoord #37 Juli 06, 2008, 23:13:06
edit2Rapporteer  
Dinsdag, dinsdag wordt ie super! Dan houdt niemand mij van het water! Ik wil vandaag ook zo graag, maar ja, vandaag wordt het toch een dagje spijkers op laag water zoeken vrees ik...

Grin

Heeft u niks gemist! Was in de ochtend wel even ok, later niet echt leuk meer om goed te varen bij het autostrand dan.


Leon aero2
Gast
Antwoord #38 Juli 06, 2008, 23:19:39
edit2Rapporteer  
Niet te hard gooien met dat blik hoor, zo zonde van je kite joh  Wink

Er is overigens wind op komst..... Grin
Maandag hoop ik dat ie beetje wil!


Playa als vanouts????



Playa als vanouds Erik, even kijken wat ie morgen doet!

Mriek

Berichten: 649
Antwoord #39 Juli 07, 2008, 22:42:16
edit2Rapporteer  
Dinsdag, dinsdag wordt ie super! Dan houdt niemand mij van het water! Ik wil vandaag ook zo graag, maar ja, vandaag wordt het toch een dagje spijkers op laag water zoeken vrees ik...

Grin

Heeft u niks gemist! Was in de ochtend wel even ok, later niet echt leuk meer om goed te varen bij het autostrand dan.




Haha dat had zelfs ik als beginner je wel van tevoren kunnen vertellen! En? Was het vandaag beter? Ik ga morgen Strand Horst uitproberen waarschijnlijk en anders misschien ook naar Oostvoorne. Als je daar een roze met bruin en zwarte Gaastra Jeckyl ziet crashen ben ik het... Have fun!!
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #40 Juli 07, 2008, 23:06:35
edit2Rapporteer  
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik hoogte kan lopen?
Leon aero2
Gast
Antwoord #41 Juli 08, 2008, 09:41:40
edit2Rapporteer  
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik hoogte kan lopen?


Was gister goed te doen, wel vlagerig! Later op de dag werd ie pas echt goed voor de 7m2.

Betreft hoogtelopen (upwind)
Kan het je uitleggen, maar kijk hier eens naar:

http://www.kitefilm.com/video/going-upwind-part1.wmv
http://www.kitefilm.com/video/going_upwind_part2.wmv

Mocht je meer info willen laat maar weten!

Have fun


 


Mriek

Berichten: 649
Antwoord #42 Juli 08, 2008, 21:48:07
edit2Rapporteer  
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik hoogte kan lopen?


Was gister goed te doen, wel vlagerig! Later op de dag werd ie pas echt goed voor de 7m2.

Betreft hoogtelopen (upwind)
Kan het je uitleggen, maar kijk hier eens naar:

https://www.kitefilm.com/video/going-upwind-part1.wmv
https://www.kitefilm.com/video/going_upwind_part2.wmv

Mocht je meer info willen laat maar weten!

Have fun


 





Top, thanx a lot! Fijn om te zien hoe het ook kan na zo'n anticlimax als vandaag op Strand Horst. Grin 14 knopen voorspeld, maar heb na twee uur wachten nog geen half uur kunnen varen met m'n tien. Geen wind te bekennen. Wel even wennen hier in NL als je in Tarifa begonnen bent... Maar zelfs dat half uurtje is het dubbel en dwars waard!!! Dat dan weer wel. Grin Hoe was de wind aan de kust? Vast stukken beter?
Leon aero2
Gast
Antwoord #43 Juli 08, 2008, 22:57:25
edit2Rapporteer  
Das spijtig dat je maar heel even hebt kunnen varen! (maar je blijft er positief onder)  Wink Aan de kust is ie soms aardig pittig geweest.

Heb het er gisteren van genomen, en kon vandaag helaas niet ;-(  wat dat betreft ben ik er erger aan toe haha

Was dat zo erg windzeker waar je begonnen bent in tarifa, in vergelijking met hier?
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #44 Juli 09, 2008, 22:31:21
edit2Rapporteer  
Das spijtig dat je maar heel even hebt kunnen varen! (maar je blijft er positief onder)  Wink Aan de kust is ie soms aardig pittig geweest.

Heb het er gisteren van genomen, en kon vandaag helaas niet ;-(  wat dat betreft ben ik er erger aan toe haha

Was dat zo erg windzeker waar je begonnen bent in tarifa, in vergelijking met hier?

Hm, heb nog wat weinig ervaring om echt te kunnen vergelijken, maar Tarifa staat niet voor niets bekend als Surfers Paradise en de beste kitespot van Europa. Windstille dagen zijn erg zeldzaam. En tja, azuurblauw water, breed wit strand, bergachtig achterland, uitzicht op Afrika, strakblauwe lucht, zon, warmte, tentje aan het strand, flamengofeestjes, Spaans temperament in combi met de megarelaxte surfsfeer, kiteleraren met onweerstaanbare ogen... need I say more?  Wink
Leon aero2
Gast
Antwoord #45 Juli 10, 2008, 08:35:24
edit2Rapporteer  
Nee, hou maar op!  haha
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #46 Juli 10, 2008, 16:57:36
edit2Rapporteer  
Das spijtig dat je maar heel even hebt kunnen varen! (maar je blijft er positief onder)  Wink Aan de kust is ie soms aardig pittig geweest.

Heb het er gisteren van genomen, en kon vandaag helaas niet ;-(  wat dat betreft ben ik er erger aan toe haha

Was dat zo erg windzeker waar je begonnen bent in tarifa, in vergelijking met hier?

Hm, heb nog wat weinig ervaring om echt te kunnen vergelijken, maar Tarifa staat niet voor niets bekend als Surfers Paradise en de beste kitespot van Europa. Windstille dagen zijn erg zeldzaam. En tja, azuurblauw water, breed wit strand, bergachtig achterland, uitzicht op Afrika, strakblauwe lucht, zon, warmte, tentje aan het strand, flamengofeestjes, Spaans temperament in combi met de megarelaxte surfsfeer, kiteleraren met onweerstaanbare ogen... need I say more?  Wink
hhhmmm , ik hoor het al, je bent nog nooit @ Mirns geweest  schater
Leon aero2
Gast
Antwoord #47 Juli 10, 2008, 20:37:10
edit2Rapporteer  

hhhmmm , ik hoor het al, je bent nog nooit @ Mirns geweest  schater

Kite zelf al wat jaartjes, maar ben daar eigenlijk ook nog nooit geweest  Lips Sealed

Nooit geweten dat het daar ook strakblauwe lucht, zon en nauwelijks windstille dagen kent plus natuurlijk uitzicht op Afrika! Water zal er van het chloor wat er geloosd wordt absoluut azuurblauw zijn.  Wink
 
Wat is de wereld toch verrekte klein eigenlijk?   Grin

Mriek

Berichten: 649
Antwoord #48 Juli 13, 2008, 15:41:30
edit2Rapporteer  

hhhmmm , ik hoor het al, je bent nog nooit @ Mirns geweest  schater

Kite zelf al wat jaartjes, maar ben daar eigenlijk ook nog nooit geweest  Lips Sealed

Nooit geweten dat het daar ook strakblauwe lucht, zon en nauwelijks windstille dagen kent plus natuurlijk uitzicht op Afrika! Water zal er van het chloor wat er geloosd wordt absoluut azuurblauw zijn.  Wink
 
Wat is de wereld toch verrekte klein eigenlijk?   Grin



Ik was zaterdag op het autostrand. Wat een lekkere spot! Daar kan Mirns vast niet tegenop! Wat voor 'n kite heb jij? Dan kijk ik de volgende keer naar/voor je uit!
Leon aero2
Gast
Antwoord #49 Juli 13, 2008, 21:02:21
edit2Rapporteer  
Ik vaar de Slingshot Fuels  (zie avatar)

 7m2 zwart/rood
11m2 grijs/rood
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.