Hoe goed is jouw conditie

Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Antwoord #25 Juli 06, 2008, 14:54:40
edit2Rapporteer  
2 uur rijden overal heen woon bij eindhoven :'( en het klote is ik heb geen eigen auto en het is 50 euro benzine per keer.

Ik vind het knap dat je het volhoudt. Als ik niet aan de zee zou wonen had ik noooooooooooit tijd genoeg om te kiten. Bij mij moet het er echt steeds tussendoor. En dan is het bij jou ook nog eens erg duur. Maar die kar van jou slurpt wel erg veel.............
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #26 Juli 06, 2008, 15:03:48
edit2Rapporteer  
2 uur rijden overal heen woon bij eindhoven :'( en het klote is ik heb geen eigen auto en het is 50 euro benzine per keer.

Ik zeg.....
om de 2 maanden voor 500,- euro 10 dagen all incl naar Egypte en je bent goedkoper uit (geen afschrijving, bezine, eten bij de Mac, drinken enz. enz...)
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #27 Juli 06, 2008, 15:44:28
edit2Rapporteer  
Woon net als Darkstar in Hoorn dus spots voor alle windrichtingen in de buurt  YeSS. Lekker direct na je werk (ook in Hoorn) het water op.  YeSS

Conditie voor een 44 jarige is nog goed. De tijd die jij (wimt) kwijt bent aan reizen ben ik afhankelijk van het weer en mijn voorkeur aan het kiten, hardlopen, zwemmen (met nog steeds deelname aan wedstrijden als ' oude man' ), mountainbiken, skeeleren. Daarentegen train ik op mijn werk alleen mijn hersenen en mijn kaakspieren Grin

D@rkSt@r

Berichten: 193
Antwoord #28 Juli 05, 2008, 21:09:43
edit2Rapporteer  
Woon in de buurt van hoorn PeeWee..
je zat er niet ver naast..
ik woon in zwaagdijk-west super locatie voor bijna alle windrichtingen in 15min (alleen noord-west niet optimaal)
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #29 Juli 05, 2008, 21:20:21
edit2Rapporteer  
Hoe goed is mijn conditie?!?

Ik n-euk het hele jaar door man, als een wilde !!!!!

Behalve de eerste 2 weken van Augustus, dan is het mannetje wat me erop duwt met vakantie.  Roll Eyes Roll Eyes
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #30 Juli 05, 2008, 22:57:39
edit2Rapporteer  
mark....heeft M uit Z dan geen conditie? jij doet toch geen REET?  loser

oke oke anders wordt morres boos:

Ik doe geen hol om op me kitespot te komen, Vinnie haalt me op met brommer knopen de kar erachter en ik slaap achter opde brommer todat we er zijn. Dan kweek ik enorme spierballen met het oppompen van mijn one-pump loze kite om vervolgensd te knallen todat vinnie weer naar huis gaat

tis wat....wacht maar todat ik zelf achter het stuur kruip


*(is het btw geen voer ipv van vaarde? Lees ik aardig vaak nl. Tongue)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #31 Juli 06, 2008, 19:04:56
edit2Rapporteer  
40 min rijden voor Vrouwenpolder. Vanaf Stabroek Wimt. Eat your heart out.

Maar, vorige keer dat ik jou zag, hebben we toch lekker kunnen knalle he.



Was erg leuk, doen we over.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.