Nu duidelijk waar gekite mag worden en waar niet..

Emiel

Berichten: 3004
Juli 15, 2008, 16:28:34
edit2Rapporteer  
Bram en ik waren net op pampus. Lekker windje, beetje regen, kon niet beter!

Ik bram z'n kite opgegooid, bram loopt naar het water en op het moment dat bram zijn teen in het water steekt horen we op de JAZEKER DE HYPOTHEKER toon: Het is hier verboden om te kitesurfen! Bram dacht eerst dat ik een grapje maakte omdat er nog een megafoon in de auto lag maar het kwam toch echt van die politieboot die ook in de haven lag..

Bram weer van het water af en toen maar even naar die boot toegelopen om te vragen.

Meneer agent kwam meteen aanlopen met een foldertje; Regels en vaargebied voor snelle motorboten van Rijkswaterstaat. Hierin staat een kaartje met alle kitezones voor de regio Ijssel- en Markermeer, Buiten IJ en waddenzee. Dit zijn er welgeteld 9...


Hier het voorkantje en de kaart:





zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #1 Juli 15, 2008, 20:51:19
edit2Rapporteer  
Leuk... maar waar zijn de spots in Noord-Holland ... 
op uitzondering van Muiderberg zijn er geen officiele kitezones in N/H
Ik weet dat de NKV er druk mee is,en heb hoop dat het nog allemaal goedkomt voor 2009 ..Undecided

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.