surfdudes gezocht die het leuk vinden om de uitdaging aan te gaan!

Wieteke

Berichten: 2
Augustus 13, 2008, 21:10:12
edit2Rapporteer  
Wij, twee coole kitesurfchickies hebben het briljante plan om in de herfstvakantie (11 t/m 18 oktober) naar een plek in Europa te gaan waar het waait (zitten te denken aan Rosas, Leucate). Om onze trip extra avontuurlijk te maken leek het ons leuk om daar met kitespullen en al naar toe te liften. Nou leek het ons erg grappig om een liftwedstrijd aan te gaan met een ander duo (of meerdere duo's). Het gaat er dus om wie als eerste op de afgesproken bestemming is. De  prijs zal dan dus extra vaaruren zijn! Wie durven de uitdaging aan te gaan?

Groetjes Eva en Wieteke
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 Augustus 13, 2008, 21:15:45
edit2Rapporteer  
Je moet je natuurlijk wel eerst ff voorstellen natuurlijk  schater

Leeftijd,  fototje erbij van jullie 2tjes  Roll Eyes Wink
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #2 Augustus 14, 2008, 10:08:54
edit2Rapporteer  
Foto doet wonderen!

Dan ga ik ook wel liften, zorg ik dat toevallig een vriend met de auto langs komt Tongue
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #3 Augustus 14, 2008, 10:41:33
edit2Rapporteer  
krijgen de jongens dan een week voorsprong?? Ik bedoel als ik 2 liftende leuke meiden tegenkom ben ik best bereid stukkie door te rijden.... En gasten laat IK staan.....
dmartino

Berichten: 66
Antwoord #4 Augustus 14, 2008, 16:09:58
edit2Rapporteer  
Wow liften. Ik heb het zelf veel gedaan, met name naar Frankrijk. Vooral de grensovergangen zijn moeilijk!
Ik ben wel meisjes tegen gekomen, maar die hadden meestal wel een mooi verhaal naar de bestuurders ("we zijn verpleegsters en een beetje bloed kunnen we wel tegen" bij het tonen van een lang mes) anders zou ik er toch voorzichting mee zijn. Zelf heb ik nooit wat bedreigends mee gemaakt, wel heel veel (verzonnen?) verhalen gehoord.
shannon18
Gast
Antwoord #5 Augustus 14, 2008, 18:38:29
edit2Rapporteer  
alleen dudes? ik zeg: discriminatie!
haha
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #6 Augustus 20, 2008, 08:50:23
edit2Rapporteer  
Hebben jullie ooit nagedacht over de bagage. 2 Kites zou ik wel willen meenemen naar Rosas, daarnaast wat kleren, board, wetsuit e.d. Behoorlijke afmetingen hebben we het dan over (met 2/3man een stationbak vol).

Komt er net toevallig een clio aan met wel twee plaatsen. Alleen wening/geen plek voor de bagage.. Liften is uitdaging, uitdaging = leuk. Maar met zoveel (grote en waardevolle) spullen?
Als vrouw krijg je sneller een lift dan een man. op voorhand krijgen jullie dan al meer vaar-uren. Dus verkleden als vrouw is misschien een optie voor ons?
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #7 Augustus 20, 2008, 08:51:37
edit2Rapporteer  
krijgen de jongens dan een week voorsprong?? Ik bedoel als ik 2 liftende leuke meiden tegenkom ben ik best bereid stukkie door te rijden.... En gasten laat IK staan.....

Zelfs mede-hagenezen? Lekker ben jij!
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #8 Augustus 20, 2008, 13:19:11
edit2Rapporteer  
Koen voor jou maak ik een uitzondering.... jij trekt eenmaal aangekomen hordes meiden aan dat compenseert wel..... Wink
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #9 Augustus 28, 2008, 18:55:41
edit2Rapporteer  
Koen voor jou maak ik een uitzondering.... jij trekt eenmaal aangekomen hordes meiden aan dat compenseert wel..... Wink

Zullen we dan samen gaan en de vriendinnen thuis laten Tongue.
Of we laten hun liften en als er een auto stopt, springen wij erbij; "hallooo meneer!"
Lieketjee

Berichten: 118
Antwoord #10 Augustus 28, 2008, 18:59:42
edit2Rapporteer  
hhahahah..ik vind het BRILJANT dames, jammer dat ik zelf een chick ben want ik vind het erg origineel..

mannen WIE DURFT Huh
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #11 Augustus 28, 2008, 19:00:29
edit2Rapporteer  
Volgens mij denken ze dat ze niet serieus genomen worden.
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #12 Augustus 28, 2008, 19:02:04
edit2Rapporteer  
Hej Koen....

Euh dat laatste werkt beter denk.....

@Remco.... ik neem ze..... serieus.....! Wink
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #13 Augustus 28, 2008, 19:03:31
edit2Rapporteer  
Zullen we dan samen gaan en de vriendinnen thuis laten Tongue.
Of we laten hun liften en als er een auto stopt, springen wij erbij; "hallooo meneer!"

Euh dat laatste werkt beter denk.....

@Remco.... ik neem ze..... serieus.....! Wink

Ik ook natuurlijk.

Tuurlijk durf ik, maar zij durven niet meer.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #14 Augustus 30, 2008, 07:54:24
edit2Rapporteer  
Tja dames, je kunt natuurljk ook gewoon een pb sturen en gewoon meerijden in de camper  Grin
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #15 Augustus 30, 2008, 11:12:20
edit2Rapporteer  
Tja dames, je kunt natuurljk ook gewoon een pb sturen en gewoon meerijden in de camper  Grin

zit daar actie in en is het spannent ? nee toch XD

ze zoeken actie en zo ooit wel is van die horror films gezien die gaan ook altijd over 2 meiden die gaan liften.
ik zou het niet drufen als ik een kite chick was   Joepie
maar succes beulse daar in het rosas
Wieteke

Berichten: 2
Antwoord #16 Augustus 30, 2008, 13:15:48
edit2Rapporteer  
actie, actie, dat is wat we willen.
Maar nog geen echte aanmeldingen dus? Pfff beetje jammer! Maar goed, we hebben nog even dus er is nog hoop.
@ Marcel --> kunnen onze spullen niet in jouw camper, dan gaan wij wel liften! Ideetje? En dan niet stiekem onze tegenstanders meesmokkelen he?

En aan iedereen die zo bezorgd is: wij zijn 2 heel zelfstandige meisjes van 16 en 17 jaar, hahahaha... Wink dus dat komt wel goed!

¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #17 Augustus 30, 2008, 17:45:28
edit2Rapporteer  
ik zou het best wel willen doen maar het hele idee dat al het spul mee moet tijdens liften gaat zoiezo niet werken
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #18 Augustus 30, 2008, 18:08:49
edit2Rapporteer  
wel heel vet idee! Maar zijn julllie daar niet een beetje jong voor, ik bedoel als je Leon of Mark tegenkomt.....
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #19 Augustus 30, 2008, 18:12:14
edit2Rapporteer  
mark is de juiste persoon!!! dan beleef je genoeg avontuur:P.

MARKMARKMARK!
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #20 Augustus 31, 2008, 13:09:22
edit2Rapporteer  
@Remco.... ik neem ze..... serieus.....! Wink

 schater schater schater

WAHAHAHA
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.