cabarete hoe hard de wind??????

dimpie

Geen avatar

Berichten: 2
Juni 12, 2008, 00:06:49
edit2Rapporteer  
ik ga op vakantie naar cabarete  ThumpsUp eind aug begin sept
wie heeft er ervaring hoeveel wind er daar staat ????????????????

ik heb wel wat gevonden maar neem aan dat er ook een termische wind is en dan klopt het meestal niet echt wat ze aangeven toch !

en welke spot is het beste om te hakken  Joepie
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #1 Juni 12, 2008, 23:46:34
edit2Rapporteer  
Wij waren de periode juli t/m aug.. ik heb alleen maar met me 10 meter c-kite gevaren, maar ik heb ook 12 meter bow's gezien c'kites etc.. ik had persoonlijk de wind harder verwacht, maar vorig jaar lag er ook soort depressie in het gebied... die beetje de wind in de war schopte!

ik zou zeggen kitebeach...wel druk, maar upwind en down-downwind goed te doen! wind gaat meestal rond z'n uurtje of 1 a 2 aan! lekker zuipen en uitslapen dus!

zoiezo naar LA BOCA gaan en downwwinder doen naar cabarete!
Hooked Cabarete

Berichten: 246
Antwoord #2 Juni 26, 2008, 21:33:23
edit2Rapporteer  
Reken op een knoop of 20 - 25
Ik heb bijvoorbeeld alleen maar een 9 meter (85kg) en kan hier bijna altijd mee uit de voeten.

Spots?
Check even het spotoverzicht wat ik eerder geplaatst heb hier op kitehigh. Voor mij is Encuentro helemaal TOP. Lekker rustig en mooie golven. Voor vlakker water ga je naar kitebeach. Eerste 200m vlak, daarna op het rif een klein golfje.


joepje

Berichten: 206
Antwoord #3 Juli 09, 2008, 09:26:53
edit2Rapporteer  
Hey Dimpie,

Waar zit je in cabarete? Wij - 2 kiters- zitten er ook vanaf 24 aug. Misschien zin mee te gaan downwinders maken? We gaan zeker kijken of er leuke tripjes zijn naar andere spots daar!

net geboekt in casa laguna beach. Een goedkope all inclusive ballentent maar dat geeft niet, cabarete is leuk en gezellig!
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #4 Juli 09, 2008, 13:59:56
edit2Rapporteer  
http://www.myskyriders.com/en/destinations/weather/5/?From_Day=15&To_Day=31&To_Month=08&To_Year=2007&submit=search

http://www.myskyriders.com/en/destinations/weather/5/?From_Day=01&To_Day=15&To_Month=09&To_Year=2007&submit=search
dimpie

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #5 Juli 09, 2008, 17:50:16
edit2Rapporteer  
he bedankt voor jullie reactie toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ga iedergeval lekker genieten daar kite en zon is altijd goed toch

misschien tot daar dan maar
D@rkSt@r

Berichten: 193
Antwoord #6 Juli 09, 2008, 23:10:31
edit2Rapporteer  
hey dimpie,

wij gaan 14sep naar cabarette en hebben een huisje gehuurd bij hooked voor 2 weken..
ben jij der dan ook nog?
ik weet zelf ook nog niet zo goed welke maten ik moet meenemen.
Hooked Cabarete

Berichten: 246
Antwoord #7 Juli 27, 2008, 18:34:12
edit2Rapporteer  
Waar je ook heen gaat, Altijd al je kites meenemen. Je zult net zien dat je de kite nodig hebt die je thuis hebt liggen...



florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #8 Augustus 13, 2008, 00:21:02
edit2Rapporteer  
ik ben er begin mei geweest. had mijn 11m2 mee en me 7.5. heb eigenlijk alleen mijn 11m2 gebruikt.
had wel een beetje pech met de wind maar dat mocht de pret niet drukken. wel mooie spot maar ik ga er niet nog een keer heen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.