Geklapte LE garantie of pech?????

bartvl

Berichten: 30
Augustus 18, 2008, 23:03:36
edit2Rapporteer  
Hey medekiters,

Heb vorige week een ongeluktje gehad... Angry
Er stond eigenlijk iets te weinig wind om te kiten, ik moest moeite doen om de kite in de lucht te houden. Toen ik even niet goed oplette stalde de kite en zakte hij in het water. Ik vroeg aan een medekiter om de kite op te laten. op de linker tip lag water en ik wilde de kite naar rechts oplaten. Dus hij pakte de kite aan de LE en probeerde hem om te draaien, maar dit ging moeilijk omdat er water op de linkertip lag. Toen hij hem overpakte om beter de kite te kunnen draaien, hoorde ik een klap en de kite zakte in elkaar. Het gevolg kun je hieronder zien. Maar bij het omdraaien van een kite moet dit absoluut niet kunnen. Als de kite op het water klapt komt er veel meer kracht op.
Maar is dit garantie de kite is een SS Link van 2007, het probleem is dat ik hem tweede hands gekocht heb, dus moeilijk naar de shop terug kan gaan. Zou ik wat via de importeur kunnen bereiken? Heeft iemand hier ervaring mee?
Hopelijk kan ik nog wat bereiken, want anders gaat het me veel kosten. Nou ja adviezen en tips zijn welkom!!

Alvast bedankt..

diederik

Berichten: 908
Antwoord #1 Augustus 18, 2008, 23:06:41
edit2Rapporteer  
gaat moeilijk worden denk ik...
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #2 Augustus 18, 2008, 23:08:30
edit2Rapporteer  
Het is geen naad,  dus wss een beschadiging in het doek, dus mijns inziens geen garantie.
Maar je kan altijd ene mailtje naar Dhr Zoon sturen natuurlijk.

Reparatie kan ook alleen als je het hele paneel vervangt, en dat is niet echt goedkoop.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 Augustus 18, 2008, 23:42:21
edit2Rapporteer  
Al is het een naad, dan is het waarschijnlijk nog geen garantie.
Laat maar weten wat er uit is gekomen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Augustus 19, 2008, 13:16:27
edit2Rapporteer  
Advies: neem contact op met SS nederland. Ik hoor van de meesten dat ze zeer coulant zijn wat betreft garantie. Succes!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #5 Augustus 19, 2008, 15:20:10
edit2Rapporteer  
Mooi K..

Heb je al geprobeerd om de WA verzekering van de mede kiter aan te spreken?
Miischien is hij via de NKV verzekerd of anders de normale WA verzekering aanspreken.
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #6 Augustus 19, 2008, 16:39:45
edit2Rapporteer  
Ik hoor van veel mensen dat ss nederland veel garantie geven je kan het altijd proberen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.