Waar Leash aan de Helix evestigen?

mbetz

Berichten: 576
Augustus 20, 2008, 14:30:14
edit2Rapporteer  
Ik heb zojuist mijn Helix ontvangen (Euro799 bij Kitepirates.de!!!!)

De standaard bevestiging van de leash aan een van de frontlijnen vindt ik een beetje oudbollig, ik had deze oplossing al bij de Naish X2... Tevens zal de leash wanneeer hij aan de frontlijnen bevestigd is bij rotaties om de depowelijn heen wikkelen.

Er is een optie om de leash aan de depowerlijn van de smartloop te bevestigen.

Vraag: waar bevestigen jullie de safetyleash? aan de frontlijnen of aan de depowerlijn en waarom?

Bedankt


Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #1 Augustus 20, 2008, 14:55:42
edit2Rapporteer  
//edit: sorry, beter lezen..

ik heb de smart loop besteld en ga hem aan de depower lijn bevestigen. omdat het blijkt te werken.
:S heb het nog niet kunnen testen.
wat je ook kan doen is een extra lijntje vanaf het ringetje waar je normaal je leash bevestigd maken. Deze laat je langs je lijn door je gat in je bar en door het ijzeren ringetje van je chickenloop lopen. Aan het einde maak je een soort van ringetje/loopje/lusje/balletje oid en dan heb je een prima safety systeem //

je hebt een smart loop neem ik aan?
zo nee
http://www.naishkites.com/pdf/08smartloopManual.pdf

zo ja
http://www.naishkites.com/pdf/Optional%20_Leash_Attachment.pdf



mbetz

Berichten: 576
Antwoord #2 Augustus 20, 2008, 15:04:09
edit2Rapporteer  
Spoon
Ik heb inderdaad een Smartloop. Als de bevestiging aan de Smartloop nog genoeg depower overoudt dan zal ik mijn leash zeker aan de Smartloop vastmaken. De optie om de standaard safety met een lijntje te verlengen is ook een goede optie!
Bedankt
Mike
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.