ontwerpfoutjes mystic trapeze

ROBST3R

Berichten: 540
Augustus 25, 2008, 15:13:25
edit2Rapporteer  
Hoi, ik heb eind mei een trapeze gekocht bij een surfwinkel, naam zal ik niet zeggen.
Merk Trapeze: Mystic!
Nu zitten er aan de onderkant van de trapeze 2 scherpe afwerkkantjes aan, wanneer ik zonder pak kite en alleen een lycra shirtje aan dan gaat dat ongeloofelijk in allebei mijn zijdes schuren.
Nu ben ik naar de surfwinkel geweest en de eigenaar vond het maar raar dat mijn trapeze van die scherpe randjes had, dus pakte hij zijn eigen trapeze die precies hetzelfde is als die van mij en die had niet van die scherpe kantjes, dus hij mijn trapeze naar mystic gestuurd.
Gisteren was mijn vriendin deze wezen ophalen en vertelde ze bij de surfwinkel dat ze van mystic hadden gezegd dat ze hier niets aan konden doen en dat ik er maar een pleister overheen moest plakken!

Wat te doen?
Groet
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Augustus 25, 2008, 15:36:09
edit2Rapporteer  
Kijk even op deze pagina: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,30189.0.html
lijkt me gewoon een ondeugdelijk product, dus zal het gerepareerd moeten worden. Of een andere.
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #2 Augustus 25, 2008, 16:36:54
edit2Rapporteer  
Aah bedankt dat is top om te lezen! Dat betekend dat de winkel waar ik hem vandaan heb en niet de mystic importeur er gewoon voor moet zorgen dat het gerepareerd of vernieuwd wordt.
peter.

Berichten: 1145
Antwoord #3 Augustus 26, 2008, 01:09:33
edit2Rapporteer  
op die 2 plekjes beetje vasaline smeeren en het is weg!
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #4 Augustus 26, 2008, 07:29:37
edit2Rapporteer  
Neem toch niet aan dat dit "by design" is? En iedere keer vaseline gaan smeren voor je het harnas aan kan doen lijkt mij ook geen optie
harryCab

Berichten: 316
Antwoord #5 Augustus 26, 2008, 08:24:33
edit2Rapporteer  
Gewoon terug naar de shop.

Vorige maand een Mystic Warrior gekocht en daar is de opening waar het mesje in hoort gewoon dicht. Vriend van me heeft dezelfde trapeze gekocht en daar kan het mesje wel in.

Mss moet ik dit zelf van Mystic opensnijden......?

Zag overigens dat mijn rand  (onderkant) nu al aan het slijten is.

Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #6 Augustus 26, 2008, 12:39:58
edit2Rapporteer  
Houd ons op de hoogte hoe de shop dit afhandelt. Ben benieuwd.
norbert

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #7 Augustus 26, 2008, 19:39:50
edit2Rapporteer  
Hallo,

ik denk dat het hier om een misverstand gaat........in de winkel lag er een nieuwe trapeze voor je klaar naast je oude ,maar waarschijnlijk was niet iedereen daar over geinformeerd.
Dus als je naar de winkel komt krijg je gewoon een nieuwe trapeze.

groeten.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8 Augustus 26, 2008, 19:43:09
edit2Rapporteer  
da's mooi Norbert, goed 1ste bericht!
Ik zou dit overigens willen scharen onder onder productiefouten, ontwerpfouten zitten in alle producten volgens dat ontwerp.
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #9 Augustus 26, 2008, 23:06:42
edit2Rapporteer  
Aah dit is zeker goed om te lezen.
Ik kom zo spoedig mogelijk mijn trapeze omruilen.
Groeten
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #10 Augustus 27, 2008, 13:05:16
edit2Rapporteer  
Zo zie je maar weer dat het handig is dat de mensen uit de shops ook op dit soort forums lezen.
Scheelt weer een mooi zootje ergernis.  ThumpsUp en iedereen weer blij.  InLove
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.