24 September naar Dominicaanse Republiek

joepje

Berichten: 206
Augustus 07, 2008, 09:24:09
edit2Rapporteer  
Hallo,

ZIjn er nog mensen die gezelligheid willen in de dom. rep? Wij zitten daar vananf 24 september. En er gaat veel wind komen..... heel veel wind!!

Een borrel met andere kite verslaafden is altijd ok!

Cu there, Joep
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #1 Augustus 07, 2008, 11:08:21
edit2Rapporteer  
Op mij hoef je niet te rekenen  ThumpDown .Ik zit in brasil vanaf 21 sept.
Ik baal als een stekker  Roll Eyes
kees69

Berichten: 280
Antwoord #2 Augustus 07, 2008, 16:53:28
edit2Rapporteer  
Joepie, ik moet nog ff afwachten wat maat van me van plan is (geen kiter). Wil ook rond die periode er tussen uit. Cabarete staat zeker op me lijstje al heb ik ook een mooi nog onbekend plekkie in Brasil gevonden.
Met wie vlieg je , met jetair vanuit brussel?  Die zijn volgens mij super voordelig.

joepje

Berichten: 206
Antwoord #3 Augustus 09, 2008, 09:37:14
edit2Rapporteer  
hey kees, We hebben gewoon een simpel reisje geboekt via bex.nl Misschien niet de goedkoopste maar hotel midden in cabarete. We vliegen met martin air dus we mogen 2 x 23 kilo bagage mee, is wel handig met al die zooi!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #4 Augustus 10, 2008, 11:52:02
edit2Rapporteer  
wat kost zo'n grapje?
joepje

Berichten: 206
Antwoord #5 Augustus 11, 2008, 11:49:29
edit2Rapporteer  
Wij betalen iets van € 1200 pp. hebben dan wel een luxe kamer aan zee. Midden in het dorp. Eten en drinken zit erbij maar het eten schijnt niet echt top te zijn. De plek van het hotel dus weer wel (ik was er eerder al eens). Het eten kun je in het dorp voor erg weinig dus dat maakt geen ruk uit. Als er maar wind is!! En die is er!
kees69

Berichten: 280
Antwoord #6 Augustus 20, 2008, 22:19:59
edit2Rapporteer  
Joepie, ga vd week toch maar eens kijken voor een tripje in Sep naar Cabarete. Jullie zijn er als ik het lees al een x geweest. Hotel in centrum is natuurlijk het meest aantrekkelijkst. Hoe zit het met de kitespots zijn die vanaf het centrum makkelijk te bereiken, of is het juist handiger dichter bij Kitebeach wat te boeken ?
Zat ook naar Hooked te kijken, maar die zitten zo te zien een aardig stukje van het centrum en om s'nachts met me lamme kop op een brommetje te gaan zitten zie ik ook niet echt zitten. Neem aan dat jullie in Tropical Casa zitten
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #7 Augustus 24, 2008, 18:54:26
edit2Rapporteer  
Hey Joep , ik zit vanaf 14 september tot de 29 in cabarete. In Viva Tangerine op bozobeach.
Ik zie je dus maar 4 daagjes en waarschijnlijk heb ik dan de wind al opgemaakt :-P
Ik betaal zelf 900 euro pp voor 15 dagen All Inclusive en Viva Tangerine is een van de beste hotels. Dit was dan wel een aanbieding op Neckerman, normaal zit je ook op 1300 euro pp
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #8 September 08, 2008, 14:15:04
edit2Rapporteer  
ik zat van 26/7 t/m 16/8 in Extreme hotel..
het is wel redelijk schikken, je krijgt er niet veel voor terug maar feit is dat je de hele dag op het strand zit en het MEGA gezellig is.
ik heb 470E betaald voor 3 weken met z`n 2tjes.. maar dat was een aanbieding..
savonds pak je lekker de motoconcho naar 't dorpje om daar wat te eten, dat kan al voor een magere 150pesos pp. Reken daar alleen niet op want dan moet je wel het happy hour hebben (voor 7-en)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.