dry suit

McBridges

Berichten: 365
Antwoord #25 September 26, 2008, 17:57:48
edit2Rapporteer  
In plaats van de Gul Enforcer kun je ook kijken voor de Gul Astro, Ian.
Zit de rits aan de voorkant.

http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?products_id=604

Prijs in Engeland 235 pond+ verzendkosten kom je op 320 euro'.;
Hoop 'm één dezer dagen binnen te krijgen  Joepie
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #26 September 27, 2008, 18:51:29
edit2Rapporteer  
Ik snap het allemaal niet hoor. "Ik ga lekker kitesurfen, maar wil niet nat worden..."  Huh Huh

Leg mij nou es ff uit wat er evt beter/lekkerder/comfortabeler/warmer etc etc aan is.

Ieder z'n ding natuurlijk, maar overtuig me nou eens. Dank u  Roll Eyes Roll Eyes ThumpsUp
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #27 September 27, 2008, 20:06:37
edit2Rapporteer  
Is al genoeg over geschreven Mark in de past two year.  Grin

Na het kiten met omkleden geen kouwe wind op je lijf. Maakt voor jou natuurlijk niet uit want jij ben een bikkel, maar ik niet  Grin
Zo vanuit je auto in je pak je hoef dus niet om te kleden.
Je kan veel langer doorkiten omdat je het niet koud krijgt eerder warm. Shocked
Zal voor jou ook wel lekker zijn aangezien jij noagal eens staat te ouwehoeren aan de kant en dan koel je met een gewoon pak snel af, maar heb jij geen last van want je ben een bikkel, maar ik niet  Grin
Dus het is in een droogpak een win win situatie zulleh we maar zegguh. Grin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #28 September 27, 2008, 20:12:41
edit2Rapporteer  
tja pik waar moet ik beginnen:
- hup in je joggingpak het pak in, ik ben net ietsje sneller dan de rubberoids maar het scheelt niet veel.
- GEEN windchill op het strand, dus geen batlle jacket, hooguit een beanie voor de oraaltjes
- je voelt je licht, vrij en warm
- je ziet er niet uit, het heeft heel weinig zin om hier nog es een boardshoard overheen te doen
- iedereen - in kleur varierend van blauwgroen tot paarsachtig rood - vraagt "hoe dat dan is met zo'n droogpak" (dit veranderd na een tijdje in "jaaaaa maar jij hebt een droogpak...")
- hup pakkie uit en lekker in je warme joggingpakkie in de wagen
- GEEN waslijn vol met natte zanderige zooi - die in de winter nooit droog wordt. pak even een uurtje open laten liggen, rits checken, om de paar keer even met de wax stift roegen en opvouwen tot een klein pakketje.

Het heeft zo z'n voordelen zeg maar. Het grootste voordeel is toch op het water, het zit gewoon lekker, een droge onderbroek om m'n billen tijdens het beulen. Je vaart toch makkelijker langere sessies. En ik pies toch nooit in m'n wetsuit dus die neigingen heb ik niet.


OW ja teigetje ga jij gewoon ff precies hetzelfde zeggen maar dan net sneller. Sad
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #29 September 27, 2008, 20:13:17
edit2Rapporteer  
G*ddikkedulle, wat zijn we lief tegen Mark, zullen we maar zegguh!!...  Wink Wink

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #30 September 27, 2008, 20:16:57
edit2Rapporteer  
Citaat
OW ja teigetje ga jij gewoon ff precies hetzelfde zeggen maar dan net sneller.

Solly hoor, normaal ben ik nie zo snel. Grin

Citaat
G*ddikkedulle, wat zijn we lief tegen Mark, zullen we maar zegguh!!.

Hou van je hoor poepie   InLove
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.