Idefixe de winter door geholpen! We zijn rond!

@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50 November 04, 2008, 16:34:38
edit2Rapporteer  
Pessimist? Eerder een realist! Snap best dat het sneu voor die jongen is maar je kan toch niet hiervoor geld gaan inzamelen.

Als die shop nu echt goed bezig is geven ze gewoon die kite en kan hij de 2e zelf voor 709 euries gaan halen, zou wel eerst de 10 pakken kan die bijna altijd het water op en wij houden onze centje in de zak.
Zeur dan niet en ga jij lekker naar een shop om een gratis kite voor andre te halen, als je bezig bent haal voor iedereen dan ff 1...

Yes, it's sarcasm

Euhhhhhhhhh.........Andre was een voorbeeld die koopt zijn eigen kites!

Wat ik wil zeggen is dat als de shop ECHT met het lot van die jongen is begaan geven ze gewoon een kite weg, zeg ik toch niks verkeerd aan? Goede reclame en is er geen inzamelings aktie nodig, tevens bieden ze de volgende kite aan met een dikke korting (709,00 euro).

Verder zal ik jullie feestje niet meer verstoren met mijn pessimisme.



Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #51 November 04, 2008, 18:52:22
edit2Rapporteer  
Mogelijk een ideee om nog een klein beetje van de prijs af te lullen bij die SuperShop ;

om dan van dat geld een verzekering voor die knul zijn kitestuff af te sluiten
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #52 November 04, 2008, 18:58:15
edit2Rapporteer  
20 Euries zijn onderweg Tom.Kiten met dat winterkadaver van je  YeSS
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #53 November 04, 2008, 19:42:37
edit2Rapporteer  
hey morres mischien moet je eens naar jezelf gaan kijken en naar waarom alles wat jij opzet hier zo negatief word ontvangen. in plaats van constand naar anderen te wijzen
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #54 November 04, 2008, 19:47:45
edit2Rapporteer  
ja,alles wat ik hier neerzet wordt negatief ontvangen..
waar HEB je het uberhaupt over, je wil gewoon weer ff lekker dwars zeiken,as usual weer.
ik had al verw8 dat je zou reageren na @rjen..
verdere offtopics gaan de prullebak in, als wat wilt zeggen doe je dat maar over pm,of je snort een lounge topic op.
daaaaag, hiermee zet ik de teller op 246
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #55 November 04, 2008, 20:16:25
edit2Rapporteer  
Mensen even voor de duidelijkheid: ik wordt sowieso niet gesponsord door Gaastra, vaar er toevallig alleen maar mee! Sowieso is dit geen idee van Morres om Gaastra te promoten want ik was diegene die met het idee kwam.

Laten we blij zijn dat Gaastra ook helpt om Tom weer op het water te krijgen! Jammer dat je een negatieve tint aan de actie probeert te geven.

Dus mensen, komop, storten die zooi!
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #56 November 04, 2008, 20:40:27
edit2Rapporteer  
hmmz gestort had ik ook al maar ook vroeg ik me af of het nou zo'n gemoedelijke sport is dat het zich allemaal voordoet op het strand.. en uiteraard word dat hier weer ff heerlijk bevestigt.. wat zie ik tot mijn grote verbazing..
80 procent doet of probeerd er aan mee te doen 20 procent ff niet.. okay wat mijn gedachte hier over is is dat het op het strand dus vaak ook zo gaat.. 80 procent heeft dikke lol en geniet van de sport en de andere 20 procent vind het leuk om over de grenzen te varen hun rommel te laten liggen en te beroerd zijn om een kite aan te pakken van een ander.. okay heb ik geen probleem mee en moet ieder voor zich weten alleen jammer dat ze dan door de meerderheid op den duur genegeerd worden door de echte liefhebbers van de sport..

maar geloof dak een beetje oftopic begin te raken..

Nu is het Idefix maar over twee jaar is het misschien wel een ander en laten we dat in ons hoofd houden dat jij dat kan zijn...

respect voor de actie en lees het positieve en niet het negatieve..
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #57 November 04, 2008, 20:48:49
edit2Rapporteer  
Overgemaakt
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #58 November 04, 2008, 21:42:09
edit2Rapporteer  
Sjees... anders gaan mensen ff echt zitten zeiken over deze actie... fuckje...
Nouja wel van mensen waar je het zowieso wel van verwacht.

Vind et een top actie, Tom doet ontzettend veel, evenals heel veel van de NKVers, maar deze vent heeft wat errug veel pech de laatste tijd.

Ik zou alleen in zijn geval geen C kites pakken, want deze vliegt hij toch in veels te veel wind. en dat is toch wel een hele zware aanslag op het materiaal. (maar goed, denk dat de gaastra kites et wel iets langer houden als de SS meuk)
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #59 November 04, 2008, 21:49:44
edit2Rapporteer  
Shit Tom, je kites en je auto en je pc, da's wel veel. Verder gezond?
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #60 November 04, 2008, 22:11:37
edit2Rapporteer  
KappuhH edit: doe maar via pb...
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #61 November 04, 2008, 22:33:25
edit2Rapporteer  
oke jongens voordat we dadelijk relatie therapeuten nodig hebben!!!!....kitehigh word als een slecht huwelijk!.....

WAAR IS DE FREAKING LIEFDE!.....

Ik snap reacities op morres maar! onthoud die knul zet zich in!...michiel tof dat je het zo beschrijft..maar zet het ff in een PB Wink..

Laten we ons richten op het topic en dat was de inzamel actie voor TOM!....tof dat het naaste gevoel nog bestaat en dat men nog wat voor dit help tom de winter project geld over hebben!

Het is belangrijk mensen te blijven complimenteren door middel van verschillenden dingen die zich inzetten voro goede doel einden. Het is vrijwilligers werk maar kost ene hoop tijd. Dan is het tof als je wat waardering krijgt d.m.v. dit soort actie's.

Ben je het nu echt niet eens met dit soort actie's meld dit dan even persoonlijk naar de persoon die dit aangaat....Ik snap donders goed dat je denkt waar slaat dit op..en ik wil ook wel zo'n nieuwe kite! maar dit is best een strakke actie dus om een stuk waardering te laten zien aan de trouwe vrijwilliger!

Dat het nu geponserd wordt door Gaastra kan je afzeiken maar ook zien als top! relaxt dat Gaastra zich als nederlands ( Roll Eyes) kitemerk inzet voor het kitesurfen binnen nederland!

Surfers zijn vaak de mensen die geven om de medemens en leven voor de sport....word dus een echte surfer steun je mede mens en daarmee je sport! 

Ik vind echter wel dat idefix een ik wordt mede mogelijk gemaakt door Kitehigh tatoo moet   loser......nja een lycra mag ook wel Tongue haha
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #62 November 04, 2008, 22:54:52
edit2Rapporteer  
Ik ben er klaar mee stelletje zeikwijfen, zal nog eens e.e.a regelen door contacten te gebruiken. We steken allemaal onze nek uit hier, als je het er niet mee eens bent hoeft dat niet te betekenen dat je openbaar deze actie loopt af te zeiken, of hebben jullie de neiging om je mening altijd maar te uiten omdat je denkt dat iedereen die zo graag hoort...
Ik laat me hier niet beetje aanvallen door een broekje van 17 die overal maar denkt tegen aan te moeten schoppen. Of een ouwe rot die naar oude tijden verlangt..
Ik doe alleen nog maar inzamel-updates, KappuH krijgt het druk Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #63 November 04, 2008, 23:04:19
edit2Rapporteer  
Top actie, Morres & Kappuh top geregeld. En als je nu nog niet aan Morres z'n stijl gewend bent dan doe je er toch gewoon wat langer over.
En Morres laat je niet zo opnaaien, wat je hierboven schrijft is klaar als een klontje dus had je het  niet hoeven schrijven.
Confused? You will be, in the next episode of KH!
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #64 November 04, 2008, 23:07:33
edit2Rapporteer  
Ik ben er klaar mee stelletje zeikwijfen, zal nog eens e.e.a regelen door contacten te gebruiken. We steken allemaal onze nek uit hier, als je het er niet mee eens bent hoeft dat niet te betekenen dat je openbaar deze actie loopt af te zeiken, of hebben jullie de neiging om je mening altijd maar te uiten omdat je denkt dat iedereen die zo graag hoort...
Ik laat me hier niet beetje aanvallen door een broekje van 17 die overal maar denkt tegen aan te moeten schoppen. Of een ouwe rot die naar oude tijden verlangt..
Ik doe alleen nog maar inzamel-updates, KappuH krijgt het druk Wink
Piep piep

Ik vind het een top aktie maar heb zo mijn twijfels over de tussen haakjes geen promo aktie voor gaastra en die intersurf.
Top dat ze dat natuurlijk beschikbaar stellen en ze dat willen doen maar als het een niet promo aktie voor gaastra en intersurf is waarom staat er dan een plaatje van intersurf in het topic en een link naar zowel gaastra als intersurf??

Dan trek ik de conclusie dat ze dit meer als promo aktie zien om zieltjes te winnen dan dat ze het echt voor tom doen.
Want waarom moet er anders een plaatje van hun logo in dit topic en een paar links dan was alleen de naam toch ook goed geweest? of niet soms?

Later



Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #65 November 04, 2008, 23:18:06
edit2Rapporteer  
Wat boeit het nou of het een promo actie is of niet. Tom word blij, gaastra en intersurf. Er word hier weer eens een veuls te groot punt gemaakt voor reclame acties. Of word het tom wel gegund om blij te zijn, en Gaastra en intersurf niet?
Kite-Jude

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #66 November 04, 2008, 23:28:26
edit2Rapporteer  
Ja 'n top initiatief!  ThumpsUp En door een sticky topic krijg je JUIST meer aandacht lijkt mij???

Alleen jammer dat er een paar jaloerse mensen tussen zitten, die een actieve NKV-er dit mooie gebaar niet gunnen...  
Echter, ik ken die hele Tom niet... maar Morres, Intersurf en meneer Gaastra wel... En van allen kan ik t absoluut niet indenken dat zij zo'n actie op zouden zetten puur ter promotie van hun eigen winkel/merk! Bij deze, mijn donatie!

 
patricks

Berichten: 392
Antwoord #67 November 04, 2008, 23:32:03
edit2Rapporteer  
Wat een zeikerts hier tegenwoordig Shocked

Leuke actie ga zo door ThumpsUp
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #68 November 04, 2008, 23:34:36
edit2Rapporteer  
Top actie! Bert is een aardige vent en laat zien dat ie goed bezig is. Wat zou dat als ie daarmee zijn merk promoot. Is toch prima. (alleen jammer dat ie het destijds bij mij niet kon doen :-))

Tom,
Hopelijk kun je gauw weer lekker varen!!
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #69 November 04, 2008, 23:35:49
edit2Rapporteer  
Wat een zeikerts hier tegenwoordig Shocked

Leuke actie ga zo door ThumpsUp
Soooo sooo steek het vuur nog meer aan joh Tongue haha (just kidding) en ben het ook gewoon 100% met je eens ik draag af en toe zeker me steentje bij aan het gezeur zoals ik 3 posts hierboven ook zeker doe Tongue want aktie is gewoon top!! en vooral omdat het voor iemand als tom is!!
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #70 November 04, 2008, 23:36:58
edit2Rapporteer  
Er is verder geen overeenkomst met Gaastra en Intersurf qua reclamebannertjes etc. Maar waarom zouden ze geen aandacht mogen? Ze maken dit wel ff mogelijk.

Gewoon keihard doorbeulen naar die 709 euro!
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #71 November 04, 2008, 23:39:36
edit2Rapporteer  
Zal ook een overboeking doen.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #72 November 04, 2008, 23:41:19
edit2Rapporteer  
Zal ook een overboeking doen.
Haha het minimum bedrag is 1 cent hoor Tongue haha

@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #73 November 04, 2008, 23:43:44
edit2Rapporteer  
Zal ook een overboeking doen.
Haha het minimum bedrag is 1 cent hoor Tongue haha



nee zo lullig zal ik niet zijn. heb een zeer opbouwende discussie met onze Mod. Morres gehad en ben tot inkeer gekomen.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #74 November 04, 2008, 23:44:50
edit2Rapporteer  
Top mannen! Ik weet gewoon dat we Tom allemaal gewoon op het water willen hebben!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.