kiteboardshop

onzin

Berichten: 451
November 08, 2008, 20:39:49
edit2Rapporteer  
beste mensen

ik heb een paar maanden geleden 2 kites aangeschaft bij die shop nou had ik een klein ongelukje gehad en zit er een scheurtje in het doek nou heb ik hun eerst gebelt maar daar kreeg ik een voicemail dat ze dus gesloten zijn tot eind februari en daarna gemailt met de vraag of hij dat wil repareren of dat ik het naar een andere shop kan brengen zonder dat mijn garantie dan verloopt heb nog steeds geen antwoord ontvangen van de shop
ik wil wel graag door blijven varen deze winter 


zijn er mensen die in de zelfde situatie gezeten hebben of heeft iemand tips graag hoor ik ze

groeten onzin
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #1 November 08, 2008, 20:41:58
edit2Rapporteer  
Hoezo is een kiteboardshop tot februari gesloten?? Waar zit die shop?

Ps, koop ff een paar hoofdletters en punten. Leest makkelijker.

onzin

Berichten: 451
Antwoord #2 November 08, 2008, 20:45:36
edit2Rapporteer  
waarschijnlijk is ie aan het over winteren in het buitenland hij komt uit hoek van holland
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 November 08, 2008, 21:02:21
edit2Rapporteer  
He Onzin, heb ieder jaar wat gekocht bij Menno van Kiteboardshop.com, en eind vorig jaar ook een kite. Daar is in de winter wat mee mis gegaan (garantie) en dat heeft ie toen gewoon opgelost. Ik weet dat hij een huis heeft in het buitenland, echter hij houdt altijd zijn mail en voicemail bij.

Ik zal je ff pb-en met meer info ThumpsUp
onzin

Berichten: 451
Antwoord #4 November 08, 2008, 21:11:54
edit2Rapporteer  
tnx
mauricewillem

Berichten: 20
Antwoord #5 November 09, 2008, 06:00:59
edit2Rapporteer  
volgens mij is hij ook piloot en heeft hij de kiteshop erbij!!!

dus je zal binne enkele dagen wel reactie krijgen!
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6 November 09, 2008, 08:53:06
edit2Rapporteer  
Menno is piloot en daar moet je geduld bij hebben.
hij lost dingen wel op, Menno is cool. loser
nogmaals doe je verhaal bij hem en hij lost het op.
succes.
heelside_harold

Berichten: 85
Antwoord #7 November 09, 2008, 13:32:41
edit2Rapporteer  
Ik heb een nare ervaring met kiteboardshop.
Ik had een board besteld kwam netjes binnen 3 dagen binnen, alleen ik miste de vinnen en ik zou 4 dagen later naar spanje gaan.
Na gebel en gemail kreeg ik de vinnen thuisgestuurd 2 maanden later !
Ik had was maar naar van weeghel gereden om daar vinnen van 80 euro te halen.
Ik vind het jammer dat het zo is gelopen maar ik bestel er niks meer.
Power Zone

Berichten: 258
Antwoord #8 November 09, 2008, 21:44:21
edit2Rapporteer  
Als je er haast mee hebt zou je hem natuurlijk ook zelf kunnen laten maken bij een kundig bedrijf/persoon. Heb je daar netjes een bon van dat het professioneel is gerepareerd lijkt me dat je verdere garantie dan niet vervalt.

Ik had 3 scheuren van 8 cm en heb die laten maken bij Farla in Den Haag dat koste me 25 euro. Heel veel shops bieden dat ook natuurlijk maar die besteden dat ook uit (meestal).
.

Berichten: 68
Antwoord #9 November 10, 2008, 09:01:07
edit2Rapporteer  
beste mensen

ik heb een paar maanden geleden 2 kites aangeschaft bij die shop nou had ik een klein ongelukje gehad en zit er een scheurtje in het doek nou heb ik hun eerst gebelt maar daar......

he gast, wat bedoel je met een klein ongelukje!? Je bedoeld toch hopelijk niet dat als jij een klein ongelukje heb gehad, dat iemand anders daar garantie op moet geven!? nee toch!?



toch?
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #10 November 10, 2008, 10:20:33
edit2Rapporteer  
beste mensen

ik heb een paar maanden geleden 2 kites aangeschaft bij die shop nou had ik een klein ongelukje gehad en zit er een scheurtje in het doek nou heb ik hun eerst gebelt maar daar......



he gast, wat bedoel je met een klein ongelukje!? Je bedoeld toch hopelijk niet dat als jij een klein ongelukje heb gehad, dat iemand anders daar garantie op moet geven!? nee toch!?



toch?

Hé gast  ,

er staat dat hij het in eerste instantie wil laten repareren door de kiteboardshop. Hij wil doorvaren dus als dat langer duurt, brengt hij het liever naar een andere shop als zijn garantie niet verloopt vanwege reparatie door een ander. Je schrikbeeld wordt dus al in de original post ontkracht, geen reden om bezorgd te worden dus. Wink
.

Berichten: 68
Antwoord #11 November 10, 2008, 10:34:46
edit2Rapporteer  
jaa, dank je wel, mn bezorgdheid is helemaal weg!! Grin Ik denk gewoon dat je niet meteen van alles op een forum moet zetten,... kiteboardshop is een goede zaak,.. en voor je het weet komt er weer van alles op zo'n forum over pietje en jantje die 500 jaar geleden ook zoiets hebben meegemaakt!
onzin

Berichten: 451
Antwoord #12 November 10, 2008, 17:30:03
edit2Rapporteer  
@zergling net wat dm2008 zegt dat bedoel ik en niet dat ik negatief wil zijn over de shop want de sevice is gewoon goed heb niks gezegt over dat het slecht was maar gewoon hoe het nu verder moet dus mischien moet je beter lezen voordat je commentaar hebt 
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #13 November 10, 2008, 23:57:11
edit2Rapporteer  
service is goed?
 tot februari gesloten zijn noem ik geen goede service, hij zal het ongetwijfeld goed oplossen, maar een beetje snelheid is wel geboden aangezien je door wilt varen.

1 advies... www.kiterepair.nl , goede prijs en vakmanschap. (waarschijnlijk stuurt menno de kite daar zelf ook naartoe)

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #14 November 11, 2008, 02:57:51
edit2Rapporteer  
service is goed?
 tot februari gesloten zijn noem ik geen goede service, hij zal het ongetwijfeld goed oplossen, maar een beetje snelheid is wel geboden aangezien je door wilt varen.

1 advies... www.kiterepair.nl , goede prijs en vakmanschap. (waarschijnlijk stuurt menno de kite daar zelf ook naartoe)



Die vlieger gaat niet op... Als je zelf je kites naar een repair stuurt dan kan het zo zijn dat je garantie kan komen te vervallen  loser Dus altijd eerst ff contact opnemen met je eigen shop  ThumpsUp
diederik

Berichten: 908
Antwoord #15 November 11, 2008, 14:02:34
edit2Rapporteer  
service is niks...heb zeer nare ervaringen gehad met Kiteboardshop...koop er NOOIT meer. Ga verder niet in details!
leeany

Berichten: 844
Antwoord #16 November 11, 2008, 14:15:08
edit2Rapporteer  
wie A zegt, moet ook B zeggen? deze dingen die hier neer worden gezet kunnen in de omzet van zon onderneming flink schelen denk ik.. dus let ff op met wat je zegt vindt ik. Als je hier allemaal gaat lopen schreeuwen dat dat bedrijf zo slecht is, leg dan ook uit waarom.
Nick001

Geen avatar

Berichten: 46
Antwoord #17 November 11, 2008, 19:18:31
edit2Rapporteer  
Alstublieft, van de website
http://www.kiteboardshop.com/kitecenter/Nieuws/view/kiteboardshop_is_dicht_tot_en_me.html

Kiteboardshop is dicht tot en met 1 februari 2009
zondag 9 november 2008, 22:24u
Wij zijn op Maui kites en boards testen!

Email svp. voor dringende berichten.

Bestellingen worden na die datum pas uitgeleverd, in overleg kunnen er evt. wel kites en boards geleverd worden.

Prijs en info aanvragen nemen wij wel in behandeling!

Telefonisch zijn wij niet bereikbaar tot na die datum!
 
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #18 November 11, 2008, 22:53:54
edit2Rapporteer  
Wat een baggerleven heeft die Menno he, beetje een tweede huis op Maui en als hobby een kiteshop loser Grin
Ik wens hem veel plezier daar!
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #19 November 12, 2008, 00:02:10
edit2Rapporteer  

Ik heb altijd goede zaken kunnen doen met Menno, en hoop dat in de toekomst nog te kunnen doen. Prettige vakantie alvast!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.