kitepirates dld

Misteryguest

Geen avatar

Berichten: 44
Oktober 28, 2008, 22:12:32
edit2Rapporteer  
Weet iemand of dit een betrouwbare zaak is? HeB een goede aanbieding gezien. Je weet het nooit met ongezien kopen. Alvast bedankt voor je reactie!
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #1 Oktober 28, 2008, 22:14:29
edit2Rapporteer  
de zoek functie al geprobeerd?

kitepirates is een nette en betrouwbare zaak, goede service etc
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #2 Oktober 28, 2008, 22:15:27
edit2Rapporteer  
Zelfde vraag is al regelmatig voorbij gekomen.

Gebruik inderdaad ff de zoekfunctie, vind je genoeg info.
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #3 Oktober 28, 2008, 22:20:51
edit2Rapporteer  
Altijd goede service gehad bij kitepirates tot nu toe. Zit nu met een kapotte Airush Converse en probeer daar garantie op te krijgen, bij kitepirates reageren ze niet op de mail die ik stuur. En ik heb nu al 3 keer gebeld (waar ze elke keer zeggen dat ze er mee bezig zijn, al een dikke maand..) en ik heb mijn board nog niet eens opgestuurd. 
Mauro

Berichten: 134
Antwoord #4 Oktober 28, 2008, 22:24:39
edit2Rapporteer  
Het is wel betrouwbaar.. Maar je moet wel vaak zelf contact met ze opnemen om er vaart achter te zetten.. Anders kun je nog wel is lang wachten op je spullen
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #5 Oktober 28, 2008, 22:35:30
edit2Rapporteer  
Altijd goede service gehad bij kitepirates tot nu toe. Zit nu met een kapotte Airush Converse en probeer daar garantie op te krijgen, bij kitepirates reageren ze niet op de mail die ik stuur. En ik heb nu al 3 keer gebeld (waar ze elke keer zeggen dat ze er mee bezig zijn, al een dikke maand..) en ik heb mijn board nog niet eens opgestuurd. 

Jeroen90 van hier op het forum heeft ervaring met RRD's die een beetje uit elkaar vielen,  dat is ook gewoon helemaal mooi opgelost, dus zal met jou ook wel goed komen. 

Je moet gewoon ff bellen.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #6 Oktober 29, 2008, 00:05:26
edit2Rapporteer  
Een maatje van mij had een North board bij hun gekocht en gebroken en die kreeg een
gloedje nieuwe terug gestuurt. Ik zit met garantie met mijn kites en ik moet ze binnekort
naar hun terug sturen. Dus volgens mij zit het wel goed.
maartend

Geen avatar

Berichten: 110
Antwoord #7 Oktober 29, 2008, 01:00:16
edit2Rapporteer  
Altijd goede service gehad bij kitepirates tot nu toe. Zit nu met een kapotte Airush Converse en probeer daar garantie op te krijgen, bij kitepirates reageren ze niet op de mail die ik stuur. En ik heb nu al 3 keer gebeld (waar ze elke keer zeggen dat ze er mee bezig zijn, al een dikke maand..) en ik heb mijn board nog niet eens opgestuurd. 

Tip ; maak een tijdsafspraak en bevsestig die dan ook via de mail. Vraag wie je te spreken hebt en ga verder aan de slag met dat persoon.
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #8 November 04, 2008, 20:24:56
edit2Rapporteer  
Gefrustreerd...

Ben nu meer dan een maand aan het mailen en bellen met mijn duitse vrienden en word er nu echt stront chagerijnig van! Board (Airush Converse 6'0) is kapot en het is (volgens mij) gewoon garantie. Elke keer als ik Duitsland bel zeggen ze dat ze het gaan regelen.

Heb deze week al 4 keer gebeld en 5 mails verstuurd en die gast heeft nog niet eens naar Airush gebeld om contact op te nemen of het wel garantie is.... Super triest en dan moet je voor de grap is de voorspellingen van dit weekend en de dagen erna checken, denk niet dat er veel dagen zijn dat Wijk beter gaat lopen 

Is het slim om toch gewoon met mijn board door te varen met de kans dat mijn hele neus ervan afbreekt?

Citaat
Tip ; maak een tijdsafspraak en bevsestig die dan ook via de mail. Vraag wie je te spreken hebt en ga verder aan de slag met dat persoon.


Die gasten heb ik nu al 4 keer gebeld en elke keer zeggen ze dat ze morgen opbellen... Ik praat alleen met Marc, want die andere knuppel kan ik niet verstaan.


Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #9 November 04, 2008, 20:37:31
edit2Rapporteer  
hoe lang heb je dat board Emiel?
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #10 November 04, 2008, 20:43:50
edit2Rapporteer  
Vanaf 15 maart, iets langer dan een half jaar dus....
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #11 November 05, 2008, 13:15:12
edit2Rapporteer  
Zolang de leverancier meewerkt en alles vergoed dan is het natuurlijk erg makkelijk om te zeggen dat ze goed service bieden.

Wanneer de leverancier geen garantie meer geeft en ze bieden je dan nog steeds een goede oplossing dan pas kun je spreken van goede service. Ik denk dat dat maar zelden gebeurd. Je kan dan pas spreken van goede service wanneer ze de dingen snel voor je regelen als tussenpersoon. En dat doen ze dus niet, als ik het goed lees.

WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #12 November 06, 2008, 16:39:18
edit2Rapporteer  
das echt eren lelijke breuk emiel,


lijkt erg veel op interne delaminatie waarduoord die ineens is doorgebogen.
Dit moet lijkt mij garantie zijn aangezien je niet door het dek hebt getrapt of iets
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #13 November 06, 2008, 19:21:49
edit2Rapporteer  
Er is toch eindelijk iets gebeurt bij de kitepiraten, kreeg vandaag een mailtje met de vraag naar serie nr en de factuur. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten op het volgende mailtje..
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #14 November 06, 2008, 19:35:43
edit2Rapporteer  
Das ziet er niecht tso sjun aus Emiel.. Undecided

Suuk6, dat wordt een nieuw boardje model 2009  ThumpsUp
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #15 November 06, 2008, 19:36:49
edit2Rapporteer  
Als het in dit tempo door gaat eerder 2010... Hopen dat Airush niet failliet gaat met die kredietcrisis..
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #16 November 13, 2008, 12:30:54
edit2Rapporteer  
Bericht van Emielkruisdijk en wouterb verwijders, onderwerp heeft eigen topic.
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #17 November 13, 2008, 12:32:20
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.