Matjas the scissor-kid

|
YES! Ik heb pcies dezelfde schaatsen als vincent!!!!! JOEPIEEE WOensdag kunnen we wel weer schaatzen toch? dan gaan we lozzzz moeten alleen nog ff sticks hebben ! 
|
|
|
shannon89
Gast
|
gast, naar welk weerbericht kijk jij?
ik kom niet verder dan min 5 op de meeste
of zijn het de tropische groningse sferen:p
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
op dit moement geloof ik heilig in onze PIET!
haha ....grongingen..Tja....bio gas = warm.....
maar in het midden gaan we los..misschien mag je bij michiel slapen?
|
|
|
shannon89
Gast
|
ja, dat mag wel, maar ik heb helaas tentamens deze week en daarna zit ik op curacao dus schaatsen wordt m dit jaar niet meer helaas
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Tss..... ''daarna zit ik op curacoa''.. nja..als je dat erg vind...ik wil best gaan mag jij schaatsen (A) 
|
|
|
shannon89
Gast
|
even denken, klinkt als een goed idee OHNEE, TOCH NIET maar ik al aan een schaatsende bibberende koude matjas denken op curacao als ik niet te druk aan het kiten, duiken en feesten ben 
|
|
|
Vinni

|
gast, naar welk weerbericht kijk jij?
ik kom niet verder dan min 5 op de meeste
of zijn het de tropische groningse sferen:p
Ik had het op de radio gehoord. Maar het is blijkbaar een dagje opgeschoven, vannacht lokaal -16 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Niet? Ik kan me vast wel vermaken op curacoa hoor....dan zoek ik die dikke van lassie en dan ga ik hem leren kiten!  Maar nijkerk wordt -11 dacht ik !!  Woensdag lozzzz
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
WHAHAHAHAHAHAH Lekker dan  waar je baard al wel niet goed voor is  In mijn baard zitten klitten :| en me snor is weg :S
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
OH koel!! Sjit dat is best vet!! en je hebt zowat geen meter nodig natuurlijk! want je hebt zooo weinig weerstand! Super chill! misschien gaan wij woensdag ook wel even! 
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Woot dikke poep hoor kerel!! Vinni wij moeten ook eignelijk!  Word zaterdag nog wat kwa ijs? wind heb je niet veel nodig lijkt me 
|
|
|
KappuhH

|
Zaterdag eigenlijk te weinig wind... mocht het iets aantrekken dan ben ik misschien nog wel op Horst. Ijs is dan nog wel goed.
|
|
|
Vinni

|
Zaterdag zou een goede schaats dag worden zeiden ze. Een paar knopen is al genoeg voor mijn 15 
|
|
|
KappuhH

|
Voorspellingen zijn 7 knopen eind van de middag, dat moet opzich te doen zijn denk ik. Denk dat je dan beter je 7 kunt pakken want die vliegt ws met minder wind want kracht heb je toch bijna niet. Of die 9 die je pas gekocht hebt, maar ik weet niet of je die de lucht wel in krijgt 
|
|
|
Vinni

|
Voorspellingen zijn 7 knopen eind van de middag, dat moet opzich te doen zijn denk ik. Denk dat je dan beter je 7 kunt pakken want die vliegt ws met minder wind want kracht heb je toch bijna niet. Of die 9 die je pas gekocht hebt, maar ik weet niet of je die de lucht wel in krijgt  Dat is een 11 geworden mannetje, een mooie 2007 en ik vind hem het alle beste vliegen van alle jaartallen fuels die ik heb, 2003, 2004, 2005, 2008
|
|
|
|
Micky

|
How low can you go.....  Harry en Vermegeren ofzoiets van voor de oorlog en dat in mijn topic!!!!!  Vinni-boy, we have to talk!!!  auwwwiieeeeeee....  Zaterdag ziet er op zich wel goed uit om ff te IJs-kiten....  Wie/waar/hoe/en wat... 
|
|
|
Micky

|
Woot dikke poep hoor kerel!! Vinni wij moeten ook eignelijk!  Word zaterdag nog wat kwa ijs? wind heb je niet veel nodig lijkt me  Hee Pauper, wind is echt wel handig.....  Maandag was het 5/6 dus 17/24 knopen....geeft wel een beetje een kick.... 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
haha jaa oke...een beetje wind lijkt mij zeg maar voldoende omdat je geen weerstand hebt..  Ik heb nog een radsail 6.0 ergens in een hoek oftewel een buggy vliegert!  jeeeej ik hoop dat ik de stof eruit krijg  haha maar horst of doen we onze secret spot bij de brug van zeewolde vincent....oh verklap ik het nu?
|
|
|
|
Vinni

|
Lekker nummertje toch? 
|
|
|