Snowkiten

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #75 November 24, 2008, 20:51:07
edit2Rapporteer  
We moesten al wel goed zoeken naar genoeg sneeuw, maar we zijn zeker mooie plekken tegen gekomen waar genoeg sneeuw lag. Alleen zat er helaas geen gras onder.. We hebben van 10-12 rond gereden.
Willy77

Berichten: 67
Antwoord #76 November 24, 2008, 21:12:04
edit2Rapporteer  
@ Vinnie: Nu ik lees dat je vanmorgen tevergeefs hebt lopen zoeken naar een weilandje geschikt om te kiten snap ik je reactie enigzins.

Mijn reactie was ook enigzins overtrokken, maar poste die link met alle goeie bedoelingen.  Voor alle snowkiters hoop ik op een goede winter met bakken met sneeuw.

Greetz
GlennVegas
Gast
Antwoord #77 November 24, 2008, 21:28:42
edit2Rapporteer  
We moesten al wel goed zoeken naar genoeg sneeuw, maar we zijn zeker mooie plekken tegen gekomen waar genoeg sneeuw lag. Alleen zat er helaas geen gras onder.. We hebben van 10-12 rond gereden.


Hahaha hijsss gek he... Smiley er moest tog wel ergens een goed weiland zijn... wij parkeerde langs een drukke weg.,, weiland ingesprongen en gaaaan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.