warme handen en voeten

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
December 01, 2008, 16:30:30
edit2Rapporteer  
Afgelopen week ben ik ff bij Decathlon geweest om een windjack te halen (Zie eerdere topic van Idefixe)
Bij de kassa waren er kleine zakjes (handverwarmers) verkrijgbaar. Volgens de hand  schater leiding moet je het zakje ff schudden voorgebruik en dan komt er 5 uur warmte vanaf. Ook hadden ze hetzelfde product voor de voeten.
Ik heb alleen de handwarmers meegenomen en zal ze binnenkort maar ff testen.

http://www.aptonia.com/EN/individual-hand-warmer-52260798/

Ps ja ik weet dat ik af en toe de handen naar beneden moet doen om de bloedtoevoer weer opgang te helpen maar dit is het proberen waard.

Kosten: 1,5 euro voor 2 warme handen  ThumpsUp
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 December 01, 2008, 16:36:34
edit2Rapporteer  
Hmm klinkt goed! Hoe groot zijn die dingen? Want je moet natuurlijk wel ff steeds naar de kant om je handen te warmen want ik neem aan dat je ze niet bijin je handschoenen doet. Helaas is 1,5uur naar Decathlon rijden voor die handwarmers me iets teveel van het goede Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 December 01, 2008, 16:50:18
edit2Rapporteer  
Je kan dan oo kgewoon zo'n knik-pak meenemen en in je handschoen stoppen toch? Je weet wel, van die dingen die je eerst moet koken in warm water.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 December 01, 2008, 16:53:40
edit2Rapporteer  
Ja je kunt die dingen gewoon bij je schoenen en/of handschoemen in stoppen. Dat is nu juist de bedoeling  Wink
Volgens mij kunnen de zakjes gewoon tegen water en anders ff in een boterhamzakje doen...
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #4 December 01, 2008, 17:00:25
edit2Rapporteer  
Ok relaxt! Hoe groot/dik zijn ze ze dan? Probleem is dat ik altijd alleen koude vingers heb Wink
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #5 December 01, 2008, 17:03:31
edit2Rapporteer  
Ok relaxt! Hoe groot/dik zijn ze ze dan? Probleem is dat ik altijd alleen koude vingers heb Wink

Het zakje voor je handen past precies in je handpalm en die voor je schoenen past precies in het voorste gedeelte van de schoen. Ik weet niet of er eventueel afmetingen op de site staan  loser
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #6 December 01, 2008, 17:24:10
edit2Rapporteer  
heb ooit zo;'n ding inb me rugzak gegooid tijdens een berg bekliming (kilimanjaro)

dat waren echter niet zulke voor je handen haha die werden 60graden ofzo leek net of mijn rug letterlijk aan het branden was.

Maar ze werken dus wel;)
Davidoff
Gast
Antwoord #7 December 01, 2008, 17:41:50
edit2Rapporteer  
heb ooit zo;'n ding inb me rugzak gegooid tijdens een berg bekliming (kilimanjaro)

dat waren echter niet zulke voor je handen haha die werden 60graden ofzo leek net of mijn rug letterlijk aan het branden was.

Maar ze werken dus wel;)


kilimanjaro is een liedje


http://www.youtube.com/watch?v=fdUd7u5Fn-M
davevdw

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #8 December 01, 2008, 17:44:31
edit2Rapporteer  
is dit niet slecht voor je neopreen??
neopreen is niet geschikt voor een te hoge temperatuur, zou dit het dus niet bereiken?
ziet er btw wel relaxt uit
timmuh

Berichten: 108
Antwoord #9 December 01, 2008, 19:24:29
edit2Rapporteer  
heb ooit die knik dingen in mijn wetsuit gegooid tegen mijn nippels aan..
aan de kant voelde het als een waar genot voor de tepels, maar in het water is het niet merkbaar. door het koude water koelt dat ding ook al snel af.
plassen blijft altijd wel lekker
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #10 December 01, 2008, 20:21:13
edit2Rapporteer  
Plassen is inderdaad de beste manier om je benen weer lekker op te warmen Cheesy
Maar ik heb ook het probleem dat ik het op m'n lichaam altijd top warm heb, maar ondertussen mijn handen en voeten er vanaf vriezen Angry Als dat spul werkt ga ik direct een doos halen! Schadelijk voor je neopreen zal het echt niet zijn, het zal heus niet zo warm worden dat de lijm gaat smelten o.i.d.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11 December 01, 2008, 20:26:04
edit2Rapporteer  
Vincent (Vinni) als je de volgende x weer meelift dan kunnen we wel eerlijk delen.
Welke hand wil je graag warm hebben  loser
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #12 December 01, 2008, 20:42:32
edit2Rapporteer  
Plassen is inderdaad de beste manier om je benen weer lekker op te warmen Cheesy
Maar ik heb ook het probleem dat ik het op m'n lichaam altijd top warm heb, maar ondertussen mijn handen en voeten er vanaf vriezen Angry Als dat spul werkt ga ik direct een doos halen! Schadelijk voor je neopreen zal het echt niet zijn, het zal heus niet zo warm worden dat de lijm gaat smelten o.i.d.

je bent toch zeker geen watje gewoon door beuke zonder die warmtehandschoentjes.

een echte kiter doet het zonder al die warme zooi.

nu kom je teminste met de ijskoude water in contact Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #13 December 01, 2008, 20:49:54
edit2Rapporteer  
Citaat
Plassen is inderdaad de beste manier om je benen weer lekker op te warmen

En Zo Is Dat !!!!!!  ThumpsUp

Kreeg nog een tip van stefan v.d. Berg : Eerst lijnen uitlopen daarna pompen en kite vastmaken. Vervolgens je handen in het koude water doen en daarna je handschoenen aan. Je handen schrikken zo van het water dat ze gelijk voor een paar uurtjes warm blijven. (als het goed is natuurlijk Grin schater
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #14 December 01, 2008, 20:57:42
edit2Rapporteer  
Ben nog een beetje ermee in de ontwerp fase maar denk dat ik wat heb bedacht voor warme voeten nog t een en ander bij elkaar schrapen, uitsnijden, lijmen en solderen:

Verwarmde voetpads  schater

Lijk WimT wel Grin
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #15 December 01, 2008, 21:23:07
edit2Rapporteer  
Ben nog een beetje ermee in de ontwerp fase maar denk dat ik wat heb bedacht voor warme voeten nog t een en ander bij elkaar schrapen, uitsnijden, lijmen en solderen:

Verwarmde voetpads  schater

Lijk WimT wel Grin


als het lukt kan je gelijk 1 voor mij in elkaar knutselen Grin
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #16 December 01, 2008, 21:26:21
edit2Rapporteer  
Plassen is inderdaad de beste manier om je benen weer lekker op te warmen Cheesy
Maar ik heb ook het probleem dat ik het op m'n lichaam altijd top warm heb, maar ondertussen mijn handen en voeten er vanaf vriezen Angry Als dat spul werkt ga ik direct een doos halen! Schadelijk voor je neopreen zal het echt niet zijn, het zal heus niet zo warm worden dat de lijm gaat smelten o.i.d.

je bent toch zeker geen watje gewoon door beuke zonder die warmtehandschoentjes.

een echte kiter doet het zonder al die warme zooi.

nu kom je teminste met de ijskoude water in contact Grin

Nou, laten we het er op houden dat ik nog ff geen reuma wil ThumpsUp
pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #17 December 01, 2008, 21:48:31
edit2Rapporteer  
en dan zo heerlijk in de douche van die dikke voeten, met dat hete water erop, is egt niet goed voor je haha
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #18 December 02, 2008, 11:24:25
edit2Rapporteer  
haha plassen is lekker goed voor je neoprene haha Grin neoprene wordt wel rekbaarder van veel warme maargoed who gives a shit als je schoentjes maar warm zijn toch. Hoewel ik er afgelopen dinsdag geen last van had Grin Gewoon extra warm op je organen met 2 pakken  dan ontrekt je lichaam minder warmte van je handjes en voetjes en kan je dus langer beulen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.