Liquid Force pads monteren

Kitemen

Berichten: 370
Januari 29, 2009, 14:18:25
edit2Rapporteer  
Tot mijn vreugde heb ik gister mijn nieuwe pads en straps van LF ontvangen. Ik vaar met een Nobile 555 uit 2008.
Ik weet alleen niet wat ik met die 2 bandjes moet doen die ik erbij gekregen heb... Denk dat voor achter je voet is maar hoe monteer ik ze en is dat nodig??
En wat ik jammer vind is dat de grabhandel te klein is voor op me board! De gaten van het board staan een stuk verder uit elkaar...
Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #1 Januari 29, 2009, 14:43:00
edit2Rapporteer  
De straps zijn idd voor achter je voet, totaal onnodig, grip zat! De pads zijn wel gevoelig voor het uitscheuren van de gaten waar de boutjes doorheen gaan. Een lapje dubbelzijdig tape helpt dit voorkomen.

Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #2 Januari 29, 2009, 14:45:43
edit2Rapporteer  
Ok thanks dan ga ik maar een stukje tape plakken he.. Wel vreemd dat je bij een van de duurste pads nog aanpassingen moet doen  met een stukje tape!!
Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #3 Januari 29, 2009, 14:46:37
edit2Rapporteer  
En dat de grabhandel niet past op een board van een veel gevaren en bekend merk!
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #4 Januari 29, 2009, 14:52:09
edit2Rapporteer  
Dat uitscheuren komt sinds 2008 vrijwel niet meer voor zover ik weet (ik heb er in ieder geval geen last van gehad). Die straps voor achter je voet breken trouwens aardig snel af, dus heb je weinig aan.
Tweekske

Berichten: 99
Antwoord #5 Januari 29, 2009, 15:02:33
edit2Rapporteer  
Ik heb ze ook, en bij mij past de grabhandle inderdaad ook niet, bij mij staan de gaten te dicht bij elkaar. Zowel bij mijn nieuwe als bij mijn oude board.
Het gaat hier om de North Jaime Pro 04 en het nieuwe board de North x-ride 08.

Dus dan wordt het voor LF wel lastig om de graphandle op alle boards te laten passen als die allemaal andere inserts hebben.
Dappie

Geen avatar

Berichten: 30
Antwoord #6 Januari 29, 2009, 17:36:55
edit2Rapporteer  
Ik heb de LF pads nu +- een 6 maanden. Zitten (en staan) echt heerlijk. Scheuren niet gehad, wel los getrilde pads. Erg vervelend als je net een eind op zee zit, af en toe vastdraaien! Of iets van locktide gebruiken?
De grab handel past idd niet op NB666 08.
Nick001

Geen avatar

Berichten: 46
Antwoord #7 Januari 29, 2009, 18:09:22
edit2Rapporteer  
Ik heb ook de xride en die grabhandle heb ik er eerst ook afgelaten omdat het niet lukte en ik mn board niet wilde beschadigen.
Later toch maar nog een keer geprobeerd omdat het wel makkelijker is met handle.
Je moet echt even je best doen om hem erop te krijgen, zorg dat je een goede schroevendraaier hebt, dat helpt al een stuk!!
Succes
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.