Vliegerweer?????

To

Berichten: 928
Februari 04, 2009, 14:09:22
edit2Rapporteer  
Kent iemand de eigenaren van vliegerweer ofzo????...
tis al een tijdje down, en ik vond het altijd wel gemakkelijk om te kijken hoeveel wind er per spot staad!.

wie weet meer? ListenToMe
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #1 Februari 04, 2009, 14:21:40
edit2Rapporteer  
Jeroen Oomen is de eigenaar, ik zal het vanavond eens tegen hem zeggen.
To

Berichten: 928
Antwoord #2 Februari 04, 2009, 14:36:36
edit2Rapporteer  
ok, thnx
Jeroen Oomen

Berichten: 344
Antwoord #3 Februari 04, 2009, 15:16:35
edit2Rapporteer  
Hier de eigenaar ;-)
Omdat er toch geen wind stond de afgelopen dagen is me het helemaal niet opgevallen dat hij niet meer updatte!
Ik zie dat het update script na 15 seconden stopt. Vanavond als ik even tijd heb fix ik het even. Verder doe ik niet zo veel meer aan de website: vliegerweer wordt binnenkort volledig  geïntegreerd (overgenomen) op de nieuwe site van KiteHigh .

[Edit]
Inmiddels is het grootste deel gefixed en laat ik het maar even zo (afbeeldingen worden nu 1x per 30 minuten geupdated ipv 1x per 10 minuten). Met de nieuwe kitehigh wordt het allemaal nog veel mooier  loser

[edit 2]
Foutje gevonden, ik riep het 10min updatescript aan via de cron met WGET. Laat ik nu net een paar dagen terug een scriptje te hebben geïnstalleerd dat o.a. wget requests blokkeert. Werkt nu dus als het goed is weer als vanouds.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #4 Februari 04, 2009, 15:34:06
edit2Rapporteer  
Hier de eigenaar ;-)
Omdat er toch geen wind stond de afgelopen dagen is me het helemaal niet opgevallen dat hij niet meer updatte!
Ik zie dat het update script na 15 seconden stopt. Vanavond als ik even tijd heb fix ik het even. Verder doe ik niet zo veel meer aan de website: vliegerweer wordt binnenkort geïntegreerd op de nieuwe site van KiteHigh

TOP
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #5 Februari 04, 2009, 16:43:05
edit2Rapporteer  
anders even naar Meteo24.nl gaan. is ook up to date per uur
c0g

Geen avatar

Berichten: 157
Antwoord #6 Februari 04, 2009, 16:58:15
edit2Rapporteer  
Hier de eigenaar ;-)
Omdat er toch geen wind stond de afgelopen dagen is me het helemaal niet opgevallen dat hij niet meer updatte!
Ik zie dat het update script na 15 seconden stopt. Vanavond als ik even tijd heb fix ik het even. Verder doe ik niet zo veel meer aan de website: vliegerweer wordt binnenkort volledig  geïntegreerd (overgenomen) op de nieuwe site van KiteHigh .

Nice, Vliegerweer is een topsite! Dank u wel meneer de eigenaar. ThumpsUp
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #7 Februari 04, 2009, 17:45:57
edit2Rapporteer  
Even iets anders. Vraagje aan de vliegerweer.nl gebruikers: gebruiken jullie vooral de voorspellingen, actueel of beide?

(ff gecorigeerd Wink
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #8 Februari 04, 2009, 17:48:33
edit2Rapporteer  
Voorspellingen en verwachtingen zijn toch hetzelfde?
Jeroen Oomen

Berichten: 344
Antwoord #9 Februari 04, 2009, 18:09:02
edit2Rapporteer  
Voorspellingen en verwachtingen zijn toch hetzelfde?

Je snapt wat hij bedoelt toch? Voorspellingen of actuele gegevens.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #10 Februari 04, 2009, 18:10:48
edit2Rapporteer  
ik gebruik de windmetingen vooral op mn mobiel (pda siteje), en de wsw voorspelling om met windguru pro te vergelijken. De windguru en windfinder op vliegerweer vind ik niet zo geschikt.
Ook de getijdetabel is tof trouwens!
Pieter1

Berichten: 21
Antwoord #11 Februari 04, 2009, 18:33:58
edit2Rapporteer  
Beide!
Ik ga altijd naar winddata kitespots en gebruik dan de voorspelling om te kijken wanneer we gaan kiten. Ik vind het super handig dat de verschillende voorspellingen onder elkaar staan weergegeven, zodat je ze goed kan vergelijken. Daarbij hecht ik de meeste waarde aan Watersportweer.
Op de dag zelf kijk ik vaak nog even wat de actuele data doet, zodat ik eventuele plannen kan bijstellen.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #12 Februari 04, 2009, 18:55:15
edit2Rapporteer  
1x per 30 minuten?? Welke plaatjes bedoel je dan? Lijkt me wel erg weinig, zeker als je verloop wil zien...
Mooi dat het straks op KH komt!

Hier de eigenaar ;-)
Omdat er toch geen wind stond de afgelopen dagen is me het helemaal niet opgevallen dat hij niet meer updatte!
Ik zie dat het update script na 15 seconden stopt. Vanavond als ik even tijd heb fix ik het even. Verder doe ik niet zo veel meer aan de website: vliegerweer wordt binnenkort volledig  geïntegreerd (overgenomen) op de nieuwe site van KiteHigh .

[Edit]
Inmiddels is het grootste deel gefixed en laat ik het maar even zo (afbeeldingen worden nu 1x per 30 minuten geupdated ipv 1x per 10 minuten). Met de nieuwe kitehigh wordt het allemaal nog veel mooier  loser
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #13 Februari 04, 2009, 18:57:14
edit2Rapporteer  
Ik gebruik meestal de metingen maar ja actuelewaterdata heeft ook een PDA site dus die gebruik ik ook vaak.
To

Berichten: 928
Antwoord #14 Februari 04, 2009, 19:57:06
edit2Rapporteer  
ik alleen actuele gegevens.! Super handig, voor de rest gebruik ik windguru pro.
Jeroen Oomen

Berichten: 344
Antwoord #15 Februari 04, 2009, 21:17:50
edit2Rapporteer  
1x per 30 minuten?? Welke plaatjes bedoel je dan? Lijkt me wel erg weinig, zeker als je verloop wil zien...
Mooi dat het straks op KH komt!
Met plaatjes bedoel ik de grafiekjes. De grafiekjes worden gemaakt op de binnengehaalde data, de data staat er dus gewoon in, maar ze komen wat later op de website dan normaal (1x per 30 min ipv 1x per 10 minuten). In het 10minuten script zit een bug, maar heb geen tijd dat helemaal te onderzoeken. En zeker nu het toch herschreven gaat worden voor de nieuwe site lijkt me dat verspilde moeite.

Vliegerweer is al een tijdje te vinden op KH onder het knopje Meteo, maar alleen een beetje de basisgegevens. Op de nieuwe site wordt dit heel wat beter, even geduld nog...


[edit 2]
Foutje gevonden, ik riep het 10min updatescript aan via de cron met WGET. Laat ik nu net een paar dagen terug een scriptje te hebben geïnstalleerd dat o.a. wget requests blokkeert. Werkt nu dus als het goed is weer als vanouds.
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #16 Februari 04, 2009, 22:33:33
edit2Rapporteer  
gelukkig, was al in paniek op mijn werk... voelde me zo zinloos omdat ik de info op vliegerweer niet meer kon checken
To

Berichten: 928
Antwoord #17 Februari 04, 2009, 22:38:15
edit2Rapporteer  
Mooi jeroen, altijd handig vliegerweer TOP!
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #18 Februari 04, 2009, 22:39:38
edit2Rapporteer  
Oke hij doet ut weer, slotje.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.