BELANGRIJKE ONTWIKKELINGEN NATURA 2000!

LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #25 Februari 11, 2009, 20:58:26
edit2Rapporteer  
Geweldig nieuws Top  (up_kitesmiley)NKV en Tom eindelijk succes ThumpsUp
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #26 Februari 11, 2009, 20:59:43
edit2Rapporteer  
nkv
ThumpsUp

 Joepie


daarom zijn we lid  zet hem  op    Smiley    ThumpsUp Joepie
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #27 Februari 11, 2009, 21:11:42
edit2Rapporteer  
Ik vraag me alleen af hoe je aan kan tonen dat er van een bepaalde spot al voor 2005 gebruik gemaakt werd. Staat dat ergens gedocumenteerd?
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #28 Februari 11, 2009, 21:15:29
edit2Rapporteer  
Echt top. Tom jij bent een voorbeeld voor de sport. Smiley
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #29 Februari 11, 2009, 21:45:53
edit2Rapporteer  
Voor de duidelijkheid dit is dus het resultaat van de NKV ( zonder (veel) leden ben je maar een hele kleine deelnemer)
 Met name door het werk van veel rv'rs  is de NKV bij veel instanties duidelijk zichtbaar geweest en dat helpt zeker mee met dit soort zaken. Het hele Natura 2000 verhaal wordt in het zuiden en noorden geheel zelfstandig door de daar actieve rv'rs  afgehandeld. Ook niet op de laatste plaats de inzet van de mensen op Terschelling die door hun knalharde inzet toch best wel hier en daar wat deuren opengetrapt hebben  ThumpsUp

 Dus een pluim voor de hele  NKV is hier beter op z'n plaats  Grin

Ook niet geheel onbelangrijk: Deze ontwikkeling is wel degelijk heel positief voor ons maar absoluut geen garantie dat we nu dan ook meteen dat voor elkaar krijgen wat we willen. Daar moet nog veel gebeuren en komen er vast nog wel hier en daar flinke drempels te voorschijn..........
Sake
Gast
Antwoord #30 Februari 11, 2009, 22:47:53
edit2Rapporteer  
Enige info over spots zoals de oesterdam, krabbendijke en de zimmerman?


Op deze plaatsen kite men ook al van voor 2005, maar er is nooit een verbod of duidelijkheid over geweest.


Wel knap werk van het NKV!!

@Kobrin
Een paar weken geleden is er een inventarisatie door RWS geweest van alle zeeuwse spots en daar zit krabbendijke niet bij. Ik heb deze wel bij hem benoemd, maar hij heeft geen kaartje gevraagd. Krabbendijke staat dus denk ik niet op zijn lijst. Als je dat wil dan met je even op m'n pb reageren welke ik net naar je verstuurd heb. Want dan kan je daar alsnog voor zorgen. Inclusief de 2 andere spots die je noemde.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #31 Februari 12, 2009, 01:09:44
edit2Rapporteer  
[offtopic]

Joepie       Joepie        Joepie

 NVK ThumpsUp



NKV!  Joepie YeSS


www.nkv.nl
Het Nederlands Klassiek Verbond (NKV) is een vereniging voor iedereen die interesse heeft in de klassieke oudheid.

www.nvk.nl
De Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde (NVK), opgericht in 1892, is een vereniging van kinderartsen, artsen in opleiding tot kinderarts, en andere professionals werkzaam op het gebied van gezondheidszorg voor kinderen.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #32 Februari 12, 2009, 01:27:47
edit2Rapporteer  
Dus we kunnen ook nieuwe spots voorstellen:
Loosdrechtse Plassen
Vinkeveense Plassen
Eemmeer
IJzendoorn/Boven-Leeuwen

Meer binnenlandse spots is goed tegen files, tegen CO2uitstoot, voor de gezondheid door sport, voor de Nederlandse topsportprestaties.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #33 Februari 12, 2009, 16:02:49
edit2Rapporteer  


@ Sake, je hebt mail.
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #34 Februari 12, 2009, 16:32:12
edit2Rapporteer  
Super werk door de NKV Grin

Ik zou zeggen dat iedereen die nog geen lid is van de NKV door zulke berichten snapt hoe belangrijk de NKV is en dat het als kitesurfer eigenlijk een must is om lid te zijn !
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.