Dakhla

Nomadkite

Geen avatar

Berichten: 1
April 03, 2009, 11:38:31
edit2Rapporteer  
Hallo Medekiters



Wij willen graag(serieus) jullie mening horen over een nieuw op te zetten kite resort in Dakhla (lagune) hieronder een aantal vragen die wij aan jullie willen stellen



1) Zouden jullie een kite-vakantie boeken naar Dakhla

en moet dat dan in een hotel zijn of liever direct on the spot

2) Wat voor prijs zouden jullie er voor over hebben of kunnen   betalen per week cq twee weken

3) Gaat de voorkeur uit naar all inclusive of juist niet

4) Wat voor eisen stellen jullie aan de bugalows (warme douche,keuken.toilet, sateliettelevisie, internet etc,etc.

5) Moet er een kite-shop komen met mogelijkheid voor huren, reparatie en lesgeven(gecertificeerde kite leraar)

6) In het geval dat het een dag windstil is (wat niet vaak voor zal komen) wat voor andere bezigheden zou je die dag willen doen, ook eventueel voor familieleden die mee zouden gaan.



Wij zouden het zeer op prijs stellen om jullie serieuze reacties te horen waar wij mee aan de slag zouden kunnen.



Alvast dank van het enthousiaste Nomad-Kite team!
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1 April 03, 2009, 12:04:45
edit2Rapporteer  
1) Zouden jullie een kite-vakantie boeken naar Dakhla
en moet dat dan in een hotel zijn of liever direct on the spot

Wil al heel lang, graag een keer daar naar toe, en dan natuurlijk het liefst
op de spot, Hotel is moeilijk op de spot, maar tent of bungalow is ook prima.

2) Wat voor prijs zouden jullie er voor over hebben of kunnen   betalen per week cq twee weken

Heb al eens gezocht maar zit toch al snel rond de 800 a 1000 Euro (hoe goedkoper hoe beter natuurlijk)

3) Gaat de voorkeur uit naar all inclusive of juist niet

Ik denk dat bij de lagune, alleen All Inclusive de keuze zal zijn, omdat er verder geen cafe  restaurant of supermarkt in de buurt is.

4) Wat voor eisen stellen jullie aan de bugalows (warme douche,keuken.toilet, sateliettelevisie, internet etc,etc.

Beetje hygiene is wel belangrijk, Warme douche en eigen toilet is toch wel een must.
TV en Internet is leuk, maar niet echt een pré

5) Moet er een kite-shop komen met mogelijkheid voor huren, reparatie en lesgeven(gecertificeerde kite leraar)

Dit zou voor iedereen maar ook voor beginners inderdaad erg aantrekkelijk zijn ja.

6) In het geval dat het een dag windstil is (wat niet vaak voor zal komen) wat voor andere bezigheden zou je die dag willen doen, ook eventueel voor familieleden die mee zouden gaan.

Buggy/quad safari, boottochtje, golfsurfen, wakeboarden, sand(snow)boarden

Hou ons op de hoogte please
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #2 April 04, 2009, 21:05:47
edit2Rapporteer  
1) Ja, ik ga over 6 weken

2) Ik betaal nu 1000 euro voor een week all inclusive, incl. vluchten enzo. Dat vind ik nog wel leuk voor een weekje, veel meer moet het niet worden.

3) All inclusive is in dit geval wel relekst, lekker de hele dag knallen en dan gewoon aanschuiven.

4) Warme douche, keukentje met igg koelkast en waterkoker / koffiezetten, toilet ook wel relekst. Goede bedden en een beetje schoon (doe maar iets meer dan een beetje eigenlijk). TV kan mij gestolen worden, internet kan wel makkelijk zijn, maar hoeft niet.

5) JA! Altijd handig als je de boel even kan opkalefateren of wat kan huren als er wat in de kreukels ligt.

6) Ik geloof niet dat Dakhla echt een familieleden mee bestemming is, maar goed. Voor windstille dagen: Wakeboarden! Regel zo'n boot, moet heerlijk knallen zijn op die vlakke lagune. Beetje door de woestijn knallen ook altijd leuk, en golfsurfen lijkt mij ook wel cool, al heb ik dat nooit gedaan.

Succes!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.