Kicker @ schell -discussie!

To

Berichten: 928
Antwoord #25 Maart 28, 2009, 15:45:32
edit2Rapporteer  
ok zwafra , maar denk is aan de andere kiters?.

de ambulances zijn daar alleen gekomen omdat mensen over de dijk worden getrokken of op de stenen klappen (richard) Roll Eyes schater.

Maar dat ding word maar 1 meter hoog, zoals rik al zecht maximaal 80 cm boven water!. dit zou geen hindelijke opstakel moeten zijn. maar als ik zeg als die er komt! als als als ... dan ga ik zeker ook een  waarschuwingsbord plaatsen gelijk met de regels van schellinkhout!
roeb
Gast
Antwoord #26 Maart 28, 2009, 16:47:56
edit2Rapporteer  
Ik ben het eens met Zwafra..
Ik vaar dus ook altijd daar achterin, omdat het nog enigzins rustig is..

Een kicker is heus wel een leuk idee, maar dan moet je hem transporteerbaar maken en dan op en rustige dag gebruiken met je maten (en wie nog meer willen).
Geen vaste plek dus, en al helemaal niet als het druk is (en dat is het vanf april/mei t/m sep/okt tegenwoordig).

To

Berichten: 928
Antwoord #27 Maart 28, 2009, 18:30:02
edit2Rapporteer  
we kijken wel of er een bpr vergunning komt, zoja dan word er 1 neergezet, ik weet wel zeker dat je er niet echt last va hebt dingetje va 1 meter lang :S....
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #28 Maart 29, 2009, 22:41:35
edit2Rapporteer  
Citaat
Geen kicker !!!  ...
zo,n kicker is alleen voor de zeer geoefende kiters en het gevaar van zo,n ding in het water is dat elke figuur denkt dat hij kan kiten dan het ook wel eens wil gaan proberen ...met alle gevolgen van dien...
er zijn al genoeg ambulances op schellinkhout geweest om gewonde kiters op te halen..
en achter in de kom ,wordt het ook steeds drukker ,en ik vaar daar ook vaak ,maar wel het liefst zonder hinderlijke opstakels


En Zo Is Dat !!!! Geen  KICKER   ListenToMe  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #29 Maart 29, 2009, 23:01:57
edit2Rapporteer  
absoluut geen kicker.
To

Berichten: 928
Antwoord #30 Maart 29, 2009, 23:08:21
edit2Rapporteer  
ok ok ok geen kicker Grin
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #31 Maart 30, 2009, 05:53:57
edit2Rapporteer  

......... of op de stenen klappen (richard) Roll Eyes schater.


Ik vind dit absoluut niet om te lachen ,maar alleen maar schadelijk voor de sport en Richard natuurlijk op de eerste plaats.  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #32 Maart 30, 2009, 09:31:55
edit2Rapporteer  
Ik ben voor een Kicker.

Maar alleen op 1e kerstdag en dan allemaal er overheen verkleed als kerstman.  Daarna direct de actie laten  Youtube'en door Harring Harry.


See joes
To

Berichten: 928
Antwoord #33 Maart 30, 2009, 09:53:14
edit2Rapporteer  
zou wel vet zijn,:P. dit was ook niet grappig bedoeld,
Windwaker

Berichten: 23
Antwoord #34 Maart 30, 2009, 12:08:51
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of ik de enige ben die zich nog herrinert dat er een jaar of 2 geleden zo'n ding op S'hout heeft gestaan? Die is toen volgens mij snel weer weggehaald omdat het op S'hout simpelweg te druk is voor zo'n apperaat.

Achterin de kom is volgens mij het ongeschreven gebied van de windsurfers, dit loopt gelukkig tegenwoordig wel makkelijker door elkaar.

Mijn mening: Alsjeblieft niet, Schellinkhout is hier te klein en te druk voor. Ik heb persoonlijk geen behoefte aan een kicker en al helemaal niet om buiten 7 lesklasjes en 100 beginners ook nog een kicker te moeten ontwijken.
To

Berichten: 928
Antwoord #35 Maart 30, 2009, 14:55:22
edit2Rapporteer  
zoals ik al in een erdere post heb bekend er komt gen kicker!!!!. slotje!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.