Hanglos V5 mooi!

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #25 Maart 29, 2009, 01:26:45
edit2Rapporteer  
Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg geen foto meer toegevoegd in hun gallery
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #26 Maart 29, 2009, 01:58:13
edit2Rapporteer  
Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg geen foto meer toegevoegd in hun gallery

omdat we unaniem beslote hebben niet meer geterroriseerd willen worden door die veel te leuke plaatjes uit dat veels te leuke plekje op aarde... en we allemal te jaloers zijn.
daarom mag jij niet meer uploaden.. tenzij het fotos van jou zijn als kikvorsmannetje in koud water met grijze achtergronden. (tenzij wij natuurlijk zelf ook zulk mooi water en witte strandjes hebben Grin)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #27 Maart 29, 2009, 02:18:22
edit2Rapporteer  
Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg geen foto meer toegevoegd in hun gallery

omdat we unaniem beslote hebben niet meer geterroriseerd willen worden door die veel te leuke plaatjes uit dat veels te leuke plekje op aarde... en we allemal te jaloers zijn.
daarom mag jij niet meer uploaden.. tenzij het fotos van jou zijn als kikvorsmannetje in koud water met grijze achtergronden. (tenzij wij natuurlijk zelf ook zulk mooi water en witte strandjes hebben Grin)
Hi.hi... daar kon ik natuurlijk op wachten maar die "kikvorsmannetje in koud water" foto's heb ik ook  ThumpsUp
1C ijs en wind  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.