Sticked update

® € M © 0

Berichten: 406
Maart 12, 2009, 12:20:06
edit2Rapporteer  
Er zijn veel vragen bij iedereen dus hier extra informatie over de Kickoff!

Wedstrijden:
Voor de verschillende wedstrijden kun je jezelf inschrijven. Hier zijn alleen een paar voorwaarden aan verbonden. Om te beginnen met de Suprise contest, hier kun je jezelf niet voor inschrijven en kun je alleen voor uitgenodigd worden door Sticked.
Als tweede hebben we het "Wonder van Sticked", dit was eerst het Wonder van Workum, maar door verandering van plaats is deze naam gewijzigd. Hiervoor kun je jezelf inschrijven als je niet een materiaal sponsor hebt. Onder een materiaal sponsor verstaan we dat jij je materiaal gratis krijgt van het desbetreffende merk. Iedereen die dus een andere deal heeft mag zich gerust inschrijven voor deze contest.
Dan hebben we de Boardercross, hiervoor mag iedereen zich inschrijven. En als laatste hebben we de Chicks only contest, dit lijkt ons duidelijk, is voor de dames!

Over de locatie:
Sticked heeft duidelijke afspraken gemaakt met alle betrokken partijen. Zo zal er van te voren nog een plattegrond worden geplaatst op de site van het evenemententerrein. Hierin zijn duidelijk alle verschillende areas aan gegeven.
Het eten, drinken, feest en nog meer word verzorgd door het Paviljoen bij Mirns. Hier is ook een snackbar gevestigd, voor de mensen die niet gebruik willen maken van het etensarrangement. Hier kun je overdag ook terecht voor andere versnaperingen. Zaterdag zal ook in het paviljoen, uitgebreid met tenten, het feest worden gegeven.

Tijdens het evenement maken we ook gebruik van het weiland naast de parkeerplaats, de chill area, hier zullen verschillende stands worden opgebouwd en activiteiten worden verzorgd zoals:

•- Workshop digitale fotografie door Olympus;

•- Marktplein met: Dirty Dog, Body Glove, NKV, Happysport, Funsportpolis, Landmacht, Gearfreak enz.

•- Op zondag kunnen hier Mountainbike clinics gevolgd worden;

•- De Handle-pass installatie zal natuurlijk hier staan;

•- Er komen verdeeld over het terrein ook 3 Hot Tubs te staan powered bij Dutchtub, zo kan iedereen zich weer lekker opwarmen.

•- Natuurlijk zal er nog meer te doen zijn, maar we gaan niet alles verklappen.


Tijdens het evenement zal er duidelijk met linten aangegeven worden waar je de kites mag starten en

landen. Via borden zal ook duidelijk aangegeven worden waar het wedstrijdveld is en waar je lekker vrij

kunt kiten. Als iedereen zich hier aan houd word het helemaal top!



Overnachten voorzieningen:

Op de site hebben we 2 opties aangegeven voor het overnachten. Hier hoef je natuurlijk niet te slapen

maar hier hebben wij vanuit Sticked een prijsafspraaak gemaakt voor tijdens het evenement. De camping

tegenover de locatie gaat pas open in mei, dus hier konden we geen gebruik van maken. Maar er

bevinden zich in een straal van 3 km om de locatie nog genoeg andere campings, hostels, hotels en

pensions. Dus keuze genoeg, dit zul je alleen zelf even moeten uitzoeken.

Oudemirdum ligt op 3 km afstand van de eventlocatie, hier bevind zich een supermarkt en nog veel meer

andere voorzieningen.



Bereikbaarheid:
Om bij de locatie te komen is het makkelijkste met de auto. Maar het kan ook met het openbaar vervoer,

dit ligt eraan vanaf welke kant je komt, maar je komt uiteindelijk altijd met de Bus uit in Mirns. Vanaf

deze bushalte is het een kwartiertje lopen naar de evenementenlocatie. Er zijn genoeg mensen met een

auto, dus er zal altijd wel een lift te regelen zijn


Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Maart 12, 2009, 13:09:22
edit2Rapporteer  
Goed hoor, ik ga er denk ik wel naar toe. Wat gaat die boardercross inhouden?
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #2 Maart 12, 2009, 16:16:30
edit2Rapporteer  
Ik heb er zin iN Smiley
Renske.

Berichten: 57
Antwoord #3 Maart 12, 2009, 16:25:03
edit2Rapporteer  
me2 Grin
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #4 Maart 12, 2009, 18:28:56
edit2Rapporteer  
aah aanwezig!!
timmuh

Berichten: 108
Antwoord #5 Maart 12, 2009, 19:57:03
edit2Rapporteer  
keihard aanwezig,,
kites thuis, bier en knacks mee
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #6 Maart 12, 2009, 20:01:52
edit2Rapporteer  
Zit in Koudum  dat weekend dus ben ook aanwezig
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #7 Maart 12, 2009, 22:49:39
edit2Rapporteer  
me2 Grin

Met wie ga je?!:P
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #8 Maart 12, 2009, 22:50:18
edit2Rapporteer  
Hoezo ik wil graag met een meisje uit...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 Maart 12, 2009, 23:52:11
edit2Rapporteer  
Citaat
Er komen verdeeld over het terrein ook 3 Hot Tubs te staan powered bij Dutchtub, zo kan iedereen zich weer lekker opwarmen.

Dat is dan wel weer heel erg vet Grin
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #10 Maart 13, 2009, 01:00:03
edit2Rapporteer  
 misschien leuk om hier een lijstje neer te zetten wie er allemaal op de camping staan.

ik ben er zeker
vissie

Berichten: 757
Antwoord #11 Maart 13, 2009, 11:44:26
edit2Rapporteer  
ben ben ben ben ben er!
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #12 Maart 13, 2009, 16:57:40
edit2Rapporteer  


Ik ook, dus hoe gaan we het doen?!:P
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #13 Maart 13, 2009, 21:09:25
edit2Rapporteer  


Ik ook, dus hoe gaan we het doen?!:P
Jammer dat je begrijpendlezenniveau ook nog niet je van het is.

Klinkt allemaal alsof het heel gaaf wordt, maar als dit alles op het grasveldje moet plaatsvinden wordt het toch echt een enorme dikke blubberbende. Hopelijk waait ut wel want dan staan de meeste mensen op het water zoda thet minder druk is op de kant Wink
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #14 Maart 13, 2009, 22:10:28
edit2Rapporteer  
Wanneer is sticked??
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #15 Maart 13, 2009, 22:11:32
edit2Rapporteer  
3,4,5 april

Staat nog meer info op www.sticked.nl
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #16 Maart 13, 2009, 22:13:51
edit2Rapporteer  
Owkee sorry kon het niet vinden! Maar ff tijd voor vrij maken dan!!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #17 Maart 20, 2009, 17:12:42
edit2Rapporteer  
1 ding snap ik alleen niet, moet ik mij nu nog inschrijven om er uberhaupt heen te gaan?
Voor als ik gewoon een kijkje wil nemen en dingen wil testen bijvoorbeeld?
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #18 Maart 23, 2009, 11:11:20
edit2Rapporteer  
Nee je kan er gewoon naar toe. Inschrijven alleen voor wedstrijden.
-MAARTEN-

Berichten: 170
Antwoord #19 Maart 31, 2009, 11:02:41
edit2Rapporteer  
Ga er zeker naar toe!!!...als er tenminste wind staat  Huh...tot nu toe lijkt het nog niet zo goed  ThumpDown (poep windje)

Gaan er ook mensen heen wanneer het niet waait???
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #20 Maart 31, 2009, 12:31:37
edit2Rapporteer  
Niet zo goed???  oke, waarschijnlijk geen wind, maar een kratje pils bij een graad of 18?!?! dat noem ik best goed!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.