Wie kan mij helpen?

Kaptain

Berichten: 561
April 26, 2009, 11:54:00
edit2Rapporteer  
Beste mensen,

Ik heb een probleempje:
Aanstaande woensdag ga ik naar Egypte. (Nu hoor ik jullie denken.... probleem?????) Nou, het probleem zit er in dat ik een nieuw board heb besteld, maar dat door problemen in de fabriek nog onzeker is of de footpads op tijd zullen komen. Dus dan heb ik een board met vinnen en handle, maar zonder pads......

Nu kan ik uiteraard een setje pads kopen, maar dan kost me dat 50 euries, terwijl ik na de vakantie uiteraard wel de originele pads van het board krijg.

Is er iemand van jullie die nog een extra setje pads heeft die ik kan komen ophalen en een weekje mag gebruiken?

Ik hoor het graag.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #1 April 26, 2009, 11:58:03
edit2Rapporteer  
Hoi Kap,

Je mag de mijne wel lenen. Het zijn 2007 SS pads. Ik vind ze zelf niet zo fijn omdat ze voor mijn blote voeten ff wat te groot zijn.  Bij de rechter pad is het SS logo eruit gevallen Tongue Maar alles beter dan zo'n gladde plank denk ik Undecided

grtz
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2 April 26, 2009, 11:59:02
edit2Rapporteer  
Lijkt me handiger dat je even naar de lokale shop gaat, die hebben vast wel een aaantal tweedehands boardjes waarvan jij wat pads mag afschroeven, moet je het natuurlijk wel lief vragen. Grin

Maar de optie van Vinni is natuurijk ook top.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 April 26, 2009, 15:36:50
edit2Rapporteer  
Ola Henry...

Bestel gewoon ff voor een paar tientjes nog snel een paar pads/straps.
Die kun je later altijd weer verkopen.
http://www.handmade.de/kiteboarding-padsstraps-c-1_60.html

Ps die vinnen zijn dus wel binnen?
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #4 April 26, 2009, 18:01:50
edit2Rapporteer  
yep, news is dat de vinnen er zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.