Slingshot Misfit + Slider?

Vinni

Berichten: 5944
April 07, 2009, 17:31:42
edit2Rapporteer  
Hallo,

A.s. zondag zijn ze dus van plan om op Horst een slider parkje te gaan bouwen en als er wind staat wil ik dat uiteraard eens gaan proberen!

Nu heb ik net een mooie Slingshot Misfit uit 2007 gekocht waardoor mijn Misfit uit 2006 aan de muur is komen te hangen. Ideaal om dit soort dingen mee te proberen natuurlijk! Ik bedoel, het zou niet verschrikkelijk zijn als hij zwaar beschadigt.

Maar ik ben wel een beetje bang dat ik heb gelijk in tweeën breek.. Het is namelijk een ontzettend stijf board.  Zware beschadigingen zijn geen punt maar om hem nu meteen te breken vind ik wat zonde.

Is er dus iemand die toevallig de Misfit op de slider heeft getest? Of een filmpje gezien waar dit gebeurd?
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 April 07, 2009, 21:54:21
edit2Rapporteer  
Denk dat het wel gewoon te doen is. Een boardje kan echt wel wat hebben. Een slider is natuurlijk ook nog wel 10-20cm breed. Ook spring je niet van grote hoogte op een slider.

Maar ik ben bang dat je je hier niet druk over hoeft te maken als ik naar de voorspellingen kijk...
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #2 April 07, 2009, 23:46:32
edit2Rapporteer  
Voorspellingen bestaan niet een week van tevoren, altijd positief blijven!
Maar de misfit is echt een boardje apart. Ik ben nog nooit een board tegen gekomen die ongeveer hetzelfde opgebouwd is zeg maar. Moeilijk uit te leggen maar als je hem naast een andere board legt begrijp je het wel.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.