Parkeerkaartje

Joystick

Berichten: 251
April 05, 2009, 13:47:13
edit2Rapporteer  
Wellich weten velen van jullie het al of is het al een algemeen gebruik, maar ik werdt afgelopen zaterdag toch aangenaam verrast op workum.  Grin

Om 12:00 kwam ik op workum aan en er stond een prima windje net wat sterker dan voorspeld.
Ik gooi €4,50 in de parkeer automaat en tot mijn verrassing zie ik net voor ik op de groene knop wil drukken dat er nog een kaartje in de automaat lag. Het   Kaartje was om 10:00 gekocht en geldig tot volgende dag 10:00. Mijn eerste gedachte was, wie vergeet er nu zijn kaartje uit te halen nadat ie er €4,50 in heeft gegooid. Pas even later viel het kwartje en besefte dat dit waarschijnlijk bewust is gedaan. (bedankt hiervoor) ThumpsUp

Even na 15:00 ben ik gestopt met varen omdat het mijn moeders verjaardag was en er kwamen nog telkens nieuwe kiters bij. Toevallig niemand meer op de parkeerplaats gezien die een kaartje nodig had en kaartje dus weer in de automaat gestopt zodat iemand hier nog beetje plezier aan kan beleven.

Zelf geef ik kaartje meestal wel door als het nog even geldig is en ik zie iemand die gaat parkeren maar nooit nagedacht om weer in de automaat terug te stoppen. Kleine moeite en toch erg leuk gebaar, ik werd er in iedergeval vrolijk van toen ik het kaartje vond. Bij deze dus bedankt en laten we vooral doorgaan met dit soort acties  ListenToMe
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #1 April 05, 2009, 14:47:59
edit2Rapporteer  
Ik vind het een leuk gebaar. Moeten we vaker doen scheelt altijd wat Smiley en je doet wat voor elkaar
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #2 April 05, 2009, 14:48:43
edit2Rapporteer  
Strakke actie, ga ik ook doen voortaan! (niet dat ik vroeg naar huis ga, maar toch)

Is het nu al €4.50? :-(
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #3 April 05, 2009, 16:27:33
edit2Rapporteer  
top aktie !!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 April 05, 2009, 18:11:52
edit2Rapporteer  
een euro duurder dus weer :S
Toen ik begon met kiten was het daar 1,20 of 1,80 ofzo :S
Nu betaal je meer, terwijl je een stuk verder moet lopen...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 April 05, 2009, 19:10:11
edit2Rapporteer  
Top aktie en erg sociaal!
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #6 April 05, 2009, 20:20:36
edit2Rapporteer  
Goeie zaak, zie je gelukkig wel meer gebeuren op parkeerplaatsen waar per dag betaald moet worden.
Vliegenaar

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #7 April 05, 2009, 20:53:53
edit2Rapporteer  
Ik wist helemaal niet dat je daar moest betalen!  schater
Parkeer ik daar dus al jaren voor niets. Roll Eyes
blauw12

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #8 April 05, 2009, 21:11:28
edit2Rapporteer  
wat een spannend verhaal
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #9 April 05, 2009, 21:36:37
edit2Rapporteer  
een euro duurder dus weer :S
Toen ik begon met kiten was het daar 1,20 of 1,80 ofzo :S
Nu betaal je meer, terwijl je een stuk verder moet lopen...
inderdaad, en toen werd het niet betalen ook gewoon gedoogd, later alleen als je een nederlandse kentekenplaat had.. en nu helemaal niet meer (pas maar op Vliegenaar Wink, ze zijn er streng de laatste tijd )
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #10 April 05, 2009, 21:50:03
edit2Rapporteer  
Ik wist helemaal niet dat je daar moest betalen!  schater
Parkeer ik daar dus al jaren voor niets. Roll Eyes
Laagseizoen is het gratis(staat apparaat op slot) vanaf vorige maand geloof ik moet je weer betalen(of deze maand?)
iig, crimineel daar, btje geld trekken uit surfers, dat je moet betalen snap ik, maar dan moet je niet EN geld verhogen en MEER verbieden en VERDER lopen. En als je dat wel doet, meer geld vragen, biedt dan ook meer faciliteiten, zoals een douche(ookal werkt ie op ijsselmeerwater) of omkleedhokjes(maakt mij niet uit, maar goed)
Voor mij een reden om er niet te komen (buiten het feit om, dat ik het een niksplek vind in de zomer, te druk en de richtingen zijn gelijk aan mn homespot ) Ik vind ook dat Sticked terug moet naar workum zeg :S
Gerard
Gast
Antwoord #11 April 06, 2009, 08:40:33
edit2Rapporteer  
ListenToMe EN ZO HOORT HET!
Goed gedaan.  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
snipes

Geen avatar

Berichten: 26
Antwoord #12 April 06, 2009, 16:15:53
edit2Rapporteer  
Parkeerkaartje is nog steeds 3,50 of ik moet me raar vergissen. De gemeente durft het niet te verhogen, want ze hebben/krijgen al genoeg gezeik van bezoekers van het strand. De voorzieningen zijn waardeloos!!
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #13 April 06, 2009, 16:22:07
edit2Rapporteer  
Pff 4.50.. ik wou dat het in Scheveningen zo goedkoop was voor een hele dag! Wink

ben nog niet geweest maar het seizoen is weer geopend, en ik geloof dat er nu geen gratis plekken meer zijn Sad
Jeroen Oomen

Berichten: 344
Antwoord #14 April 06, 2009, 20:12:00
edit2Rapporteer  
@Imar

Genoeg gratis plekken op Scheveningen hoor, je moet alleen weten waar... En je moet er vroeg bijzijn, als de zon schijnt is er geen plekje meer over.
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #15 April 07, 2009, 09:21:51
edit2Rapporteer  
@Imar

Genoeg gratis plekken op Scheveningen hoor, je moet alleen weten waar... En je moet er vroeg bijzijn, als de zon schijnt is er geen plekje meer over.

Ik ben op de hoogte van de Dijk enzovoorts, maar ik hoorde laatste ergens dat ook die plekken dit jaar betaaldparkeren zouden/zijn/gaan worden?

Morgen gaat het geloof ik waaien dus ik ben zeer benieuwd!

Iman
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.