Kitespot Westerschelde

NW

Berichten: 159
April 11, 2009, 10:35:07
edit2Rapporteer  
Gistermiddag was weer behoorlijk druk op Rilland. Twee jaar geleden was het al druk als er 6 kiters waren. Telde er gisteren ongeveer 25 en ik denk niet dat dat al de topdrukte is. Op het water is die drukte geen probleem, maar op de kant waar het erg krap is, is het misschien toch goed om eens wat afspraken te maken om problemen te voorkomen. Er staat al een bord op de dijk met enkele verzoeken voor medekiters.

- Zorg ervoor dat er geen kitelijnen/bars op het fietspad liggen.
- Laat geen troep achter (gisteravond lagen er o.a. labels van nieuw gekochte kitestuff) er staat gewoon een prullenbak en anders neem je het mee naar huis.
- Parkeer je auto niet voor het huis wat onderaan de dijk staat
- Parkeer je auto niet aan de waterkant (fietspad).

Omdat het water aan de rechtse kant heel vlak is zijn er altijd mensen die daar willen kiten. Doe het aub niet omdat daar ook de zeehonden zitten en we geen problemen willen met natuurbeheer/milieuclubs. Spreek elkaar hier gerust over aan. Voorstel is dus om linkerzijde te blijven!!!!!!!!

Als iemand nog meer ideeen heeft hoor ik het graag want we willen met zijn allen dat deze spot open blijft en als we ons netjes gedragen kunnen we misschien wel het verzoek indienen om er een officiele kitespot van te maken.

Groeten Dennis
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #1 April 11, 2009, 12:23:49
edit2Rapporteer  
Best bij laag water ?
Het zou wel knap zijn indien dat een officiele spot wordt.
Mijn steun heb je.
grts
bitburger

Berichten: 316
Antwoord #2 April 11, 2009, 13:40:37
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens.
Ik vind ook dat Rilland een officiele spot moet worden!
Echt een lekkere spot Tongue
Laag water is wel het beste,maar hoog kan ook.
Poeri

Berichten: 114
Antwoord #3 April 11, 2009, 16:50:42
edit2Rapporteer  
officeel met zo weinig ruimte? dat gaat niet lukken!!! En die zeehonden blijven gewoon rustig liggen als je voorbij kite dusjahhhh???
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #4 April 12, 2009, 19:54:08
edit2Rapporteer  
Mijn zege heb je ook.

Ik ken het niet maar is het strand daar heel klein?? Michien een idee als je van het water gaat dat je je bar en lijnen ook oprolt. Ik weet niet ken de spot niet.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #5 April 12, 2009, 20:23:56
edit2Rapporteer  

De zeehonden zitten uiterst rechts op de zandbank, dus een stuk kan je daar wel heen varen.

Troep moet je meenemen en aub niet met je kite op de dijk gaan spelen!
bitburger

Berichten: 316
Antwoord #6 April 12, 2009, 20:29:24
edit2Rapporteer  
Mijn zege heb je ook.

Ik ken het niet maar is het strand daar heel klein?? Michien een idee als je van het water gaat dat je je bar en lijnen ook oprolt. Ik weet niet ken de spot niet.

Bij laag water heb je een slik waar je je kite op kunt leggen.
Bij hoogwater is het idd een beetje aan de kleine kant..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.