Kite gekocht, maar geen bon gekregen.

c0g

Geen avatar

Berichten: 157
Antwoord #25 Mei 05, 2009, 18:38:27
edit2Rapporteer  
Even veels te laat en tussendoor enzo, maar GEEN bon geven is voor een winkel ook niet helemaal vrij van fraude, want dan kan ie gewoon het hele bedrag in z'n zak steken zonder er belasting over af te dragen. Als ik werk en daarvoor geld ontvang, dan moet ik ook een factuurtje sturen, anders is het zwart he?... en da mag ook weer nie. 

Ik vrees dat ik 't met Mysteryguest eens ben.  Je moet soms wat regels buigen om je recht te halen.
Tis nou eenmaal niet anders. Maakt voor de premie van volgend jaar echt geen moer uit hoor.
Naishflow

Berichten: 32
Antwoord #26 Mei 05, 2009, 18:44:40
edit2Rapporteer  
tja,. zolang ze maar niet over de datum zijn.. iemand nog leuke recepten?
Naishflow

Berichten: 32
Antwoord #27 Mei 05, 2009, 18:46:54
edit2Rapporteer  
soms zit de maatschapij dusdanig in elkaar dat je er zelf gewoon t beste van moet maken, goedschiks of kwaadschiks,. en met dit kwaadschiks, heb ik het niet over illegale rariteiten,. maar soms verder kijken dan je neus lang is Smiley

Ben t helemaal met jou eens cOg
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.