nieuw

hankies

Geen avatar

Berichten: 3
Mei 27, 2009, 15:16:45
edit2Rapporteer  
he allemaal ik ben nieuw hier op deze site .en ik vind dit een leuke goede site veel op te vinden .ben beginner en ga over 6 weken naar frankrijk normandie op de camping weet iemand toevalig of er daar goede wind is en of er goede spots zijn of dat je ook buiten die zones mag ken die taal niet wel op die sites geloerd maar kom er niet uit.wil met de tijd self me boards maken ben al verslaaft aan het kijken hoe andere dat doen wil ook een keer als het mag bij iemand mee kijken hoe zij dat doen krijg een goed idee hoe maar live mee maken is leuker meer info krijg je dan mee .werk ik werk bij de keuken man plaats elke dag 1 keuken jaja er zijn veel verhalen over maar nooit de goedeverhalen dat was het Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Mei 27, 2009, 16:05:53
edit2Rapporteer  
Welkom Hankies! ThumpsUp


Er is hier het subforum "Kitelocaties & Travel". Daar kun je binen zoeken (zoekfunctie) naar campings, alsook een specifieke vraag achterlaten over je camping in Normandie.

Heb je al op www.kitebeaches.com gekeken? Daar is veel informatie over buitenlandse spots te vinden. Vaak ook over campings Wink


Beter laat je een vraag achter over het zelf bouwen van een board in het topic "Zelfbouw & Reparatie".

Zo krijg je vast en zeker een antwoord ThumpsUp



Arctic_Monkey

Berichten: 338
Antwoord #2 Mei 27, 2009, 17:03:23
edit2Rapporteer  
haha,

en gebruik de punten en komma's op je toetsenbord ...

veel plezier op t forum!
hankies

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3 Mei 27, 2009, 17:12:46
edit2Rapporteer  
ja he ik denk gooi er een verhaaltje op en met die punten en kommas ben ik slecht in sorry probeer het maar . en de zoekfuncties gebruik ik allemaal maar werkt niet altijd sorry
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Mei 27, 2009, 17:24:53
edit2Rapporteer  
www.interpuctie.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.