Baai Roses, St. Pere Pescado welke camping heeft de leukste spot

Retard

Berichten: 782
Antwoord #100 Juli 04, 2009, 21:47:13
edit2Rapporteer  
Ik zit er vanaf gister, Vanmorgen heerlijk gevaren met de boot en later gekite rond een uur of 3 trok de wind aan maar hellaas kwam er een onweersbui en kwam de viel de wind ook weg in t begin later trok hij weer aan maar het onweerde dus ben er niet meer opgegaan Wink hopelijk morgen beter (H)
To

Berichten: 928
Antwoord #101 Juli 05, 2009, 00:27:53
edit2Rapporteer  
Top richard, goed van je te horen. ik hoop dat je nikswind krijgt tot zaterdag, dan mag het gaan waaien kan ik er ook gelijk op:D ltrs
Allard

Berichten: 67
Antwoord #102 Juli 06, 2009, 09:22:17
edit2Rapporteer  
Hans, dat worden grote biertjes. In mijn tent een kleine koelkast, dus we moeten naar het terras.....Nog twee dagen en dan rij ik weg weg.
Denice

Berichten: 186
Antwoord #103 Juli 06, 2009, 09:46:17
edit2Rapporteer  
@richard!
Hou het thuisfront svp op de hoogte! Ban er vanaf de 25ste!
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #104 Juli 08, 2009, 10:35:26
edit2Rapporteer  
Hoop er as zaterdag te zijn.. ben 3 jaar niet op La Ballena geweest.. tot op het teras dan.... of laterrr op het waterr
Nog wat veranderd daar?
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #105 Juli 08, 2009, 11:05:06
edit2Rapporteer  
Ga morgen rijden.
Zie jullie daar wel.
To

Berichten: 928
Antwoord #106 Juli 08, 2009, 23:29:08
edit2Rapporteer  
vrijdag is het zover, dan gaan wij ook rijden. Grin
Retard

Berichten: 782
Antwoord #107 Juli 09, 2009, 10:41:56
edit2Rapporteer  
al 5 dagen achterop een niet kunnen kiten en ook 5 dagen zwaar bewolkt maar 22 graden volgende week betere wind en meer  zon spreek jullie ltr
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #108 Juli 09, 2009, 13:26:34
edit2Rapporteer  
Heel mooi Richard voor volgende week betere weervoorspelling.. Joepie
ik ga vrijdag ochtend rijden en hoop er er zaterdag middag te zijn ... Grin
Hier in Nederland is het nu ook niet echt aangenaamt ...veel regen ....en wind  Grin
hans

Berichten: 283
Antwoord #109 Juli 09, 2009, 18:31:23
edit2Rapporteer  
ik hoop maar dat de weersvoorspelling klopt dan want ik hoop ook zaterdag aan te komen ListenToMe YeSS Cool Cool
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #110 Juli 09, 2009, 21:58:25
edit2Rapporteer  
hoop dat het vanaf zaterdag gaat waaien zeg....heb er vet veel zin in(A)
Tot zaterdag allemaal .....Grin
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #111 Juli 26, 2009, 15:43:47
edit2Rapporteer  
Ben vannacht terug gekomen van 3 weken baai van Rosas camping La Balena Alegre  ThumpsUp

Heb ongeveer een keer of 6 op het water gestaan met de OR Rise 12 m. Kon ook af en toe wel met een 10m varen maar had dan geen zin die te gaan halen. Lekker het water op met de Beun en Zwafra en een keer ook Haring Hai Richard van zijn camping Nautic Almata opgehaald voor een middaggie kiten bij ons. Cool
Omstandigheden van ongeveer een knoop of 18 tot 25  ThumpsUp
en van schuinaflandig tot aanlandig het was helemaal toppie lekker in je boardshort en zonnebril  Cool het water op. Sfeer is lekker relaxt al moet je wel op het strand en bij het uitvaren uitkijken voor kamikazepiloten  ThumpDown.
Wat mij betrefd volgend jaar weer, al vind mijn vrouw het wel errug warm daar. Foto's zal ik binnenkort erop zetten.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #112 Juli 26, 2009, 17:59:17
edit2Rapporteer  
Gisteravond weer retour na 3 weken spanje waarvan 1 weekie baai van rosas camping nautic almata 1 weekie Barcelona en 1 weekie Canayong in de pirineen

Van de 6 dagen 5 dagen gekite: 3 met 13 en 2 met 10 waarvan 1 een top dag
Zwafra teigertje en de beun ook nog een daggie gezien op las balenas

Wind viel mij eigenlijk tegen.   Had meer wind verwacht en ook de hele middag.
Van de 3 keer dat ik met de 13 had gekite viel na een uurtje de wind weg   
Dit was ook het geval met de 10 meter dat de wind na een uurtje wegviel

Heb eigenlijk maar een topdag dag gehad   

Meerdere kiters hier last van gehad ????

F*ck Gravity

Berichten: 192
Antwoord #113 Juli 28, 2009, 17:35:59
edit2Rapporteer  
Hey Gasten, Ik ben ook even een dagje gaan varen bij Ballena Alegre. De dag dat er blijkbaar een meisje op een luchtbed is vermist. Een kiter heeft een hele tijd rondjes rond haar gevaren maar moest op een gegeven moment hulp gaan halen. Weet iemand hier meer van???
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #114 Juli 28, 2009, 18:45:55
edit2Rapporteer  
Nee niets van gehoord, hoop dat het goed is afgelopen.

Heb wel gehoord dat er een windsurfsetje uit zee was opgevist maar zonder surfer ?
BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #115 Juli 28, 2009, 18:58:53
edit2Rapporteer  
Ik weet wel dat er vorige week een kiter uit zee is gehaald. Wij hebben zelf de hulptroepen ingeschakeld. Hij was bij ballena begonnen en je kon zien dat het een beginner was omdat hij afdreef richting nautic. Ook ging hij heel dom ver de zee op. Ik had hem al een tijdje in de gaten(was zelf aan t zonnen). op een gegeven moment kreeg hij zijn kite niet meer uit het water en dreef steeds verder weg. hij was op een gegeven moment niet meer te zien. Maar gelukkig is dit goed gegaan.
VAn andere zaken weet ik niks.
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #116 Juli 28, 2009, 19:01:41
edit2Rapporteer  
Ik was bij laguna aan het kiten en werd wel van het water afgehaald omdat er een ongeluk gebeurd was, maar weet niet wie en wat....
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #117 Augustus 02, 2009, 14:16:19
edit2Rapporteer  
Hey Gasten, Ik ben ook even een dagje gaan varen bij Ballena Alegre. De dag dat er blijkbaar een meisje op een luchtbed is vermist. Een kiter heeft een hele tijd rondjes rond haar gevaren maar moest op een gegeven moment hulp gaan halen. Weet iemand hier meer van???

Die kiter was ik... (met mijn geel/zwarte Nemesis)..maar ik surfte rond iemand van de reddingsbrigade die ik een eind uit de kust zag zwemmen en mij vertelde dat ze iemand op een luchtbedtje zag drijven die in moeilijheden was ik heb nog gezocht maar heb na enige tijd zoeken niets gevonden en moest het zoeken staken omdat de wind wegviel ..
later terug op de kant nog wel de jongens van de Mistral club aangespoort om te gaan zoeken met hun rubberboot ,maar ze vonden eerst de golven te hoog..
later zijn ze wel alsnog het water op gegaan,maar er werd niets meer gevonden ...verder er ook niets meer over gehoord of gezien...
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #118 Augustus 02, 2009, 14:26:07
edit2Rapporteer  
Maar het was verder weer helemaal top in Spanje ... ThumpsUp
het was dit jaar weer heel gezellig met vele Hollandse kiters (Kitehighmembers) en best wel goede wind ,heb bijna elke dag wel kunnen varen (van de 21 dagen slechts 3 dagen niet)  het wel zo dat de wind pas een uurtje of 14.00 opkwam en ruim een uurtje of 17.00 weer weg was daar kon je bijna je horloge gelijk op zetten ..
ook nog een dag een tramontana gehad (40knp) maar die kwam niet goed  door en was de volgende dag weer over ..
het was voor mij weer een heerlijke vakantie ..
heb alweer geboekt voor volgend jaar.. Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #119 Augustus 02, 2009, 17:40:33
edit2Rapporteer  
Citaat
heb alweer geboekt voor volgend jaar.. 
 


Dat meen je niet, er zijn nog zo veel leuke dingen te doen op vacantie, mot je weer heen voor het 11e jaar  schater  schater

Heb zelf in die week dat jij er ook zat niet echt top gevaren en zeker niet van 14.00 tot 17.00 uur.
Meestal maar een uurtje en dan kakte de wind in  ThumpDown
 
Heb die week een dag top gevaren met een 10 en toen vaarde ze bij jullie met 12 en meer

Ligt waarschijnlijk wel aan de ligging van de camping en jouw fabuleuze techniek  ThumpsUp

Zit de beun er nog ????I

To

Berichten: 928
Antwoord #120 Augustus 02, 2009, 18:38:22
edit2Rapporteer  
gereserveerd voor volgend jaar Grin laguna again
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #121 Augustus 02, 2009, 19:40:05
edit2Rapporteer  
@ Haring Hai Richard  Grin
Jou verwachtingen liggen misschien een beetje te hoog ,je kan bijna nergens in Europa (op rijafstand ) echt elke dag lekker surfen .. Grin
Maar ik heb dit jaar ook weer goed kunnen kiten op La Ballena en wat ook belangrijk is dat mijn vrouw en kind(eren) zich daar ook goed kunnen vermaken ...maar smaken verschillen jou idee van vakantie is waarschijnlijk anders als van mij.. Grin
en verder met de Beun gaat het wat minder want zijn LE van zijn 12 mtr is vrijdag spontaan geknalt..maar hij was toch ook met zijn laatste dagen bezig en komt deze week ook weer naar Nederland ..
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #122 Augustus 02, 2009, 21:06:53
edit2Rapporteer  
Hoi Zwafra, gezellig dat je weer terug bent in Noordholland. ja natuurlijk ook nog even wachten op De Beun en de kite kings zijn  weer compleet. Ik maak op uit de berichten van Haring Hai dat jullie een cursus kiten met licht weer gaan geven. of is Haring Hai gewoon te zwaar voor de omstandigheden in Roses. Ik heb trouwens vernomen dat er een zeemeermin op dat luchtbedje lag te zonnen die niet door jou gevonden wilde worden. Ik sluit niet uit dat er wo.do. avond wat thermische wind op Edam komt: een Noordhollandse tramontana. Tot kijk.
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #123 Augustus 02, 2009, 21:10:56
edit2Rapporteer  
Hoi Zwafra, gezellig dat je weer terug bent in Noordholland. ja natuurlijk ook nog even wachten op De Beun en de kite kings zijn  weer compleet. Ik maak op uit de berichten van Haring Hai dat jullie een cursus kiten met licht weer gaan geven. of is Haring Hai gewoon te zwaar voor de omstandigheden in Roses. Ik heb trouwens vernomen dat er een zeemeermin op dat luchtbedje lag te zonnen die niet door jou gevonden wilde worden. Ik sluit niet uit dat er wo.do. avond wat thermische wind op Edam komt: een Noordhollandse tramontana. Tot kijk. YeSS ThumpsUp
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #124 Augustus 03, 2009, 11:57:00
edit2Rapporteer  
En dat is twee  loser

De Beun en Teiger in ruste.  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.