Is dit garantie

Noldusz

Berichten: 55
Antwoord #25 Juni 07, 2009, 11:11:48
edit2Rapporteer  
@idefixe: ik snap je standpunt. Misschien verkeerde titel gekozen. Ook jouw mening waardeer ik zeer ook in andere topics maaaaar...Stel dit is volgens CF garantie dan maakt het toch niet uit of ik mijn oude board laat maken. Stel: je auto-uitlaat is kapot. De fabrikant geeft aan dat het garantie is en er wordt een nieuwe geleverd of je krijgt je geld terug. Maar je weet iemand die die oude uitlaat voor weinig kan maken. Dan doe je dat toch?
Garantie = garantie ongeacht wat je ermee doet.
Misschien zie ik het verkeerd en wil niet dat dit een hele discussie wordt hoor moest dit even kwijt.....


Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #26 Juni 07, 2009, 11:24:14
edit2Rapporteer  
Discussies zijn juist goed! Het kitesurfen en alles er omheen is volop in ontwikkeling en het internet heeft daarbij best wel veel invloed. Het onderwerp "wat is garantie en wat niet " is de afgelopen tijd en nog steeds , een HOT item.
Als een leverancier op dit gebied in mijn ogen niet correct handelt ben ik er als de kippen bij om daar wat mee te gaan doen. Daartegenover zijn er nog veel mensen die denken dat je overal garantie voor hebt. je zult je verbazen hoeveel mensen hun vlieger knalhard een boom inraggen en het vervolgens bij de shop onder "garantie" proberen te claimen.
Ltrzzzz

Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #27 Juni 07, 2009, 11:32:05
edit2Rapporteer  
Dat laatste van idexfix klinkt bekend ja. Als je ziet dat iemand door 10 selflaunch pogingen waarbij zijn LE op het strand blijft knallen zijn kite kapot maakt. En dan vervolgens kwaad is op het merk omdat ze hem enkel kostenloos willen repareren ipv vervangen dan zakt mijn broek wel af ja. (om maar in de trand van de liefde te blijven idefix)

Maar als een fabrikant van een laptop/pc/gsm of iets dergelijks een garantiegeval behandeld en daarbij ziet dat je zelf eraan  gewerkt hebt dan krijg je geen garantie meer. Kan me zo ook voorstellen als je met dit gemaakte board dus naar de fabriek gaat om garantie dat ze dit niet behandelen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.