Wil

|
Ik zal er ook maar eens een gaan aanschaffen. Droogpak past nog niet in het budget maar aan de ervaringen te lezen scheelt zo n windstopper ook al veeeeelll!
|
|
|
BaSS

|
@Herman die gozer zat er niet bij, ik had bedacht die thuis te laten terwijl ik met jullie op het water sta, iedereen blij dacht ik... maar dat moet dus ik voorlopig zelf blijven doen.
@Wil, scheelt echt mega veel en is dat geld dus zeker waard
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Hahahahaha, jij blijft ook maar kopen hè Bas. Maar goed dat de politiek dit topic niet leest anders denken ze dat de crisis over is. 
|
|
|
BaSS

|
Ik post het voor de zekerheid toch maar niet meer 
|
|
|
Ride

|
Gewoon doen. Daar is dit topic toch voor. Je inspireert weer anderen waardoor er meer verkocht wordt. Eigenlijk win win dus
|
|
|
geloof68

|
Leuk hoor Bas, nu nog de schoenen ervoor he? Ik heb ook zo'n boardje en Teva's erbij. Zien er verre van cool uit, maar wel geschikt voor het water.
|
|
|
TBK

|
Wat een takkeweer, vanmiddag maar ff sjoppe !
|
|
|
|
|
Langbeest

|
Nice ..... Veel plezier
|
|
|
|
Ride

|
Net een nieuwe trapeze gekocht. Deze Mystic zat wel heel erg lekker 
|
|
|
|
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
Net een nieuwe trapeze gekocht. Deze Mystic zat wel heel erg lekker  mooi man john  strak harnassie, je ken nooit teveel kopen  ik ben verlopg ff klaar 
|
|
|
geloof68

|
Bass steekt iedereen aan met het aankoopvirus. We zijn nu echt uit de crisis na John's aanschaf, enjoy!
|
|
|
BaSS

|
Haha, zie je wel, zodra ik hier wat post doen we net alsof ik alleen maar koop, bedankt he André  (heb nog naar die Teva's gekeken, maar das veel te cool voor mij  ) Mooi John! als we nog eens wind krijgen kan je hem misschien nog wel gebruiken ook!!! (grrr!!!) @Splitrr mooie camera man!
|
|
|
Mojos12

|
Zo ik ben deze winter ook warm  Volgenden week nog een cappie ( levering was nog niet binnen)  (sorry van de kwaliteit , ipad heeft een slechte camera  )
|
|
|
Bluecupra

|
Mojos, welke handschoenen en boots zijn dit? en waar besteld?
|
|
|
Mojos12

|
Handschoenen : O'Neill FLX 2mm Wetsuit Gloves Boots : ION PLASMA 3/2 Was 78 euro denk wel dat je ze online goedkoper kan vinden. Gekocht in de icarus in Zeebrugge (Belgie)
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Probleem van de meeste handschoentjes: ik dan miijn lijntjes er niet me vastmaken of losmaken met die dikke vingers. Daarvoor moet je je handschoenen uitdoen en mogelijk kwijtspelen (waaien wag bij 7Bft). Dus steevast knip ik de handpalm uit mijn handschoentjes zodat ik mijn vingers kan vrijmaken terwijl de handschoenen nog rond de polsen zitten.
|
|
|
Mojos12

|
Heb je helemaal gelijk Maar ik ben maar een beginner dus zal niet in hartje winter varen en me 7 bft waag ik me nog niet op het water  Maar anders is het inderdaad niet handig .
|
|
|