|
|
|
feddomw
Gast
|
Nieuw telefoontje.  Ik heb vandaag bij de Zeeman nieuwe sokken gehaald, en een t-shirt. Moet ik daar ook een foto van plaatsen? 
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Nieuw telefoontje.  Ik heb vandaag bij de Zeeman nieuwe sokken gehaald, en een t-shirt. Moet ik daar ook een foto van plaatsen?  Als je daar blij van wordt zou ik het vooral doen 
|
|
|
@LaurenS

|
Nieuw telefoontje.
Heb hem ook sinds een maand of 2,zeer fijn apparaat...ben er blij mee 
|
|
|
|
PeeWee

|
Ik heb net een nieuwe buttplug, maar dat houw ik liever voor mezelf.
|
|
|
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
|
Ik heb net een nieuwe buttplug, maar dat houw ik liever voor mezelf.
Nee joh, deel 'm met de groep
|
|
|
TBK

|
Om de zomer maar ff goed in te gaan ook nog maar een nieuw speeltje aangeschaft !  Je leeft tenslotte maar één keer.
|
|
|
Langbeest

|
Jeetje Frank, dus geen vakantie dit jaar. Wel mooi hoor
|
|
|
TBK

|
Jawel hoor, ben net een weekie terug na 14 dagen Kos. Brasil is coming up with the Kings. 
|
|
|
PeeWee

|
Ook al zo'n mooie edge. Veel plezier jonghe.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Om de zomer maar ff goed in te gaan ook nog maar een nieuw speeltje aangeschaft !  Je leeft tenslotte maar één keer. Waarom een 11m naast je 10m? Was een 13m misschien niet beter geweest?
|
|
|
TBK

|
Marc ik heb voor de 11m gekozen omdat de low-end overeenkomt met de 12m Catelyst en 'm daarbij ook af en toe wil gaan varen met een iets groter boardje.. Puur voor de jumps ! Komt helegaar goed. 
|
|
|
geloof68

|
Veel plezier en hangtime ermee Frank!
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Marc ik heb voor de 11m gekozen omdat de low-end overeenkomt met de 12m Catelyst en 'm daarbij ook af en toe wil gaan varen met een iets groter boardje.. Puur voor de jumps ! Komt helegaar goed.  Duidelijk verhaal, veel plezier ermee. 
|
|
|
|
Giertje

|
Een Top kite Frank daar ga je geen spijt van krijgen, je kan nu in ieder geval mee doen met de echte mannen. ouzotje te veel gedronken op Kos?
|
|
|
|
|
TBK

|
Nu alleen nog wind ! 
|
|
|