Jordi_1990

|
 Nieuwe vlieger en board  is dan wel 2009 materiaal maar die kite had ik al in 9m en die beviel zo goed dat er maar een 7m bij moest!
|
|
|
Nicolas

|
6,8,10 de andere zijn geel
|
|
|
Marko

|
Jordi is dit een foto van maandag 6 september??
|
|
|
Jordi_1990

|
jep 6 september, hoezo?
|
|
|
Marko

|
Ik heb de fotos ook net binnen was een erg lekkere sessie
|
|
|
Jordi_1990

|
oh jij was ook op terschelling? heb je een linkje naar de foto's?
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
@ HJ: wat een miskoop man dat nieuwe waist harnas van je!
Ik heb ook nieuw spul:
|
|
|
KappuhH

|
heat is daar dan een stuk goedkoper, iets van 170-180ofzo
Net een O'neill Heat besteld voor 115 pond = 140 euro 
|
|
|
Geronimo79

|
hmmm dat klinkt goed kappuh.. waar dat dan? Mijn huidige pak is volledig af
|
|
|
KappuhH

|
hmmm dat klinkt goed kappuh.. waar dat dan? Mijn huidige pak is volledig af
Ik had de laatste, was er nog ééntje in mijn maat, vandaar de prijs. Was bij FC Watersports. Kwam op mn zoektoch ook nog ergens een O'neill Epic tegen voor 99 pond, was volgens mij nog op voorraad in de maten S, XL en XXL. Moet wel echt jou wetsuit zijn denk ik 
|
|
|
Geronimo79

|
Heheheh jah ik kwam em al tegen ^^
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik heb ook nieuw spul:
wat een vies kleurtje!! 
|
|
|
KappuhH

|
Ik heb ook nieuw spul:
wat een vies kleurtje!!  Mond spoelen! Ghe ghe...
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Ik heb ook nieuw spul:
wat een vies kleurtje!!  Het kan mij niet goor genoeg zijn 
|
|
|
bertvh

|
vande week getest nobile nph 131/40 van 2010 was er direct verliefd op en dus maar aangeschaft. heb hem eigenlijk alleen nog maar op vlak water getest maar denk dat hij het vooral super doet in de golven. morgen hopelijk testen, is heel baanvast met de chunnels in(moet je wel van houden) greeeeetz
|
|
|
@LaurenS

|
Heb um ook in dezelde maat,reken maar dat ie het goed doet in de golven en de chop. Happen van je board is vanaf nu verleden tijd 
|
|
|
bertvh

|
idd vandeaag aan een serieuze test doorstaan boardje zekerst heel fijn enige minpuntje vind ik wel de voetbanden, zijn niet slecht zenne verre van maar op mijn ander boardje (north gonzales) vind ik de voetbanden toch fijner en dit is een vele goedkoper boardje,maar swat die kun je veranderen. en echt slecht zijn ze ook niet maar als ik ze vergelijk... allee super dagje gehad en daar doen we het voor (niet!!!) 
|
|
|
|
|
|
|
rocket man

|
He Ronnie!
Toch weer terug naar de good old C?
K'zie het ook net, ben je nog steeds aan het waven? Indien ja, zou mij benieuwen waarom je voor C kiest.
|
|
|
Radical Ronnie

Logs: 0 | 1555 uur
|
Ik heb er 2 barretjes bij hoor... de andere zit nog in de verpakking...  wave af en toe nog... maar zoals ik Michiel al eerder meldde lopen dit jaar de golven niet zo mooi meer door de zandsuppletie ter bescherming van de kust... Noodgedwongen dus meer aan het free-stylen geweest en dat is toch ook wel weer errug lekker! Een echte C-shape blijft dat toch beter doen en golfrijden gaat er ook prima mee hoor... (ik kom net van het water af, was weer über TOP!!!)
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
wave af en toe nog... maar zoals ik Michiel al eerder meldde lopen dit jaar de golven niet zo mooi meer door de zandsuppletie ter bescherming van de kust... Klopt, ik zoek het ook steeds verder op met het waveboard  Toevallig afgelopen vrijdag ook een C-shape achtige uitgebreid getest. Het is toch wel lekker hoor... 
|
|
|