Ondabeach

|
Okay Paula is ook voorzien van een nieuwe kite! We zien haar nu niet alleen in het roze stuiteren over het water maar nu ook in blauw!
|
|
|
|
|
|
Morres

|
zwarte gaastra pomp? :S of heb je je oude pomp gebruikt?  iig, echt lekkere apparaat( vind ik), je zal niet teleurgesteld zijn. Mooie low-end,snel, goede lift, en uitstekende hangtime.
|
|
|
El Banditos

|
oei mooie kite man, ben jaloers
|
|
|
Erwin

|
Heb me eigen airush pomp er bij gelaten. Ben echt super benieuwd hoe hij is.! Helaas deze week geen wind. Owja Morres bij Telstar adviseerde ze deze kite ook.
|
|
|
Langbeest

|
Heb me eigen airush pomp er bij gelaten. Ben echt super benieuwd hoe hij is.!
Weet zeker dat er goede lucht uitkomt
|
|
|
Erwin

|
Haha ja komt zeker goed lucht uit  De kite is echt super lekker  Heerlijk stabiel, waterstart dat is gewoon bijna leuk om te doen. Zeker geen spijt van 
|
|
|
Langbeest

|
Veel plezier ermee kerel, mooie kite
|
|
|
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
|
zwarte gaastra pomp? :S of heb je je oude pomp gebruikt?  iig, echt lekkere apparaat( vind ik), je zal niet teleurgesteld zijn. Mooie low-end,snel, goede lift, en uitstekende hangtime. Dat klinkt als een top-pomp!  Verder gave kleuren-combo!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zwarte gaastra pomp? :S of heb je je oude pomp gebruikt?  iig, echt lekkere apparaat( vind ik), je zal niet teleurgesteld zijn. Mooie low-end,snel, goede lift, en uitstekende hangtime. Dat klinkt als een top-pomp!  Verder gave kleuren-combo! LOL 
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
He Lorenzo..... Toch de Flysurfer? Lijkt mij een leuk idee, om zoals in jouw geval, met je eigen design te kunnen varen. Heb je al iets gehoord van je Cardboards?
Oke ik heb hem ook binnen
Eclipse 132x42 Dimitri Pro
|
|
|
El Banditos

|
wow dat zijn echt mooie boardjes zeg, wou dat ik het geld ervoor had haha
|
|
|
LOEN

|
Heyz HJ, Euhm ja.. Haha, kon het niet laten  Cardboards komen er aan  Jij ook een nieuw boardje zie ik, lekker! Nu nog wind... 
|
|
|
martijn

|
super ziek boardje HJ! eind van de week/begin volgende week kan ik mijn nieuwe shit posten 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Heyz HJ, Euhm ja.. Haha, kon het niet laten  Cardboards komen er aan  Jij ook een nieuw boardje zie ik, lekker! Nu nog wind...  Dat Flysurfer board ziet er goed uit. Heb Bram op Bonaire ook zijn rippen met dat board. Ik was zo blij met mijzelf dat ik vergeten was om even aan Bram te vragen of hij mij zijn board kon pasen.
|
|
|
KappuhH

|
Op de bovenste foto heb je je board op de kop staan! De verf lekt naar boven  Ben zelf ook erg blij mijn mn nieuwe speeltje: Zeeko Bhoot 135x40
|
|
|
|
Langbeest

|
Kolere ik word gek,wat een mooi spul allemaal. HJ zeer strak boardje en dat Flysurfer board is inderdaad ook erg gaaf. En die RPM zijn oog verschrikkelijk m............ Nou ja ik kan wel even doorgaan zo. Allemaal heel veel plezier met je nieuwe stuff. Heb een hoop uit te proberen.
|
|
|
Erwin

|
Hoe zo krediet crisis? Wel gave spullen.
|
|
|
|