kiten in mimizan mogelijk?

Lieketjee

Berichten: 118
Juni 10, 2009, 18:12:38
edit2Rapporteer  
hoi hoi,

iemand kan mij hier vast wel bij helpen;)..
ik ga van de zomer vlakbij mimizan op vakantie! ik wil heel graag mijn kitespullen mee nemen..maar ik weet dat daar golven zijn & ik ga ook wel een paar x golfsurfen ...er zijn niet voor niks surfkampen ensow! maar kiten is nou eenmaal m'n ding en ik ga liever kiten dan golfsurfen haha..

weet iemand of hier gekite kan worden in de buurt of dat dat niet echt relaxt is als je geen golven kan pakken!??
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #1 Juni 10, 2009, 18:37:56
edit2Rapporteer  
Hoe zuidelijker je gaat aan de Atlantische Westkust van Frankrijk, hoe minder kans je in de zomer hebt op lekkere woei, heb ik me wel eens laten vertellen(down_kitesmiley)

Maaruh wel eens van google gehoord? loser

http://www.allosurf.net/mimizan-kitesurf-windsurf-spot-id-280.html
Lieketjee

Berichten: 118
Antwoord #2 Juni 10, 2009, 18:51:49
edit2Rapporteer  
oh sorry dat het je verveelt.....ik vraag alleen maar naar ervaringen van mensen!
sjef

Berichten: 599
Antwoord #3 Juni 10, 2009, 19:11:33
edit2Rapporteer  
2 jaar geleden in augustus ben ik daar ook in zo'n kamp geweest. waren van 7 dagen maar 2dagen met golven, heb er totaal 4 kiters gezien in die week. heb er zelf niet gekite maar was ook niet te doen.
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #4 Juni 10, 2009, 19:22:59
edit2Rapporteer  
Lekker gaan golfsurfen! Geniet van de golven! Heb vorig jaar in 2 weken moliets 1 dag gekite met net te weinig wind en elke dag gegolfsurft!
Veel golfsurfen, hoe beter het gaat hoe gaver het wordt!

Als het kiteomstandigheden zijn, zijn het ook geen beginnersomstandigheden met meestal flinke golven!
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #5 Juni 10, 2009, 20:55:05
edit2Rapporteer  
oh sorry dat het je verveelt.....ik vraag alleen maar naar ervaringen van mensen!
huh? die begrijp ik niet. Huh

Ten eerste vraag je niet naar ervaringen van mensen daar ter plaatse,
ten tweede verveel ik me niet maar probeer ik je te helpen (of eigenlijk teleurstellen, door te zeggen dat er de kansen daar om te kiten niet geweldig zijn.
En ten derde ga ik nog voor je zoeken ook en kom ik er achter dat er een kitespot zit, waar je dus kunt kiten mocht er onverwachts toch wind komen.

Dus sorry als ik je teleurstel, ik kan er ook weinig aan veranderen hoor. Undecided
nepke

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #6 Juni 10, 2009, 21:47:34
edit2Rapporteer  
Echt lomp hoge golven daar, wil je met je kite met te weinig wind niet inliggen... idd zoals gezegd neem een golfsu(r)f setje mee
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #7 Juni 10, 2009, 21:58:04
edit2Rapporteer  
Ja je kan daar kiten.
Het is echter niet windzeker.

Zelf een aantal keer bij Lacanau Ocean geweest.

Als het waait dan is het een geweldige spot met baldadige hoge golven.
Maar vaak waait het ook niet...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.