Not cool

Fox

Berichten: 30
Oktober 22, 2009, 14:24:50
edit2Rapporteer  
Gevalletje frustratie.

Paar weken terug op mijn favo spot. Ik ben lekker aan te varen en ben voor de kant gekeerd en vaar weer naar zee. Komt er meter of 80 voor de kant een local aan die stijf doorvaart. Geen enkele moeite om bv kite iets omhoog te sturen. Ik kan niet verder downwind ivm ander kiters en niet terug ivm iemand die achter me vaart. Gevolg is dat zijn kite vol tegen de mijne klapt. Mijn kite in het water en moet ook nog safety trekken omdat ander vlak langs lijnen vaart terwijl op dat moment de wind erin klapt en ik hem niet wil scalperen. De veroorzaker crash vaart ook nog eens op meter langs terwijl ik in het water lig.

Ik vraag me af waarom dit nou moet gebeuren. Ik kom heel vaak op de stek en ben ervaren kiter. Ben dan misschien geen local want heb nou eenmaal niet altijd tijd om te gaan als het waait. Ik kijk altijd goed om me heen en probeer andere de ruimte te geven. Dit soort arrogante acties zijn heel gevaarlijk en totaal onnodig. Waarom niet even keren en je volgende rakje een vette jump 2m voor de kant maken zodat je maten het kunnen zien?

Gelukkig geen schade of blessures, maar een volgende keer gaat het misschien wel mis.
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #1 Oktober 22, 2009, 14:29:23
edit2Rapporteer  
Tja doe je niks aan.... je hebt overal van die aso's!

Gewoon even op de kant aanspreken, werkt altijd prima 

Gelukkig hebben jij en je kite er geen schade aan over gehouden!!!
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #2 Oktober 22, 2009, 15:59:28
edit2Rapporteer  
HEEEEL irritant.  Is zijn kite in stukken knippen en een spannend memoryspel van maken een optie?
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Oktober 22, 2009, 16:07:14
edit2Rapporteer  
Pfffffffffffffffff..................... echt weer een kitehigh topic! Wat is het nut om dit te gaan posten? Geen schade dus gozer aanspreken en verder niet lullen maar lekker kiten.

Admin. slotje?
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Oktober 22, 2009, 16:27:47
edit2Rapporteer  
zucht Undecided
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #5 Oktober 22, 2009, 18:47:42
edit2Rapporteer  
@Arjen, het waait niet en het is donker.... je moet toch wat Wink
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #6 Oktober 22, 2009, 20:15:19
edit2Rapporteer  
Die jonge wil gewoon even zijn frustratie uiten in dit praatgroepforum.
matti

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #7 Oktober 22, 2009, 20:19:28
edit2Rapporteer  
Als jouw favo spot , de Bdam is en die aso van het team van spleene is, meer bepaald die rainer kauper himself, dan kan ik je heel goed begrijpen, die heeft ook zo dat gedrag, iedereen moet voor mij wijken want ik ben  loser MR.Spleene, loser dat hij dan in Duitsland gaat kiten !!! eens kijken hoe lang dat stickertje daar op zijn neus blijft zitten!!!
greetz
Matti die ook gefrustreerd is door die kerel !
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.