Torch '08 9m of Vegas '09 9m

Woutertje

Berichten: 193
Augustus 22, 2009, 20:24:26
edit2Rapporteer  
Ik twijfel zwaar tussen beide kites, beide freestyle en lekker voor het loopen... Maar wat moet ik kiezen?
De vegas is 150 euro duurder, maar daardoor ook wel in topstaat en een jaartje jonger. Overigens heeft de Torch geen reparaties oid, eigenlijk ook topstaat dus.

Ik weeg net 70 kg en wil alleen deze kite gaan varen, ik vaar nu 7-10-14 maar sta eigenlijk 90% van de tijd met mijn 10. En aangezien deze net wat te groot is om lekker te loopen heb ik besloten voor een 9 te gaan.

Wat ik leuk vind is hoog gaan met veel wind en freestyle met wat minder, daarnaast ben ik helaas geen fan van de bows. Ik kan er niets aan doen, mijn excuses voor de bowv-aarders Roll Eyes

Ik weet overigens dat ik de kites natuurlijk moet testen, maar er is geen wind en het is waarschijnlijk een aankoop die vrij kortdag is...
Daarom hoop ik op reacties van kiters met ervaring met beide kites.

Alvast erg bedankt in ieder geval!

Groetjes, Wouter
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #1 Augustus 22, 2009, 21:15:03
edit2Rapporteer  

Je kan natuurlijk reacties krijgen id trant van voor mij nooit nog North of naish valt uit elkaar op het strand.

Dat is allemaal zever, beide zijn topmerken en varen gewoon echt lekker en zijn van goede kwaliteit.

Persoonlijke voorkeur speelt hierin een grote rol, en je hebt geen mogelijkheid tot testen.

1 jaar verschil voor 150 euro is echter peanuts.

De 2009 is in 2011 slechts 2 jaar oud, de 2008 is dan 3 jaar.

Dat klinkt weinig, maar is een groot verschil id 2dehandse kitewereld.

Je denkt nu, ik vaar mijn kites tot ze uit elkaar vallen, in de praktijk doet een minderheid vd kiters dat en willen de meeste na 1 of 2 jaar wel weer wat anders....

Dus neem de 2009.



« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.