ervaringen nieuwe site kitehigh

diederik

Berichten: 908
September 29, 2009, 22:04:10
edit2Rapporteer  
De site is nu al weer een tijdje vernieuwd en het volgende valt mij op/heb ik als opmerkingen:

-site is minder overzichtelijk
-site is minder toegankelijk
-er worden minder topics geplaatst
-veel mensen/oudgedienden die "vroeger" op kitehigh te vinden waren zijn nu weg
-er zijn nu (bijna) alleen nog maar beginners te vinden

hoe kijken anderen hier tegenaan/ervaren de moderators het bovenstaande?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 September 29, 2009, 22:05:35
edit2Rapporteer  
tja, je begint niet direct op het forum.
Ik vind persoonlijk dat als je kitehigh.nl intypt, je gewoon naar de FP met daarin forum overzicht moet komen.
Van mij mag het forum ook wel wat groter(lettertype en ruimer)
Verder vind ik de gear database fijn, ook dat je bv je 2e hands items er aan kan koppelen e.d.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 September 29, 2009, 22:13:16
edit2Rapporteer  
het ligt m.i. niet aan de layout, er worden gewoon te weinig leuke topics gestart. Als je op de gebruikerslijst klikt, zit bijna iedereen naar de indexpagina te staren.
kitesaai?
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #3 September 29, 2009, 22:13:44
edit2Rapporteer  
De huidige site is destijds ook meer gemaakt als een tussenoplossing. In V3 zal Kitehigh veel overzichtelijker zijn met alles gescript in het forum.

Ik ga er niet al te veel over zeggen maar je hebt dus hellemaal gelijk Wink (Verwacht geen updates binnenkort)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 September 29, 2009, 22:17:29
edit2Rapporteer  
Ik denk dat de oudgedienden niet weg zijn, maar voornamelijk opereren bij trefpunt.

Verder sluit ik mij aan bij Rudo, vooral nieuws & discussie is de laatste tijd erg saai.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 September 29, 2009, 22:28:39
edit2Rapporteer  
Je ziet natuurlijk ook wel een verschuiving van oudgedienden en nieuwkomers maar dat is logisch. Nieuwkomers hebben veel meer behoefte aan informatie dan de ervaren kiters. Wanneer je langer in de sport zit heb je op het gebied van kennis natuurlijk ook veel opgedaan. Veel nieuwsberichten zullen dan ook al snel "oud nieuws"  voor de oudgedienden zijn.
En last but not least : de ontwikkelingen op de markt spelen hierbij natuurlijk ook een grote rol. De afgelopen jaren hebben we op het gebied van vliegers echt veel nieuwe zaken gezien. BOW / SLE / Sigma / Delta enz.  Op dat hele extreme gebied gebeurd er op dit moment natuurlijk niet zoveel.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #6 September 29, 2009, 22:29:53
edit2Rapporteer  
Tevens zullen we het nieuws hellemaal op de schop gooien en meer op kwaliteit afgaan dan kwantiteit. Voor het laatste nieuws zijn er genoeg andere sites. Wij zullen meer echt speciale dingen eropzetten en zelfs eigen nieuws (verslagen van evenementen enz). En dat zal allemaal geintegreerd worden in het forum ter discussie.

We staan dus niet stil Wink
Taco.

Berichten: 629
Antwoord #7 September 29, 2009, 22:30:50
edit2Rapporteer  
Ik vind de site qua layout echt prima. Veel verbeterd in de nieuwe versie.

Maar....
Automatisch gegenereerd nieuws, daar kun je mensen niet eeuwig mee foppen. Laat het nieuws gewoon posten door gebruikers, en plaats het na check van de moderators.
Taco.

Berichten: 629
Antwoord #8 September 29, 2009, 22:31:42
edit2Rapporteer  
Tevens zullen we het nieuws hellemaal op de schop gooien en meer op kwaliteit afgaan dan kwantiteit. Voor het laatste nieuws zijn er genoeg andere sites. Wij zullen meer echt speciale dingen eropzetten en zelfs eigen nieuws (verslagen van evenementen enz). En dat zal allemaal geintegreerd worden in het forum ter discussie.

We staan dus niet stil Wink

goede zaak, je was me net voor Wink
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #9 September 30, 2009, 08:12:55
edit2Rapporteer  
het forum zou naar mijn mening boven het nieuws moeten staan of ernaast maar in ieder geval moet ik nu zo scollen

ver der was het wennen, maar ben ik blij hoor ;-)
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #10 September 30, 2009, 19:25:40
edit2Rapporteer  
Niet klagen...we hebben een topforum...en dat wordt gemaakt door gebruikers...dus als het saai is...ligt dat aan ons zelf.

Site ziet er super netjes uit en werkt prima! Als je nu nog niet gewend bent aan de layout of deze naar eigen wens hebt aangepast dan mankeer je wel wat hoor...

Mods en makers: Top werk!

(Alleen de KH goodies nog!) :-)
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #11 September 30, 2009, 19:53:36
edit2Rapporteer  
Je moest eens weten hoe close we daarmee waren JB Wink
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #12 September 30, 2009, 20:09:53
edit2Rapporteer  
Ik vind het ook prima hoor, ben er al helemaal aan gewend.

En Idefix heeft gelijk, "wij" oudgediende zitten idd veel op trefpunt enzo. Beetje slap lulluh  Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #13 September 30, 2009, 20:11:42
edit2Rapporteer  
trefpunt is altijd een ramp geweest te modden
=
Taco.

Berichten: 629
Antwoord #14 September 30, 2009, 20:15:54
edit2Rapporteer  
maar verder is trefpunt geniaal! zou er nog een limiet aan het aantal berichten in een topic zitten?
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #15 September 30, 2009, 20:37:18
edit2Rapporteer  
Trefpunt is inderdaad qua modden eigenlijk niet bij te houden. Maar opzich is dat geen probleem aangezien het toch allemaal bekenden onder elkaar zijn.

Verder moet er inderdaad weer meer nadruk op het forum komen te liggen. Zelf vindt ik de gear afdeling wel briljant! Zeker nu hij als het goed is beter te vinden wordt in Google.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #16 September 30, 2009, 21:23:19
edit2Rapporteer  
Als je kijkt naar nieuws items die werden eerst altijd door gebruikers gepost en nu automatisch en als je goed kijkt reageert er bijna niemand op de nieuws items die gegenereerd worden en wordt er alleen gereageerd op items door gebruikers gepost in het forum.

Ik zelf reageer ook niet op die items op de homepage op een uitzondering na.

Verder vindt ik ook de site iets onoverzichtelijker geworden al ziet het er wel degelijk beter uit(y)
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #17 September 30, 2009, 21:28:42
edit2Rapporteer  
Nieuws word hellemaal op de schop gegooit want we merken idd dat dit niet werkt zo. Zoals eerder gezegd gaan we meer voor kwaliteit dan kwantiteit. Zo zullen we meer evenementen, interviews etc eropgooien. Dus eigenlijk enkel het echt belangrijke en het eigen gemaakte nieuws. Zo Zaterdag ook op het nk aanwezig.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.