Nieuwe serie: hoe verkoop ik mijn kite?!

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #25 Oktober 01, 2009, 18:13:44
edit2Rapporteer  
Haha mensen ben net terug van een briljante sessie met onder andere mn nieuwe 10m Notus, wat een briljante kite maar dat terzijde. Is er een relletje aan de gang.

Ik zie het meer als een probeerseltje. In mn advertentie zet ik gewoon wat links naar reviews dus dat is volgens mij het probleem niet. Vergelijken met een ander merk zie ik ook niet als probleem.

Natuurlijk een beetje onzin om direct te gaan schreeuwen dat ik zwaar biased ben enz. Zoals Morres al aangeeft had ik geen contract met Zeeko en de enthousiasme komt uit mezelf. De oplettende lezer heeft al gezien dat ik sinds kort een tekst over kitepro.nl onder mn berichten heb staan. Ben sinds kort dan ook zogezegt promorider voor die shop. Dit betekende dat ik uit vele merken als onder andere Airush, Liquid Force, Slingshot, F-one en ook Zeeko kon kiezen. Aangezien ik afgelopen seizoen met Zeeko gevaren heb en daar dik tevreden over was heb ik dus dit jaar weer voor Zeeko gekozen. Opzich dus geen banden met Zeeko maar met kitepro.nl.

Dat mijn advertentie te maken heeft voor marketing voor Zeeko zoals rocketman probeert te zeggen is natuurlijk ook onzin. Ik probeer gewoon mn kites te verkopen, ook al was het een Gaastra, dan was ik er nog dik over te spreken Wink Het feit dat ik nu weer Zeeko vaar zegt natuurlijk wel genoeg over de kwaliteit van de kite.

@barry: jij bedoelt met 'houd in zn eentje hele topics aan de gang' denk ik het topic over de Zeeko Notus die ik gister naar boven haalde met de review? Geen probleem toch? Als ik een review van een andere kite vindt post ik die ook gerust hoor als daar een topic over is.

Dat Micky op zn piky getrapt is dat er een kite gemaakt is die de Dos overtroffen heeft (mijns inziens iig) dan is dat jammer.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #26 Oktober 01, 2009, 18:31:52
edit2Rapporteer  
Kijk aan de ene kant zeg ik "je moet jezelf niet zo serieus nemen" maar aan de andere kant zeg ik dan weer "hoe kan jij jezelf nou serieus nemen?".

barry

Berichten: 361
Antwoord #27 Oktober 01, 2009, 18:40:03
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de uitleg, ik denk dat je er zelf ook wel wat wijzer van bent geworden  
na een beetje kritiek,

suc6 met de verkoop.
&
good winds

Barry




KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #28 Oktober 01, 2009, 18:46:04
edit2Rapporteer  
@rudo:
Neem aan dat je hier je zelfreflectie typt?

Iets met bed en verkeerde been.

@barry: no problem. En veel wijzer... ach daar heeft ieder zn eigen gedachten over.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #29 Oktober 01, 2009, 18:47:02
edit2Rapporteer  
was geen briljante sessie op workum, wat een poepwind Sad Kite zag er wel top uit, maar m'n schaamstra is natuurlijk véul beter Wink
Naishie

Berichten: 383
Antwoord #30 Oktober 01, 2009, 18:49:04
edit2Rapporteer  
Zullen best leuke kites zijn maar ik vind ze vet duur voor een onbekend merk!
Mischien 100 euro goedkoper dan naish.
Moet je ze is verkopen een jaar later je krijgt ze aan de straatstenen niet kwijt!
Daarom zal ik ten alle tijden een bekend merk kopen naish,cabrinha,best, north ofzo.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #31 Oktober 01, 2009, 18:54:20
edit2Rapporteer  
Wel mooi hoe iemand obeschaamd Best in zo een rijtje durft te plaatsen Wink (En nee de kites zijn niet verkeerd maar hoort niet tussen de traditionele merken).
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #32 Oktober 01, 2009, 19:33:17
edit2Rapporteer  
@rudo:
Neem aan dat je hier je zelfreflectie typt?

Dat zou zo maar kunnen maar dat is hier niet ter sprake.
Ik heb je reactie net nog eens gelezen, dit sterkt me alleen maar in m'n aanvankelijk ironisch bedoelde eerste stellingname. Te bizar.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #33 Oktober 01, 2009, 19:51:45
edit2Rapporteer  
Oke voordat het echt een bizar bashtopic word een slotje.

Fanmail en kritiek mag je naar me PBen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.