Nieuwe vlieger van the kitefactory?

Idefixe

Berichten: 8241
Oktober 27, 2009, 20:23:22
edit2Rapporteer  
Ik heb ze in Duitsland al een paar keer zien vliegen, de vliegers van kitefactory. Eerlijk is eerlijk op het eerste gezicht geen slechte vliegers voor wat betreft de prestaties.
( ligt er natuurlijk wel aan wie er onder de vlieger hangt  Grin ) Nu komen ze binnenkort met een nieuwe vlieger de "Maori" ?
iemand meer info?
gravite

Geen avatar

Berichten: 34
Antwoord #1 Oktober 27, 2009, 20:50:06
edit2Rapporteer  
Ik had het merk nog nooit eerder gezien totdat er afgelopen week op fehmarn 3 man met de Thunderbirds bezig zag. Die kerels wisten er wel raad mee in elk geval. De kites zien er goed uit. En ook nog netjes afgewerkt. De maori ken ik nog niet....
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #2 Oktober 27, 2009, 21:25:43
edit2Rapporteer  
Volgens mij hoorde ik ergens dat KF eigenlijk gewoon Carved is. alleen dan gelimiteerd.
Schijnt idd wel goed te zijn
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #3 Oktober 28, 2009, 09:27:42
edit2Rapporteer  
Carved produceert geen kites meer dus zou niet weten waarom ze onder een andere merknaam ineens gelimiteerde kites uit zouden brengen. Maargoed alles kan Wink
Mario

Berichten: 111
Antwoord #4 Oktober 28, 2009, 14:15:23
edit2Rapporteer  
Bjoern Ohlau,designer van KF,heeft de carved unit en fireball en de Core Riot ontworpen,en tevens de eerste EH kites,dus een verband met carved is er wel.

Ik heb begrepen dat ze bezig zijn met een soort Slingshot RPM kite,dit zou de MMaori kunnen zijn.

KF is in Nederland te verkrijgen via www.Kitestuff.nl
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #5 Oktober 28, 2009, 14:17:54
edit2Rapporteer  
Dat een designer ook voor Carved heeft gedesignd is wel heel anders als dat de kites van Carved zijn  Tongue

Mario, als de Maori uitkomt dan kom ik wel eens langs om hem te testen als dat mag  Wink
Henning

Berichten: 581
Antwoord #6 Oktober 28, 2009, 22:54:43
edit2Rapporteer  
Stefan Permien kite vaart met KiteFactory-kites en die heeft toch al het één en ander gewonnen dit seizoen; Slechte kites zijn het zkr niet alleen maak onbekend vaak iets onbemind...
isomis

Berichten: 205
Antwoord #7 Oktober 29, 2009, 12:12:36
edit2Rapporteer  
zolang je zo pauper website hebt, neem ik het niet serieus!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.