snowkiten kitesurfspots IJsselmeer

unexpected

Geen avatar

Berichten: 62
Januari 07, 2010, 23:36:38
edit2Rapporteer  
Beste allemaal,

Volgens mij kan er super gesnowkite worden op de kitesurfspots aan de randen van het Ijsselmeer. Vlakke ondergrond, waar je board/ski's niet kapot van gaan. Sneeuwlaag op ijs is perfect. Is er ondiep dus het ligt waarschijnlijk al lang dicht en mocht je er doorheen zakken kan je staan. Druk op het ijs is goed verdeeld door board/ski's. Wind komt zonder obstakels aan (op de juiste spot). Waarschijnlijk alle ruimte. Geen boeren hoeven lastig te vallen. Mocht het met ski's/board niet lukken kan je je schaatsen pakken. Koek en zoopie. Chocomel rum. Oke ik ben om. Lijkt me dit weekend perfect bij Muiderberg, Enkhuizen(misschien meer sneeuw), Andijk enz. Wie denkt er hetzelfde over?

Groet
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Januari 07, 2010, 23:57:59
edit2Rapporteer  
dude ga gewoon de polder in goed zoeken en er zijn zat mooie velden waar het mag  van de boer.heb er 2 gevonden in paar dagen tijd. mega grote velden en vlak
Crips

Berichten: 58
Antwoord #2 Januari 08, 2010, 13:23:02
edit2Rapporteer  
zeker niet op watergaan snowkiten nu. Door de sneeuwlaag zal het ijs zeker niet dikker dan een centimeter of 5 zijn. Levensgevaarlijk...dus. Zoek een veld of weiland op zoals Naish-kiter zegt...veilig en evenveel lol!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.